1 - czy otwór centrujący we felgach stalowych w mk3 był taki sam jak we felgach w mk2 (tzn 57 mm) i czy moge takie z mk2 zalozyc do swojego mk3
TAK - wszystkie to fi 57,1 [mm] - oczywiście, że możesz założyć
2 - dotychczas miałem w swoim mk3 felgi stalowe 6J14 ET45, 4x100 i czy felgi z mk2 6J14 ET 38, 4x100 beda dobre i nic się nie stanie z zawieszeniem czy cos w tym stylu.
Różnica tylko w ET - poprostu te z mniejszym ET będą bardziej na zewnątrz, ale akurat ET 38 także podejdzie bez problemu do MKIII - zwiększy Ci się tylko rozstaw kół - będą troszkę więcej wystawały na zewnątrz te z ET 38 ale to drobiazg
3 - czy opony o rozmiarze 175/65/14 moga być do felgi orginalnej w mk3 czyli 6J14, ET 45, tzn czy szerokość felgi jest dobra do tej opony czy lepsze sa o szerokości 5,5
Dobra i spokojnie możesz zostać przy 6Jx14 175 - 195 spokojnie
Z tego co piszesz to stawiam 100% diagnozę na same opony - NIGDY NIE KUPUJ OPON BIEŻNIKOWANYCH !!!
zmień na opony nawet używane z dobrym bieżnikiem - ale nigdy nie bieżnikowane !!!
Wczoraj wracłaem z Krakowa autostradą A4 i byłem świadkiem wystrzału bieżnikowanej opony w TIR'ze - poprostu ogromny huk i odleciał cały pas bierznika wraz z błotnikiem

- strzępy rozsypane po całym pasie autostrady - zatrzymałem się żeby szybko pomóc chłopu pozbierać pozostałości z błotnika i opony bo jakby ktoś wjechał w kawałek tylnego błotnika z prędkościa zdrowo ponad 100km/h to skutki mogły by być rózne - to są właśnie bieżnikowane opony

- ale do rzczy
nie ma wpływu na to zachowanie żaden z parametrów o które pytasz !!
To jest poprostu nie równomierne rozlanie warstwy bieżnika w firmie naprawiającej opony, a tego bicia i niewyważenia już nie zlikwidujesz - ja ostatnio wywaliłem jeszcze "dobre" opony letnie bo były "wyschodkowane" i kierownica drgała powyżej 80km/h - dokładnie tak jak opiujesz

- Dla własnego dobra i BEZPIECZEŃSTWA - WYMIEŃ te opony jak najszybciej !!'
Aha - przy takiej jeździe szybko Ci polecą elementy zawieszenia oraz przede wszystkim loożyska
Nie pasuje mi porównanie - W LECIE JEST DOBRZE - W ZIMIE NIE - felgi jak krzywe to w lecie też by mialy bicie
Przy okazji jak będziesz na wulkanizacji to poproś o puszczenie na wyważarce felg
bez opon i wtedy bedziesz widział jak się zachowują same felgi jak na oko będą krzywe to LIPA i będziesz musiał regenerować lub kupić inne dobre

- ale to co opisujesz to przemawia za oponami - a jak stwierdzili że felgi są krzywe - puszczali same felgi na wyważarce ?? czy razem z założoną oponą ??
pozdrawiammm
