Strona 1 z 1

gaźnik - jak zidetyfikować ??

: pn lis 28, 2005 01:19
autor: walldeck
Witam !

Simple question....
jak zidentyfikowac jaki mam gaźnik w moim golfie MK II 1,6 ?
jest gdzies to wygaberowane?

: pn lis 28, 2005 11:03
autor: Deacon
patrzac od przodu maski, po lewej stronie gaznika masz wybity jego symbol np: 2E2, 2E3, itd :)

Re: gaźnik - jak zidetyfikować ??

: pn lis 28, 2005 12:34
autor: Łyskacz
walldeck pisze:Witam !

Simple question....
jak zidentyfikowac jaki mam gaźnik w moim golfie MK II 1,6 ?
jest gdzies to wygaberowane?
A jakie masz oznaczenie silnika?

: pn lis 28, 2005 13:21
autor: walldeck
Mam wygraberowane :
PIERBURG 2E !!

a wlasnie po co mi to....
Otoż od czasu jak załozyli mi gaz w moim golfie to pojawily sie dziwne wysokie obroty podczas pracy na gazie (ok 1600 jak jest ciepły), i normalne na benzynie lub zbyt niskie bo samochod na bynie chodzi nierownomiernie , raz nisko , pozniej jakby słabł i czasami zdycha.
Podczas jazdy na bezynie jak sie wrzuci luz to od razu gasnie.
Nie wie ktos moze jak temu zapobiec, co jest tego przyczyna?
Wymienione filtry, swiece, wymiana oleju, gaz byl regulowany...
Moze gdzies idzie skrecic obroty na gazie ale w taki sposob aby samochod nie stracil na mocy( bo juz mi raz jakis madry mechanik skrecil obroty ale samochod strasznie molil/ Dowiedzialem sie pozniej ze skrecil mi mieszanke gazu i samochod nie mial sily-pogratulowac mechanika:]).

zekam na sugestie!

: pn lis 28, 2005 13:30
autor: Łyskacz
Jeśli chcesz zmniejszyć obroty na gazie to musisz wyregulowac je srubą na reduktorze...
Ja równiez mam wysokie obroty na gazie ale jak je zmniejszylem to podczas zawrotki w lewa strone po wcisnieciu sprzęgła auto momentalnie gasło...ustawiłem z powrotem na wyzsze obroty i chodzi....A co do pracy na benzynie to posprawdzaj wszystkie weżyki idące do gaźnika.Niestety gaźnik Pierburg 2E2 sterowany jest podciśnieniami i konieczne jest żeby wszystkie wężyki były szczelne.Bez tego nic nie ustawisz tak jak powinno być :kufel:
Pozdro:)

: pn lis 28, 2005 16:24
autor: B_O_N_K
Hmmm... sprawdź czy nie masz pękniętej gumy pod gaźnikiem (uszczelki między gaźnikiem a kolektorem ssącym). Nie wiem czy w tym przypadku to może być przyczyną ale jeśli ta guma jest pęknięta to autko na gazie różnie potrafi się zachowywać.

PozdróVWka ;)

: pn lis 28, 2005 21:29
autor: endriu
ten gażnik to niezła franca,czasem ręce przy nim opadają ale aby chodził na gazie właściwie musi dobrze chodzić na pb.

: wt lis 29, 2005 00:56
autor: walldeck
Wlasnie i dziwie mnie fakt ze oni zalozyli LPG na niesprawny gaznik. Patyraki ale coz klient sie liczy, a ja nie wiedzialem ze ma niesprawny gaznik. Ale skoro gaznik kosztuje w granicach 150 zl wiec nie bede sie bawil w naprawy.
A moze byc przyczyna w okablowaniu od silnika? bo to tez nie bylo wymieniane i raczej cienko o wyglada...