do czego sluza te wezyki i czym jest ten plastikowy lacznicz
: pt gru 04, 2009 15:21
mój silnik to mk2 1.3 MH wiec panowie zamieszczam kilka fotek aby wiadomo bylo o co dokladnie chodzi te male czarne wezyki na zdjeciach to podobno jakies od cisnienia gazu czy cos w tym stylu jak dobrze pamietam mowil mi gazownik rok temu, mam pytanie do czxego sluzy ten plastikowy laczniczek oznaczylem go na zdjeciu jako nr 1 i czy mozna go usunac gdyz niedawno pekl mi ten krotki wezyk pomiedzy tym plastkiczkiem a trojnikiem kawalek daklej i auto przestalo chodzic na wolnych obrotach na gazie niezaleznie czy bylo cieple czy zimne a jak zgasl to nie dalo rady inaczej odpalic jak na pycha i to na benzynie a wlaczajac potem gaz nie mial wogole mocy,
po drugie czym jest ten element oznaczony nr 2 tez mnie to zastanawia i czy mozna to jakos wyczyscic w srodku w sensie jakas konserwacja cvzy cos
i po ostatnie w jaki sposob reguluje sie te srube na wezu z gazem jest to instalacja I generacji lovato, chcial bym wiedziec w ktora strone krecic aby zwiekszyc lub zmniejszyc spalanie tzn wiem ze moc tez bedzie spadac jak skrece dawke ale nie wiem w ktora strone przekrecic aby palil mniej bo na trasie pije jakies 8 w zwyz a w miecscie nie mniej jak 10
informacja dla kolegi Paweł Marek, tym razem zamieszczam swoj temat w dziale technicznym zeby nie bylo ze znowu zle i mi go usuniesz a po drugie szukalem na forum czym sa te dwa elementy ktore wyroznilem na zdjeciach i nie znalazlem odpowiedzi, obejrzyj zamieszczone zdjecia i jak wiesz to mi odpowiedz a nie wyrzucaj znowu wiadomosc bo dzial ustawilem dobry i pytanie jest o te dwie rzeczy ktorych nie znalazlem nigdzie a regulowanie sruby na wezu dodatkowo
po drugie czym jest ten element oznaczony nr 2 tez mnie to zastanawia i czy mozna to jakos wyczyscic w srodku w sensie jakas konserwacja cvzy cos
i po ostatnie w jaki sposob reguluje sie te srube na wezu z gazem jest to instalacja I generacji lovato, chcial bym wiedziec w ktora strone krecic aby zwiekszyc lub zmniejszyc spalanie tzn wiem ze moc tez bedzie spadac jak skrece dawke ale nie wiem w ktora strone przekrecic aby palil mniej bo na trasie pije jakies 8 w zwyz a w miecscie nie mniej jak 10
informacja dla kolegi Paweł Marek, tym razem zamieszczam swoj temat w dziale technicznym zeby nie bylo ze znowu zle i mi go usuniesz a po drugie szukalem na forum czym sa te dwa elementy ktore wyroznilem na zdjeciach i nie znalazlem odpowiedzi, obejrzyj zamieszczone zdjecia i jak wiesz to mi odpowiedz a nie wyrzucaj znowu wiadomosc bo dzial ustawilem dobry i pytanie jest o te dwie rzeczy ktorych nie znalazlem nigdzie a regulowanie sruby na wezu dodatkowo