Strona 1 z 1

Czy tłumik od GTI (2 rurka) bedzie pasował go silnika RP ?

: pn gru 07, 2009 01:52
autor: Lucki
Witam. Szlak trafił mi tłumik i nosze sie z zamiarem zakupu 2 rurki od GTI. Czy tłumik od GTI (2 rurka) bedzie pasował go silnika RP ?

Pozdr

: pn gru 07, 2009 08:50
autor: gumiś
podejdzie bez przerubek,ale musisz kupić z wersi z gti 8v pf,bo 16v ma wiekszą średnice rury :smoke:

: pn gru 07, 2009 09:46
autor: Lipek81
Myślę, że jeżeli będzie to montował jakiś tłumikowiec, to różnica średnic nie będzie dla niego problemem. Kumpel montował tłumik z GTI w 1.6 i była różnica w średnicy, ale to nie było problemem dla takiego warsztatu.

: pn gru 07, 2009 17:06
autor: gumiś
z gti 8v podchodzi p%p wiec po co kombinować

: pn gru 07, 2009 17:23
autor: guti
paaasi od 8V na bank !!

ja mialem , ale zmieniłem... bo było za głosno :)


a wszsytko pasuje p&p :)

: pn gru 07, 2009 17:53
autor: kiler_444
pasuje na 100 %

: pn gru 07, 2009 21:33
autor: Xabingo
guti pisze:paaasi od 8V na bank !!

ja mialem , ale zmieniłem... bo było za głosno :)


a wszsytko pasuje p&p :)
Mam rozumieć, że jak założę tłumik od PFa GTI (2rurka) do RPka to będzie głośniej niż jak założę tłumik dedykowany do RP?

: pn gru 07, 2009 21:37
autor: guti
Xabingo pisze:Mam rozumieć, że jak założę tłumik od PFa GTI (2rurka) do RPka to będzie głośniej niż jak założę tłumik dedykowany do RP?
u mnie tak było :) moze to przez firme... bo była to firma izawit.. ( ale tn który mam to jakis wynalazek MArix i jest ciszej :) )

: pn gru 07, 2009 22:25
autor: Lucki
oki, thx

: pn gru 14, 2009 19:55
autor: Xabingo
Założyłem dzisiaj dwururkę.
Cały układ wydechowy jest nowy (wszystko POLMO), zamiast katalizatora jest tłumik.
Jeszcze kolektor wydechowy mam pęknięty na drugim cylindrze i muszę to zaspawać kiedyś - ale na razie nie mam czasu jechać do gościa, żeby to zaspawał. Przy okazji zapytam się - czym się to spawa - tigiem, migomatem czy czymś innym?

I tak: tłumik początkowy (zamiast katalizatora) jest dedykowany do mojego RP-ka, środkowy też, a końcowy jest od PF-a (numer POLMO 30.76). Wszystko nowiutkie i składane na cemencie do tłumików - nie ma żadnych nieszczelności.
Tylko ten kolektor ma lekki pęknięcie, przez co silnik raczej głośno nie pracuje tylko tak cyka.
Myślałem, że będzie na tym końcowym cichutko, ale nie jest tak jak się spodziewałem, daje fajny bas i jak spada z dużych obrotów to słychać świst, ale tak jak mówię, nie jest cicho, ani nie jest głośno. Z resztą miał rację guti :)
Dodam, że trzeba było w dolnym pasie powiększyć wycięcie na końcowe rurki.