Strona 1 z 1

Nierowna praca silnika na biegu jalowym (mk3 1.4 ABD)

: pn lis 28, 2005 17:58
autor: aseban
Obroty silnika na biegu jalowym po nagrzaniu stabilizuja sie w granicach 9-ciuset, ale niestety strzalka obrotomierza nie zatrzymuje sie na 9-ciuset tylko caly czas oscyluje sobie wokol tej wartosci. To ciut w gore, to ciut w dol. Ktos mi powiedzial ze przy tym roczniku (95 r.) to juz sie nie moge cudow spodziewac i nic nie bedzie idealnie jak w nowym aucie. Ale byc moze chodzi o jakis czujnik lub inna drobnostke, ktora szybko i latwo moznaby wymienic i byloby zaraz inaczej. Czy ktos z Was moze pomoc?

: pn lis 28, 2005 19:51
autor: MrSalieri
Na pocztek proponuje diagnostyke VAGiem w ten sposob wykluczysz usterki elektryczne. Jesli komputer nie pokaze zadnych bledow wtedy trzeba szukac dalej ;)

: pn lis 28, 2005 19:58
autor: Adamtd
falujące obroty biegu jałowego = w 80% wadliwe dzialanie silnika krokowego

: pn lis 28, 2005 20:08
autor: homsky
aby odrazu nie wpadac w koszty na poczatek proponuje wyczyszczenie silnika krokowego i przepustnicy, czesto pomaga w takich dolegliwościach (duzo juz było o tym na forum,poszukaj) , jezeli nie pomoże to chyba czeka cie podpięcie pod VAG

: pn lis 28, 2005 20:10
autor: Paweł Marek
Adamtd pisze:falujące obroty biegu jałowego = w 80% wadliwe dzialanie silnika krokowego
owszem, ale raczej zużyty regulator blokuje się w jakiejś tam pozycji i obroty nie falują. Faktycznie VAG. Ale jeszcze do sprawdzenia wysokie napięcie, szczelność dolotu, czystość pzrzepustnicy. Może najpierw chyba że masz tani dostęp do VAGA.