Strona 1 z 1

GŁUPIE PYTANIE????????????????

: pn lis 28, 2005 21:45
autor: hanti
mam małe pytanko tak z czystej ciekawości.
Czy syncro to napęd na dwie osie chodzi mi oczywiście o wersję modelową jeśli takto czym sie różni od wersji 4x4 bo takową widziałem i zastanawiam sie nad kupnem.

DZIĘKI ZA INFO>
POZDRO

: pn lis 28, 2005 21:47
autor: tauka
Nie ma głupich pytań są tylko głupie odpowiedzi. Ale odpowiedzi ci nie udziele bo nie mam pojęcia :) Pozdro

Re: GŁUPIE PYTANIE????????????????

: pn lis 28, 2005 22:05
autor: MaLiBU
hanti pisze:mam małe pytanko tak z czystej ciekawości.
Czy syncro to napęd na dwie osie chodzi mi oczywiście o wersję modelową jeśli takto czym sie różni od wersji 4x4 bo takową widziałem i zastanawiam sie nad kupnem.

DZIĘKI ZA INFO>
POZDRO
syncro to naped na 4 kola ale dzialajacy na tej zasadzie ze tyl jest dolaczany jak przod straci przyczepnosc (sprzeglo lepkosciowe - wiskotyczne - czy jakos tak). Nie ma mozliwosci wlaczenia na stałe na 4 koła. A co do 4x4 przy zalozeniu ze 4x4 to staly naped na 4 łapy, to w normalnych golfach o ile dobrze mysle to nie bylo, zapewne ktos kto ma syncro przyczepil sobie taka nalepke,znaczek (nie jestem pewien jak w country i limited, w country jestem na 99% pewien ze tez wiskoza jest)

: pn lis 28, 2005 22:25
autor: homsky
zgadzam sie z MALIBU , golf sychro to nie jest stały napęd na 4 koła, sprzęgło wiskozowe przekazuje moment na tylną oś, w momencie gdy wystapi różnica w prędkości obrotowej osi przedniej i tylnej, czyli kiedy przód potocznie łapie poślizg, ale zawsze to jakaś namiastka 4x4 no i napewno świetna sprawa na zime.
O typowym napędzie 4x4 w Golfie nie słyszałem

: wt lis 29, 2005 09:11
autor: hanti
właśnie ja widziałem Goferka 4x4 jest podniesiona buda i w ogóle wygląda jak terenowy pytałem szwaba a on że to taki model ze stałym napędem na 4 łapyi że to fabryka robiła

jak go spotkam znowu to zrobie foty

: wt lis 29, 2005 12:32
autor: Rafaello27
VW Golf Mk II Coutry.
Wyprodukowano jedynie kilka set tyś. tego modelu.
Oczywiście z motorkiem 1.8 z wtryskiem 1 punktowym.
Pali to sporo, a i napęd nawala po tylu latach.

: wt lis 29, 2005 14:10
autor: sas_gti
jedna rzecz mnie ciekawi! Skąd brany jest sygnał że przód traci porzyczepnosc?
MOze daloby sie wpiac i zmienic sygnal; na taki zeby caly czas mial odczyt ze przod stracil przyczepnosci wtedy mialoby sie cos na ksztalt 4x4 tylko nei wiem jak zniaslo by to sprzeglo,
kompletnie sie na 4x4 nie znam i to sa tylko takie moje dywagacje, pzodro ajt

[ Dodano: Wto Lis 29, 2005 13:11 ]
hanti pisze:właśnie ja widziałem Goferka 4x4 jest podniesiona buda i w ogóle wygląda jak terenowy pytałem szwaba a on że to taki model ze stałym napędem na 4 łapyi że to fabryka robiła

jak go spotkam znowu to zrobie foty
ja mysle ze to byl zwykly COUNTRY sadzac po twoim opisie a sprzedawca nie rozroznial po prostu syncro i 4x4 wiec tak mowi ze to 4x4...

: wt lis 29, 2005 14:18
autor: Corvax
sas_gti pisze:jedna rzecz mnie ciekawi! Skąd brany jest sygnał że przód traci porzyczepnosc?
mówisz - masz :P

http://www.forum.tdi-tuning.pl/viewtopi ... sc&start=0

: wt lis 29, 2005 14:35
autor: sas_gti
:bigok:

: śr lis 30, 2005 15:48
autor: Michael G60
Wydląda to tak:

Obrazek