problem z 2ee. obroty 3-4 tys

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

timon86lbn
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: śr sie 22, 2007 22:39
Lokalizacja: lublin
Kontakt:

problem z 2ee. obroty 3-4 tys

Post autor: timon86lbn » czw gru 03, 2009 23:15

witam mam problem od niedawna moj golf szaleje sam zaczyna przyspieszac. gdy wcisne sprzeglo obroty sa na poziomie 3 -4 tys po chwili spadaja , a pozniej znowu to samo. byl dzien spokoju i od nowa. silnik PN bez LPG .jezeli ktos mial by pomysl jak usunac ta usterke bede wdzieczny:)



VW Golf II
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:38
Lokalizacja: Czestochowa

Post autor: VW Golf II » czw gru 03, 2009 23:28

tych tematow jest duzo. Uzyj szukajki. Sprawdz potencjometr przepustnicy, nastawnik, przepustnice, wezyki podcisnieniowe.

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... aa#3438794

odpowiedni temat
Ostatnio zmieniony czw gru 03, 2009 23:29 przez VW Golf II, łącznie zmieniany 1 raz.



oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » czw gru 03, 2009 23:30

Masz zapewne uszkodzony potencjometr położenia przepustnicy - miałem coś takiego swoim.
Sprawdzenie - zdjąć i sprawdzić oporność przekręcając ośką potencjometru.Wartości musisz poszukać szukajką - gdzieś tu były.Ma być płynna zmiana - bez skoków.

Gdzie się znajduje - patrząc z przodu to po lewej stronie u dołu gaźnika na osi przepustnicy z przyłączem na 3.Mocowane wkrętami. :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

timon86lbn
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: śr sie 22, 2007 22:39
Lokalizacja: lublin
Kontakt:

Post autor: timon86lbn » czw gru 03, 2009 23:39

no ok tylko przeczytaj ostatnii wpis w tym poscie. ze po 60 str dalej nic nie wiadomo



oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » pt gru 04, 2009 11:56

Wszystko wiadomo - sam mam taki gaźnik i właśnie ten potencjometr padł/miał skoki oporności i szaleństwo z obrotami zależnie od chwilowego oporu elektrycznego.
Pamiętaj że potencjometr+elektromagnes ssania +"silnik krokowy" są sprzężone przez sterownik.
Przewinęły się posty wczoraj i dzisiaj gdzie znajdziesz parametry... :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

timon86lbn
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: śr sie 22, 2007 22:39
Lokalizacja: lublin
Kontakt:

Post autor: timon86lbn » pt gru 04, 2009 18:39

ja zrobilem dzis tak odlaczylem wtyczke od potecjometra i szalenstwo ustalo . hmm czyli tylko potecjomets jest padniety?? i czy wogole mozna tak jezdzic do czasu az nie kupie potecjometra??



rafal700
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: śr cze 25, 2008 15:02
Lokalizacja: ertr

Post autor: rafal700 » pt gru 04, 2009 21:32

Witam

Potwierdzam miałem bardzo podobny problem czyli skoki 1300-1800 po odpięciu wtyczki obroty spadły do 950. Wymieniłem potencojometr i autko jak nowe :)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 296 gości