wymiana tarcz i klocków przód - pedał opada
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
wymiana tarcz i klocków przód - pedał opada
Witam,
dzisiaj wymieniałem w swoim aucie tarcze i klocki z przodu. Wymiana poszła bez najmniejszego problemu, 30min i było po robocie. W związku z tym, że zostało mi trochę czasu postanowiłem wymienić płyn w układzie hamulcowym. Wymiane przeprowadzałem razem z kolegą. Przepompowaliśmy nowy płyn przez cały układ tak jak to jest przy odpowietrzaniu układu - Prawy tył, lewy tył, prawy przód i lewy przód. Wypychalismy stary płyn z układu jednocześnie dolewając świeżego płynu. W żadnym momencie nie pojawiły nam się bąble powietrza.
Po wymianie wsiadam do auta i okazuje się ze po wciśnięciu pedał hamulca opada (powoli ale jednak). Jednocześnie zauważyłem, że sprzęgło pracuje mi duużo duużo lżej. Wcześniej było bardzo twarde.
W obawie, że coś źle zrobiliśmy powtórzyliśmy operacje i napewno nigdzie powietrze nam się nie dostało wiec układ nie powinien być zapowietrzony. Mimo tego hamulec opada.
Czy ktoś ma jakieś pomysły????
P.S. Przed wymianą hamulce były praktycznie na dotyk i hamulec nie opadał
Z góry dziękuję za odpowiedzi..
dzisiaj wymieniałem w swoim aucie tarcze i klocki z przodu. Wymiana poszła bez najmniejszego problemu, 30min i było po robocie. W związku z tym, że zostało mi trochę czasu postanowiłem wymienić płyn w układzie hamulcowym. Wymiane przeprowadzałem razem z kolegą. Przepompowaliśmy nowy płyn przez cały układ tak jak to jest przy odpowietrzaniu układu - Prawy tył, lewy tył, prawy przód i lewy przód. Wypychalismy stary płyn z układu jednocześnie dolewając świeżego płynu. W żadnym momencie nie pojawiły nam się bąble powietrza.
Po wymianie wsiadam do auta i okazuje się ze po wciśnięciu pedał hamulca opada (powoli ale jednak). Jednocześnie zauważyłem, że sprzęgło pracuje mi duużo duużo lżej. Wcześniej było bardzo twarde.
W obawie, że coś źle zrobiliśmy powtórzyliśmy operacje i napewno nigdzie powietrze nam się nie dostało wiec układ nie powinien być zapowietrzony. Mimo tego hamulec opada.
Czy ktoś ma jakieś pomysły????
P.S. Przed wymianą hamulce były praktycznie na dotyk i hamulec nie opadał
Z góry dziękuję za odpowiedzi..
Ostatnio zmieniony sob lis 28, 2009 09:33 przez markocz, łącznie zmieniany 1 raz.
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Po pierwsze odpowietrzamy na wł silniku-wyższe ciśnienie po nie odpowietrzyłeś pewnie pompy -bombelki idą go góry - musisz poluzować dwa przewody po prawej kolega pompuje trzyma -ty popuszczasz jak zejdzie do konca zakrecasz i tak kilka razy , zrobisz tak i bedzie po problemie
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Możliwe że zapowietrzyła się pompa ABS i będziesz ja musiał odpowietrzyć za pomocą Vaga.A odpowietrzałeś sprzęgło?markocz pisze:dziękuję za wszystkie odpowiedzi, dzisiaj spróbuję i dam znać czy pomogło. Dodam jeszcze, że jak kilka raz podpompuję szybko pedałem (mimo, że nie zdąży opaść) to daje się słyszeć chyba pompa hamulcowa (tak jakby coś zaczynało się kręcić).
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 70 gości