Problem z centralnym zamkiem
: ndz lis 29, 2009 20:34
Witam
Szukałem na forum ale nie znalazłem rozwiązania mojego problemu dlatego pisze.
Sprawa wygląda tak, że mam oryginalny centralny -pneumatyczny instalacja bliźniacza jak w golfie II i passacie i oczywiście są z nią problemy.
Wszystkie drzwi mogę ryglować tylko od strony kierowcy, od pasażera nie daje rady.
Chciałbym to naprawić i mam kilka pytań w tej sprawie:
Z tego co wiem to centralny działa przez podawanie masy do centralki a instalacja do czujników krańcowych wygląda tak że idą do niego 3 kable, w jednym jest podawane 12V, gdy krańcówką zamykamy obwód to 12V idzie dalej
1.pytanie gdzie to 12 V powinno iść? do centalki,modułu komfortu?
2.co może być przyczyną że zamiast 12V na przewodzie od krańcówki mam ok 2 V
Na dodatek gdy przekręcam kluczyk w zamku to słysze brzeczenie przekaźników w module komforu,ale to zapewne przyczyna zbyt niskiego napięcia docierającego do niego.
Prosze o jakieś informacje które mogły by naprowadzić mnie na trop
Pozdrawiam
Szukałem na forum ale nie znalazłem rozwiązania mojego problemu dlatego pisze.
Sprawa wygląda tak, że mam oryginalny centralny -pneumatyczny instalacja bliźniacza jak w golfie II i passacie i oczywiście są z nią problemy.
Wszystkie drzwi mogę ryglować tylko od strony kierowcy, od pasażera nie daje rady.
Chciałbym to naprawić i mam kilka pytań w tej sprawie:
Z tego co wiem to centralny działa przez podawanie masy do centralki a instalacja do czujników krańcowych wygląda tak że idą do niego 3 kable, w jednym jest podawane 12V, gdy krańcówką zamykamy obwód to 12V idzie dalej
1.pytanie gdzie to 12 V powinno iść? do centalki,modułu komfortu?
2.co może być przyczyną że zamiast 12V na przewodzie od krańcówki mam ok 2 V
Na dodatek gdy przekręcam kluczyk w zamku to słysze brzeczenie przekaźników w module komforu,ale to zapewne przyczyna zbyt niskiego napięcia docierającego do niego.
Prosze o jakieś informacje które mogły by naprowadzić mnie na trop
Pozdrawiam