Warto naprawiać czy to normalne jak na polskiego drogi ?
: pt gru 04, 2009 18:14
VW Golf 1.9 Diesel ( silnik 1Y ) Hatchback [ 3- drzwiowy ] produkcja styczeń 1993 r. Przebieg na pewno ponad 500 tyś. km.
- Na przeglądzie zakwestionowane końcówki drążków.
Końcówki drążków wymienione i 26.11.2009 przegląd techniczny przeszedł z drobną uwagą dotyczącą nie palących się lampek podświetlenia tablicy rejsestracyjnej. Wbite 26.11.2010 r.
- Krzywa kierownica i samochód ściągał od "kupna".
- Po wymianie końcówek drążków samochód przy szybkim wchodzeniu w ostry zakręt czasami (trze koło o nadkole).
- Maksymalny kąt skrętu kierownicą jest nie równy. W lewo więcej obrotów niż w prawo. Po skręcie maksymalnie w lewo coś trze, tak jakby opona o nadkole.
- Kierownica nadal krzywa i samochód ściąga, ale prowadzi się stabilniej.
- Geometria zrobiona w mało profesjonalnym zakładzie, ale samochód nie ściąga i kierownica jest na wprost, prowadzi się stabilnie, ale nadal więcej obrotów jest w lewo niż w prawo i po skręcie w lewo maksymalnym coś trze dzwięk "opona o plastik".
- Dzisiaj wybrałem się do profesjonalnego zakładu robiącego geometrie i Pan powiedział, że nie zrobi mi geometrii, ponieważ "są luzy". Wymienił dwie pary rzeczy. Trzeba wymienić DRĄŻKI KIEROWNICZE oba (końcówek nie trzeba bo wymienione) i ODBOJE wachaczy bo "rozerwane...". Po tym zrobi geometrie. Gość raczej powiedział szczerze bo nie wziął ani złotówki i nawet nie zaproponował zrobienia tego w jego zakładzie pomimo, że mają takie usługi.
Mam pytanie czy warto to robić przed zimą ? Samochód jedzie na wprost nie ściąga i jest stabilny, tylko trze czasami coś przy ostrych zakrętach branych z dużą prędkością i maksykmalny skręt w lewo też trze.
Byłem w Inter Carsie i wstępnie zapytać się o cenę Drążka kierowniczego mniej więcej około 100 zł sztuka i gość zapytał się mnie jaka przekładnia kierownicza ? Golf III 1.9 Diesel 1993 r. ze wspomaganiem ? Podobno są dwa typy przekładni w tym przypadku i moje pytanie jaki jest mój ?
- Na przeglądzie zakwestionowane końcówki drążków.
Końcówki drążków wymienione i 26.11.2009 przegląd techniczny przeszedł z drobną uwagą dotyczącą nie palących się lampek podświetlenia tablicy rejsestracyjnej. Wbite 26.11.2010 r.
- Krzywa kierownica i samochód ściągał od "kupna".
- Po wymianie końcówek drążków samochód przy szybkim wchodzeniu w ostry zakręt czasami (trze koło o nadkole).
- Maksymalny kąt skrętu kierownicą jest nie równy. W lewo więcej obrotów niż w prawo. Po skręcie maksymalnie w lewo coś trze, tak jakby opona o nadkole.
- Kierownica nadal krzywa i samochód ściąga, ale prowadzi się stabilniej.
- Geometria zrobiona w mało profesjonalnym zakładzie, ale samochód nie ściąga i kierownica jest na wprost, prowadzi się stabilnie, ale nadal więcej obrotów jest w lewo niż w prawo i po skręcie w lewo maksymalnym coś trze dzwięk "opona o plastik".
- Dzisiaj wybrałem się do profesjonalnego zakładu robiącego geometrie i Pan powiedział, że nie zrobi mi geometrii, ponieważ "są luzy". Wymienił dwie pary rzeczy. Trzeba wymienić DRĄŻKI KIEROWNICZE oba (końcówek nie trzeba bo wymienione) i ODBOJE wachaczy bo "rozerwane...". Po tym zrobi geometrie. Gość raczej powiedział szczerze bo nie wziął ani złotówki i nawet nie zaproponował zrobienia tego w jego zakładzie pomimo, że mają takie usługi.
Mam pytanie czy warto to robić przed zimą ? Samochód jedzie na wprost nie ściąga i jest stabilny, tylko trze czasami coś przy ostrych zakrętach branych z dużą prędkością i maksykmalny skręt w lewo też trze.
Byłem w Inter Carsie i wstępnie zapytać się o cenę Drążka kierowniczego mniej więcej około 100 zł sztuka i gość zapytał się mnie jaka przekładnia kierownicza ? Golf III 1.9 Diesel 1993 r. ze wspomaganiem ? Podobno są dwa typy przekładni w tym przypadku i moje pytanie jaki jest mój ?