pedła sprzęgła nie odbija
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
pedła sprzęgła nie odbija
witam
ostatnio pojawił się taki problem, mianowicie pedał sprzęgła mi nie odbija do końca i ciężko biega wbić, a jak wejdzie to z lekkim zgrzytem, co może być przyczyną usterki?
vento 2.0 94r.
mechanik mówił mi przez tel. że to może docisk lub może linka,
jaki może być koszt naprawy?
ostatnio pojawił się taki problem, mianowicie pedał sprzęgła mi nie odbija do końca i ciężko biega wbić, a jak wejdzie to z lekkim zgrzytem, co może być przyczyną usterki?
vento 2.0 94r.
mechanik mówił mi przez tel. że to może docisk lub może linka,
jaki może być koszt naprawy?
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
,Jezeli masz linke z samoregulatorem to i tak Cię nie zbawi jak ją zmienisz na zwyklą(bez samoreguatora) bo i tak przy zmianie sprzęgła linka z samoregulatorem jest do wymiany.... Załóż zwykłą wyreguluj linke i zobacz co się bedzie działo.... Ceny sprzęgieł powie Ci allegro,albo pierwszy lepszy telefon do sklepu motoryzacyjnego, jeżelich chcesz pojeździć tym autem jeszcze to kup droższe firmowe sprzęgło
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
A jak Ci ktoś może na takie pytanie odpowiedzieć jednoznacznie???Pirania2 pisze:tylko czy ktoś wie co mogło się wysypać?
Nikt na tym forum wróżką nie jest
Co może być... linka, docisk, łożysko wyciskowe- jak zaczyna padać to sprzęgło zaczyna ciężko chodzić i szumi przy wciśniętym pedale..
To po grzyba to pytanie???Pirania2 pisze:jaki może być koszt naprawy?
italiano_83 jak nie chcesz pomóc to może nic nie pisz bo i tak nic nie wnosisz do tematu
tak czy inaczej jutro i tak będę wiedział co jest grane, ja obstawiam docisk sprzęgła
bo tarcza nie ślizgala, linka jakby się urwała to pewnie wogule bym sprzęgła nie wyłączył
dokładnie to na tej dźwigni sprzęgla (ten cały mechanizm-nie wiem jak sie nazywa ) "lata" mi w dwie strony
a od strony obudowy sprzęgła jest lekkie przypocenie i tam też jest luz
tak czy inaczej jutro i tak będę wiedział co jest grane, ja obstawiam docisk sprzęgła
bo tarcza nie ślizgala, linka jakby się urwała to pewnie wogule bym sprzęgła nie wyłączył
dokładnie to na tej dźwigni sprzęgla (ten cały mechanizm-nie wiem jak sie nazywa ) "lata" mi w dwie strony
a od strony obudowy sprzęgła jest lekkie przypocenie i tam też jest luz
Ostatnio zmieniony śr gru 02, 2009 21:50 przez Pirania2, łącznie zmieniany 1 raz.
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Gdybym wiedział, że z takim pacjentem przyjdzie mi dyskutować to bym nic nie pisał, temat o pupie maryni.. Jedz do tego mechanika, a najlepiej to nich telepatycznie jeszcze ci naprawę wykona.. Bo sam nie wiesz o co pytasz i czego chcesz... a kreska przy Twoim opisie mówi wszystko..italiano_83 jak nie chcesz pomóc to może nic nie pisz bo i tak nic nie wnosisz do tematu
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
już właśnie zaaplikowałem dla spokoju duchaPirania2 pisze:ale żeś się się ku**a przyczepił strzel sobie może piwo i idź spać
Pewnie wujek samo złoPirania2 pisze:a warn to tacy są mądrzy moderatorzy jak i ty
bardzo dobry pomysł Wrzuci się temat do FAQ dla potomnychPirania2 pisze:tak czy inaczej jutro napiszę co jest do wymiany
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Lozysko oporowe ktoren to taki idiota? Przeciez w tym typie jest sprzeglo membramowe, moze tylko ci sie samoregulator na lince posul i nie napina samoczynnie. Italiano kto ci dal te 44 pkt. ty nie masz elementarnej wiedzy.
Ostatnio zmieniony śr gru 02, 2009 22:39 przez spawacz, łącznie zmieniany 1 raz.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
- WILCZEK MK4 GTI
- Mały gagatek
- Posty: 70
- Rejestracja: wt lis 13, 2007 15:11
- Lokalizacja: Wejherowo
- Kontakt:
OCIU kto ci mowil ze przy wymianie sprzegła trzeba wymienic linke z samo regulatorem?
Pirania2 wypnij linke z lapy w skrzyni postaraj sie wyciagnac linke z samo regulatora i zaloz jeszcze raz
jezeli to ci nie pomoze podejrzewam ze problem bedzie z dociskiem
Pirania2 wypnij linke z lapy w skrzyni postaraj sie wyciagnac linke z samo regulatora i zaloz jeszcze raz
jezeli to ci nie pomoze podejrzewam ze problem bedzie z dociskiem
Ostatnio zmieniony czw gru 03, 2009 00:46 przez WILCZEK MK4 GTI, łącznie zmieniany 1 raz.
Respect kolego, nie wiem co mi się ubzdurało że linka jest do wywalenia wystarczy ją cofnąć i dalej działa,ale podejżewam że samoregulator się posypał i nie działa jak powinien.... Lepiej założyć zwykła linke z manualnym regulatoremWILCZEK MK4 GTI pisze:OCIU kto ci mowil ze przy wymianie sprzegła trzeba wymienic linke z samo regulatorem?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 323 gości