Problem z centralnym zamkiem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
karol26
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: śr paź 17, 2007 20:50
Lokalizacja: kielce
Kontakt:

Problem z centralnym zamkiem

Post autor: karol26 » ndz lis 29, 2009 20:34

Witam
Szukałem na forum ale nie znalazłem rozwiązania mojego problemu dlatego pisze.
Sprawa wygląda tak, że mam oryginalny centralny -pneumatyczny instalacja bliźniacza jak w golfie II i passacie i oczywiście są z nią problemy.
Wszystkie drzwi mogę ryglować tylko od strony kierowcy, od pasażera nie daje rady.
Chciałbym to naprawić i mam kilka pytań w tej sprawie:
Z tego co wiem to centralny działa przez podawanie masy do centralki a instalacja do czujników krańcowych wygląda tak że idą do niego 3 kable, w jednym jest podawane 12V, gdy krańcówką zamykamy obwód to 12V idzie dalej

1.pytanie gdzie to 12 V powinno iść? do centalki,modułu komfortu?
2.co może być przyczyną że zamiast 12V na przewodzie od krańcówki mam ok 2 V

Na dodatek gdy przekręcam kluczyk w zamku to słysze brzeczenie przekaźników w module komforu,ale to zapewne przyczyna zbyt niskiego napięcia docierającego do niego.

Prosze o jakieś informacje które mogły by naprowadzić mnie na trop
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pn lis 30, 2009 18:27 przez karol26, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
walus501
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 147
Rejestracja: ndz lis 29, 2009 18:56
Lokalizacja: LKR

Post autor: walus501 » ndz lis 29, 2009 20:42

możne poszukaj jakiegoś przebicia albo wodą podeszło gdzies
Ostatnio zmieniony ndz lis 29, 2009 20:42 przez walus501, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/373623.html][img]http://images.spritmonitor.de/373623.png[/img][/url]
http://images47.fotosik.pl/230/10c80806a4e7bbeb.jpg

Awatar użytkownika
karol26
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: śr paź 17, 2007 20:50
Lokalizacja: kielce
Kontakt:

Post autor: karol26 » ndz lis 29, 2009 20:45

walus501 pisze:możne poszukaj jakiegoś przebicia albo wodą podeszło gdzies
Rozumiem ze chodzi o to ze zamiast 12v mam 2 V
Tylko gdzie tego przebicia szukać, bez sensu by było rozbierać całą instalację.

A może to wina krancówki że nie daje 12 V?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz lis 29, 2009 22:05

skoro twierdzisz że zamek jest bliźniaczy jak w golfie III to pewnie masz rację, ja jednak myślę że jest raczej podobny do tego w golfie II: wówczas krańcówka drzwiowa niema nic do zamka, poza tym podaje masę
A tobie pewnie padł włącznik w zamku pasażera lub jego kable w przelotce drzwiowej (czerwony, czerwono niebieski, czerwono zielony). A pompka ma stałą masę i dwa styki z plusem naprzemiennie podawanym (zamykanie lub otwieranie) od w/wym włącznika w drzwiach.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
karol26
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: śr paź 17, 2007 20:50
Lokalizacja: kielce
Kontakt:

Post autor: karol26 » pn lis 30, 2009 18:27

NO tak instalacja jak w golfie II :helm: mój błąd
Ja raczej bym obstawiał kable bo to częsta przypadłość tolków, jak tylko znajdę chwilę czasu to sprawdzę raz jeszcze kable, albo całkowicie wymienię te idace w drzwiach,jesli to nie pomoże to wtedy wymiana włącznika w drzwiach.

Chyba pomyliłem pojęcia bo pisząc o krancówce miałem na myśli ten stycznik który jest w zamku :D


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=266857 --->Moje 4 kółka

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 396 gości