Wszystko wymienione a ręczny mizerny dlaczego ?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Dystans6
- Gadatliwa bestia
- Posty: 629
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 23:57
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
Wszystko wymienione a ręczny mizerny dlaczego ?
Wymienilem bebny ,okladziny rok temu malo jezdze to moze zrobily 15 tys km wszystkie sprezynki cylinderki a dziś nowe linki ręcznego i po zalozeniu wszystkiego reczny jest taki ze zaciagniety na ostatni zabek a samochod przepycham jak sie zapre .regulacja jest juz przy dzwigni dokrecona do konca i 2 liniki są nowe a przy dzwigni recznego tak wychodzi jak by 1,5 cm roznicy myśle czy to moze nie przez te rurki które wchodza w podwozie tuż przy dzwigni w nie wpisna sie liunki sa one skorodowane i moze sa roznej dlugości a to one wydaje mi sie tworzą naciąg linek co o tym myślicie no bo co mozę być innego przyczyną??
a może wystarczy wyregulować w bębnie a dopiero potem na linkach
golf chociaż mały prowokuje do zgwałcenia pierwszych stu stron kodeksu drogowego
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=479036 byle mk3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=541756&p=6503804#p6503804 zwykly dupowoz na wekendy
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=562191&p=6648397#p6648397 aktualne mk3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=479036 byle mk3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=541756&p=6503804#p6503804 zwykly dupowoz na wekendy
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=562191&p=6648397#p6648397 aktualne mk3
to sie zdarza wazne zeby po zaciągnięciu ręcznego ta blaszka był równo a nie po skosie, tez miałam nowe załozone i jedna trzeba było wiecej dokręcić, ale ręczny działa bez zarzutu mimo tegoDystans6 pisze: w kabinie to wyglada jak by jedna linka byla dluzasz od drugiej a przeciez sa nowe powinny byc takie same zeby je wyregulowac
Ostatnio zmieniony sob lis 28, 2009 00:17 przez bacia12, łącznie zmieniany 1 raz.
- Żyj: powiedziała Nadzieja ...
- Bez Ciebie nie potrafię - odparło cicho życie...
- Bez Ciebie nie potrafię - odparło cicho życie...
- Dystans6
- Gadatliwa bestia
- Posty: 629
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 23:57
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
dzieki chyba sie zorientowalem o co chodzi no bo wszystko mam nowe bebny szczeki linki cylinderki wiekszosc tych sprezynek a linki w kabinie przy dzwigni sa tak jakby roznej dlugosci prawe kolo po zaciagnieciu robi piska na asfalcie a lewe slabiutko ledwo co hamuje takze musi ten rozpieracz moze nie cofnol sie i szczeki sa za malo wychylone jutro spróbuje z tym podzialac jeszcze jak nie pomoze to juz nie wiem
Bacia12 no wlasnie to sie zdarza wazne zeby po zaciągnięciu ręcznego ta blaszka był równo a nie po skosie, tez miałam nowe załozone i jedna trzeba było wiecej dokręcić, ale ręczny działa bez zarzutu mimo tego
No wlasnie mam tak jak mowisz linki róznia sie ok 1,5 -2 cm a po zaciagnieci ta blaszka jest po skosie czyli co to ten samoregulator sie zacina ??
Bacia12 no wlasnie to sie zdarza wazne zeby po zaciągnięciu ręcznego ta blaszka był równo a nie po skosie, tez miałam nowe załozone i jedna trzeba było wiecej dokręcić, ale ręczny działa bez zarzutu mimo tego
No wlasnie mam tak jak mowisz linki róznia sie ok 1,5 -2 cm a po zaciagnieci ta blaszka jest po skosie czyli co to ten samoregulator sie zacina ??
Ostatnio zmieniony sob lis 28, 2009 00:40 przez Dystans6, łącznie zmieniany 1 raz.
- ŁukaszMan
- Użytkownik
- Posty: 339
- Rejestracja: czw gru 07, 2006 19:05
- Lokalizacja: Byczyna/OPOLSKIE
- Kontakt:
Długość linek to nie problem trzeba je po prostu równo ustawić, aby równo brały a nie równo wystawały Kwestia samoregulatora. może mieć już ząbki starte ale raczej nie aż do takiego stopnia aby nie trzymał. Samoregulator musi być ustawiony do góry aby w momencie scierania szczęk sprężyna kierowała go w dół jednocześnie likwidując luzy powstałe na skutek zużycia okładzin
- Dystans6
- Gadatliwa bestia
- Posty: 629
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 23:57
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
Czyli on tak jakby sie zawiesil teraz szczeki sie troche strały i on mysli ze dalej jakby sa nowe a powinien opasc lekko w dól i rozeprzec je bardziej mozliwe ze ta sprezyna go nie naciaga dobrze w dol dobrze rozumuje stary chyba to pokumalem zajebiscie zes mi pomogl juz mi sie nie chce bo bym poszedl teraz to zrobil ale z rana wstane i ogarne . Tak sobie mysle jesze ze jak by zeby juz bebna nie sciagac to jedna osoba wcisnela by hamulec a ja bym przywalil w beben z boku kilka razy to moze by on opadł naet juz be sciagania bebna noa le jak sie tak nie da to zdejme go jescze raz bo dzis snie nawojowalem zeby te linki wymienic i szkoda ze tego wczesniej nie rozkumalem bo bym to odrazu zrobil
- ŁukaszMan
- Użytkownik
- Posty: 339
- Rejestracja: czw gru 07, 2006 19:05
- Lokalizacja: Byczyna/OPOLSKIE
- Kontakt:
Da się go opuścić i podnieść przez dziure od szpilki od koła ale radziłbym rozebrać i to dobrze na spokojnie oblukać popuść linki , ustaw samoregulatory tak by szczeki miały jak najmniejszy luz między bębnem i dopiero załóż bęben i dociągaj ręczny. Możesz sobie zmierzyć średnice wewnętrzną bębna i później rozstaw szczęk i porównasz różnice.
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
Dystans6, odkrec CAŁKOWICIE linki od ręcznego , zdejmij koło, jedna osoba niech siądzie w samochód , wcisnie hamulec, ty jakims szpilulcem wyciagnij samoregulator w dół ile sie da, z drugiej strony to samo, wejdz do auta, zaciągnij na 2-3 zabek wyreguluj linki tak, zeby koło lekko przycierało , ze dwa obroty nakretki jeszcze dokręc i ciesz sie super ręcznym zawracanie na asfalcie przy oponach 195 przy nowym zestawie , bebny , szczeki itd ... bez problemu
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
- Dystans6
- Gadatliwa bestia
- Posty: 629
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 23:57
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
guti pisze:Dystans6, odkrec CAŁKOWICIE linki od ręcznego , zdejmij koło, jedna osoba niech siądzie w samochód , wcisnie hamulec, ty jakims szpilulcem wyciagnij samoregulator w dół ile sie da, z drugiej strony to samo, wejdz do auta, zaciągnij na 2-3 zabek wyreguluj linki tak, zeby koło lekko przycierało , ze dwa obroty nakretki jeszcze dokręc i ciesz sie super ręcznym zawracanie na asfalcie przy oponach 195 przy nowym zestawie , bebny , szczeki itd ... bez problemu
Wlasnie to zamierzam zrobic idzie w koncu zima hehe tzreba poszaleć
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 229 gości