Bora- lekki wyciek nad czujnikiem cieczy...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

bambi001
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: ndz paź 18, 2009 10:51
Lokalizacja: Podkarpacie

Bora- lekki wyciek nad czujnikiem cieczy...

Post autor: bambi001 » pt lis 27, 2009 17:25

Witam, zauwazyłem juz dawno ze zawsze mam mokro wokol rury nad czujnikiem temperatuty cieczy, na 99% to na tym laczeniu co jest na zdjeciach, przed zakupem ogladalem inna bore i tez miala w tym miejscu mokro, co to moze sie tam saczyc( jest to bardzo maly wyciek) bo plynu chlodniczego mi nie ubywa ( jak narazie nie musialem dolewac) i co siadlo by zrobic zeby nie bylo tam mokro... ponizej foty

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony pt lis 27, 2009 17:25 przez bambi001, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » pt lis 27, 2009 18:23

Możesz kupić nowy bo podejrzewam ,że oring ma już dość na czujniku ,, i stąd lekkie sączenie płynu. Jak nie ubywa go drastycznie i nie leje się z czujnika to możesz śmiało jeździć... byle częściej kontrolować stan w zbiorniczku :bajer:


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

bambi001
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: ndz paź 18, 2009 10:51
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: bambi001 » pt lis 27, 2009 18:48

ja czujnik zmienialem bo mialem zepsuty i oring dalen nowy i nie leje sie z czujnika tylko łaczeniu rury co jest nad nim

[ Dodano: 27 Gru 2009 14:40 ]
dzis patrzylem dalej mam tam mokro i to tak dosyc auto stalo cała noc i przejechalo tylko 2 km, i ten "plyn" co tam jest pachnie jak ropa....
bo plynu chlodniczego mi nie ubywa nic a przy takim saczeniu jak ejst napewno by mi stan spadl,
moze ktos mi podpowie co to moze tam wyciekac, najlepiej jakby ktos z was na swoj silnik zobaczyl ja mam ajm 115 km



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » ndz gru 27, 2009 21:36

Sprawdź czy rurka nie ma jakiś mikro-pęknięć itp. Wytrzyj wszystko dokładnie np na wieczór - i sprawdź rano albo po odpaleniu - czy się sączy i dokładnie skąd. Zrób fotkę.


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

bambi001
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: ndz paź 18, 2009 10:51
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: bambi001 » ndz gru 27, 2009 23:42

Haki pisze:Sprawdź czy rurka nie ma jakiś mikro-pęknięć itp. Wytrzyj wszystko dokładnie np na wieczór - i sprawdź rano albo po odpaleniu - czy się sączy i dokładnie skąd. Zrób fotkę.
Z polaczenia tej rury co jest nad czujnikiem po odpaleniu auta jak wytarlem zrobilo sie tam mokro, zapodaje fote nizej. jutro sprobuje tam druga opaske zalozyc, bo jakbym chcial ta rure wymienic to mi pewnie plyn ucieknie prawda?? i z tej rury co mi mzoe wyciekac plyn chlodniczy ??

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony ndz gru 27, 2009 23:49 przez bambi001, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » pn gru 28, 2009 01:39

Tak jest - płyn ucieka. Jeśli jest sparciała na końcu - to opaska na niewiele się zda.
Albo nowa - ewentualnie używana ale w dobrym stanie rura , albo możesz spróbować ją minimalnie skrócić. Nie widzę tego na żywo więc nie wiem .

W razie czego możesz przy okazji wymienić płyn na nowy. :bajer:


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

bambi001
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: ndz paź 18, 2009 10:51
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: bambi001 » pn gru 28, 2009 12:16

to nie jest płyn tylko ropa na 99% i to chyba cieknie z tego zlotego dekielka co jest nad strzalka na 1 zdjeciu?? czyli z czego tam moze cieknac z pompy ?



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » pn gru 28, 2009 12:19

Jeśli z tego miejsca o którym piszesz - to zgadza się - nieszczelna pompa.

Mechanik ,albo samemu popatrz co tam się dzieje. Pewnie uszczelnienia już mają dość.


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

bambi001
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: ndz paź 18, 2009 10:51
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: bambi001 » pn gru 28, 2009 12:35

a ile moze kosztowac taka uszczelka?? i dostane ja w ogole?? bo to chyba z pod tego dekla co jest na zewnatrz cieknie



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » pn gru 28, 2009 12:58

W Etce należałoby sprawdzić co się tam znajduje i po numerach szukać w ASO.


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

bambi001
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: ndz paź 18, 2009 10:51
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: bambi001 » sob sty 23, 2010 12:01

czy zna ktos kogos co zrobil by mi wymiane uszczelek na tej pompie wacum z podkarpacia . jak cos prosze o jakis kontakt. dziex



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 185 gości