Swap układu zasilania
: ndz gru 06, 2009 14:47
Witam wszystkich. Jestem tu nowy i niebardzo orientuje sie jeszcze gdzie szukać w tematach odpowiedzi na nurtujące mnie pytania, więc postanowiłem je zadać Wam i liczę na pomoc.
Mianowicie do swojego mk2 1.6 zasilanego gaźnikiem piertburg 2ee wstawiłem motor 1.8 o b.małym przebiegu z audi 80b3.
Musiałem go niestety przymulić :/, ponieważ wtryski miał w korektorze ssącym(silnik był z audi, która była na mechanicznym wtrysku i wtryski były w korektorze ssącym) i tym samym miał inne gniazda w głowicy (większe-elipsowate) niż w silniku 1,8 zasilanym monowtryskiem a to żeby zamontować gaźnik (Piertburg 2EE - najgorszy ponoć jaki jest w vw) musiałem zmienić głowice od 1,6 pod korektor do gaźnika, która jest taka sama jak w 1,8 8v. Spytałem sie kilku kolegów co tu zrobić aby chodził mi na mechanicznym to powiedzieli mi, że istalacja w b3 jest inna niż w vw i ponoć nie opyla sie tego robić.. :/ Nie wiem.... Narazie póki co mam go na gaźniku Piertburga i mając głowicę od audi (ponoć umożliwi mi to założenie elektronicznego wtrysku co da ok.110kmh.) można coś pokombinować.
teraz pytania do Was...
Jak uważacie co można zrobić aby osiągnąć sporą moc jak na 1.8 (jaki układ zasilania zastosować) żeby to wszystko mi pracowało bezawaryjnie i zeby jeszcze na gazie nic się nie działo złego. Co polecacie w moim przypadku, jednopunkt czy pełny, elektroniczny wtrysk...?
Pomocy!!
Mianowicie do swojego mk2 1.6 zasilanego gaźnikiem piertburg 2ee wstawiłem motor 1.8 o b.małym przebiegu z audi 80b3.
Musiałem go niestety przymulić :/, ponieważ wtryski miał w korektorze ssącym(silnik był z audi, która była na mechanicznym wtrysku i wtryski były w korektorze ssącym) i tym samym miał inne gniazda w głowicy (większe-elipsowate) niż w silniku 1,8 zasilanym monowtryskiem a to żeby zamontować gaźnik (Piertburg 2EE - najgorszy ponoć jaki jest w vw) musiałem zmienić głowice od 1,6 pod korektor do gaźnika, która jest taka sama jak w 1,8 8v. Spytałem sie kilku kolegów co tu zrobić aby chodził mi na mechanicznym to powiedzieli mi, że istalacja w b3 jest inna niż w vw i ponoć nie opyla sie tego robić.. :/ Nie wiem.... Narazie póki co mam go na gaźniku Piertburga i mając głowicę od audi (ponoć umożliwi mi to założenie elektronicznego wtrysku co da ok.110kmh.) można coś pokombinować.
teraz pytania do Was...
Jak uważacie co można zrobić aby osiągnąć sporą moc jak na 1.8 (jaki układ zasilania zastosować) żeby to wszystko mi pracowało bezawaryjnie i zeby jeszcze na gazie nic się nie działo złego. Co polecacie w moim przypadku, jednopunkt czy pełny, elektroniczny wtrysk...?
Pomocy!!