Strona 1 z 1

Obrotomierz mk2 gtd i 1,3 benz

: czw gru 03, 2009 21:03
autor: VW_TEAM
Mam pytanie. Czy licznik z obrotomierzem wstawie normalnie czy musze dołożyć jakąś linke itd?? Licznik mój jest z zegarem na 2 kostki. Czy jak kupie licznik z obrotomierzem na 2 kostki to już będzie działał??

A jak jest z benzyną?? Bo kumpel ma mk2 88r. 1,3 rok i też chce wstawić obrotomierz bo ma ten blat nawet bez zegara tez z pustą tarczą. Czy w benzynie coś musi zmieniać np linke dołożyć czy coś??

: czw gru 03, 2009 21:31
autor: mecik
Musisz kupic licznik na dwie kostki z obrotomierzem i najlepiej zeby mial taki sam indeks jak twoj zeby nie przeklamywal w predkosci.Wszystko pasuje i nic nie musisz przerabiac jesli kupisz na dwie kostki. :)

[ Dodano: 03 Gru 2009 20:33 ]
wydaje mi sie ze jak masz licznik na dwie kostki w aucie a kupisz licznik na jedna kostke to chyba nie bedziec chodzic ale moge sie mylic.Miedzy licznikami z diesla a benzyny nie ma zadnej roznicy. :)

: czw gru 03, 2009 21:46
autor: wojtek0231
mecik pisze:wydaje mi sie ze jak masz licznik na dwie kostki w aucie a kupisz licznik na jedna kostke to chyba nie bedziec chodzic ale moge sie mylic.Miedzy licznikami z diesla a benzyny nie ma zadnej roznicy. :)
Pewnie że nie będzie działał chyba że przerobisz na dwie wtyki ale to się nie opyla a licznik z benzyny nie będzie hulał w dieslu i na odwrót.

: czw gru 03, 2009 21:57
autor: mate64
mecik pisze:Miedzy licznikami z diesla a benzyny nie ma zadnej roznicy.
niee skąd zupełnie, żadnej, obrotomierz z benzyny jest wyskalowany do 7 tysięcy i bierze sygnał bodajże z cewki a obrotomierz z diesla ma zakres do 5 tysięcy i bierze sygnał z alternatora. No i oczywiście zadziała, szczegół tylko taki że może nie być instalacja przygotowana pod obrotka. :goof: :goof:

: czw gru 03, 2009 22:02
autor: mecik
No Przeprasza za pomyłke koledzy :crazy:

: pt gru 04, 2009 03:06
autor: bodzio_j
VW_TEAM pisze:Czy jak kupie licznik z obrotomierzem na 2 kostki to już będzie działał??
Licznik powinien działaś. Natomiast obrotomierz niekoniecznie. Zerknij na alternator czy masz wyjście W i kabelek do niego.