Strona 1 z 1

do czego sluza te wezyki i czym jest ten plastikowy lacznicz

: pt gru 04, 2009 15:21
autor: gasiorx
mój silnik to mk2 1.3 MH wiec panowie zamieszczam kilka fotek aby wiadomo bylo o co dokladnie chodzi te male czarne wezyki na zdjeciach to podobno jakies od cisnienia gazu czy cos w tym stylu jak dobrze pamietam mowil mi gazownik rok temu, mam pytanie do czxego sluzy ten plastikowy laczniczek oznaczylem go na zdjeciu jako nr 1 i czy mozna go usunac gdyz niedawno pekl mi ten krotki wezyk pomiedzy tym plastkiczkiem a trojnikiem kawalek daklej i auto przestalo chodzic na wolnych obrotach na gazie niezaleznie czy bylo cieple czy zimne a jak zgasl to nie dalo rady inaczej odpalic jak na pycha i to na benzynie a wlaczajac potem gaz nie mial wogole mocy,
po drugie czym jest ten element oznaczony nr 2 tez mnie to zastanawia i czy mozna to jakos wyczyscic w srodku w sensie jakas konserwacja cvzy cos
i po ostatnie w jaki sposob reguluje sie te srube na wezu z gazem jest to instalacja I generacji lovato, chcial bym wiedziec w ktora strone krecic aby zwiekszyc lub zmniejszyc spalanie tzn wiem ze moc tez bedzie spadac jak skrece dawke ale nie wiem w ktora strone przekrecic aby palil mniej bo na trasie pije jakies 8 w zwyz a w miecscie nie mniej jak 10


informacja dla kolegi Paweł Marek, tym razem zamieszczam swoj temat w dziale technicznym zeby nie bylo ze znowu zle i mi go usuniesz a po drugie szukalem na forum czym sa te dwa elementy ktore wyroznilem na zdjeciach i nie znalazlem odpowiedzi, obejrzyj zamieszczone zdjecia i jak wiesz to mi odpowiedz a nie wyrzucaj znowu wiadomosc bo dzial ustawilem dobry i pytanie jest o te dwie rzeczy ktorych nie znalazlem nigdzie a regulowanie sruby na wezu dodatkowo

: pt gru 04, 2009 16:52
autor: lubicz9
lepiej jedz z tym do gazownika a jezeli chodzi o sróbe od dawki gazu to jezeli krecisz zgodnie ze wskazówkami zegara to zmniejszasz dawke jezeli w druga strone to zwiekszasz o ile dobrze pamietam ale najlepiej jedz z tym do gazownika bo jak rozregulujesz gaz to bedzie mały meksyk pozdro :chytry:

: pt gru 04, 2009 17:36
autor: gasiorx
co do gazownika to oczywiscie mam zamiar pojechac ale wpierw chce sie troche dowiedziec aby miec jakiekolwiek pojecie aby nie zdarl ze mnie bo jak sie jedzie i widza ze czlowiek nie kuma nic to duzo gadaja malo co zrobia i skasuja sporo

: pt gru 04, 2009 18:11
autor: lubicz9
troche w tym prawdy jest ale lepiej niegrzebac samemu pozdro

: pn gru 28, 2009 16:31
autor: gasiorx
Nfajnie ale moze ktos wie do czego sluzy lub w jakim celu jest wstawiony ten plastikowy lacznik oznaczony jako 1 i czy element dwa jakos sie czysci czy cos w tym stylu moze

: pn gru 28, 2009 17:30
autor: matisim
wypadałoby zobaczyć z czym są połączone te wężyki na zdj nr1. ten cieńki to jest od podciśnienia tak?

[ Dodano: 28 Gru 2009 16:33 ]
gasiorx pisze:chcial bym wiedziec w ktora strone krecic aby zwiekszyc lub zmniejszyc spalanie tzn wiem ze moc tez bedzie spadac jak skrece dawke ale nie wiem w ktora strone przekrecic aby palil mniej
nie zawsze jest tak jakby sie chciało :)
zmniejszając dawke gazu będzie słabszy i tym samym będziesz bardziej dusił więc spalanie i tak nie zmaleje. wiem to po swoim golfie, był słaby to palił więcej niż teraz gdy mu podkręciłem dawke...

: pn gru 28, 2009 18:44
autor: gasiorx
tak te wezyki sa od podcisnienia i sa polaczone z gaznikiem i ok to wszystko wiem i cacy

moje pytanie czym sa te dwa ustrojstwa pierwsze ten plastikowy lacznik a po drogie ten metalowy cos przykrecone na stale do nadkola

spalanie gazu mam unormowane w swieta na trasie po zatankowaniu po calym dniu wyszlo 5,9 gazu na sto km a silnik to 1.3 MH i nie oszczedzalem 3-3.5 tys obrotow na 4 biegu bo taka skrzynia