Czy tłumik od GTI (2 rurka) bedzie pasował go silnika RP ?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Lucki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2198
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 19:56
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Czy tłumik od GTI (2 rurka) bedzie pasował go silnika RP ?

Post autor: Lucki » pn gru 07, 2009 01:52

Witam. Szlak trafił mi tłumik i nosze sie z zamiarem zakupu 2 rurki od GTI. Czy tłumik od GTI (2 rurka) bedzie pasował go silnika RP ?

Pozdr


ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek

Awatar użytkownika
gumiś
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: śr lut 21, 2007 23:48
Lokalizacja: Kiełczów
Kontakt:

Post autor: gumiś » pn gru 07, 2009 08:50

podejdzie bez przerubek,ale musisz kupić z wersi z gti 8v pf,bo 16v ma wiekszą średnice rury :smoke:



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » pn gru 07, 2009 09:46

Myślę, że jeżeli będzie to montował jakiś tłumikowiec, to różnica średnic nie będzie dla niego problemem. Kumpel montował tłumik z GTI w 1.6 i była różnica w średnicy, ale to nie było problemem dla takiego warsztatu.



Awatar użytkownika
gumiś
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: śr lut 21, 2007 23:48
Lokalizacja: Kiełczów
Kontakt:

Post autor: gumiś » pn gru 07, 2009 17:06

z gti 8v podchodzi p%p wiec po co kombinować



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » pn gru 07, 2009 17:23

paaasi od 8V na bank !!

ja mialem , ale zmieniłem... bo było za głosno :)


a wszsytko pasuje p&p :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
kiler_444
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 210
Rejestracja: ndz wrz 09, 2007 17:04
Lokalizacja: podkarpacie
Kontakt:

Post autor: kiler_444 » pn gru 07, 2009 17:53

pasuje na 100 %


SPRZEDAM UCHWYTY NA KLUCZE PŁASKIE http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=276181



kiler_444

Awatar użytkownika
Xabingo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1787
Rejestracja: śr lip 11, 2007 10:52
Lokalizacja: TBU
Kontakt:

Post autor: Xabingo » pn gru 07, 2009 21:33

guti pisze:paaasi od 8V na bank !!

ja mialem , ale zmieniłem... bo było za głosno :)


a wszsytko pasuje p&p :)
Mam rozumieć, że jak założę tłumik od PFa GTI (2rurka) do RPka to będzie głośniej niż jak założę tłumik dedykowany do RP?


MK2 ukończone w 95%
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

Obrazek

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » pn gru 07, 2009 21:37

Xabingo pisze:Mam rozumieć, że jak założę tłumik od PFa GTI (2rurka) do RPka to będzie głośniej niż jak założę tłumik dedykowany do RP?
u mnie tak było :) moze to przez firme... bo była to firma izawit.. ( ale tn który mam to jakis wynalazek MArix i jest ciszej :) )


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Lucki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2198
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 19:56
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Post autor: Lucki » pn gru 07, 2009 22:25

oki, thx


ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek

Awatar użytkownika
Xabingo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1787
Rejestracja: śr lip 11, 2007 10:52
Lokalizacja: TBU
Kontakt:

Post autor: Xabingo » pn gru 14, 2009 19:55

Założyłem dzisiaj dwururkę.
Cały układ wydechowy jest nowy (wszystko POLMO), zamiast katalizatora jest tłumik.
Jeszcze kolektor wydechowy mam pęknięty na drugim cylindrze i muszę to zaspawać kiedyś - ale na razie nie mam czasu jechać do gościa, żeby to zaspawał. Przy okazji zapytam się - czym się to spawa - tigiem, migomatem czy czymś innym?

I tak: tłumik początkowy (zamiast katalizatora) jest dedykowany do mojego RP-ka, środkowy też, a końcowy jest od PF-a (numer POLMO 30.76). Wszystko nowiutkie i składane na cemencie do tłumików - nie ma żadnych nieszczelności.
Tylko ten kolektor ma lekki pęknięcie, przez co silnik raczej głośno nie pracuje tylko tak cyka.
Myślałem, że będzie na tym końcowym cichutko, ale nie jest tak jak się spodziewałem, daje fajny bas i jak spada z dużych obrotów to słychać świst, ale tak jak mówię, nie jest cicho, ani nie jest głośno. Z resztą miał rację guti :)
Dodam, że trzeba było w dolnym pasie powiększyć wycięcie na końcowe rurki.
Ostatnio zmieniony pn gru 14, 2009 19:58 przez Xabingo, łącznie zmieniany 2 razy.


MK2 ukończone w 95%
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 271 gości