Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
lesio69
Post
autor: lesio69 » sob lis 26, 2005 18:33
witam mam problem nietypowy w moim tdi wymienilem plyn i termostat no i co no niemoge go zagrzac dopiero po przejechaniu 15 km okolo 120/130 km/h przy -5 dochodzi do swojej temperatury a gdybym jechal tak 80 km/h to po 20 km cos sie wskazowka dzwignie prosze ratujcie ja marzne
-
fend18
- Użytkownik

- Posty: 295
- Rejestracja: pt lis 04, 2005 15:01
- Lokalizacja: Gorzów
Post
autor: fend18 » sob lis 26, 2005 22:54
lesio69 pisze:witam mam problem nietypowy w moim tdi wymienilem plyn i termostat no i co no niemoge go zagrzac dopiero po przejechaniu 15 km okolo 120/130 km/h przy -5 dochodzi do swojej temperatury a gdybym jechal tak 80 km/h to po 20 km cos sie wskazowka dzwignie prosze ratujcie ja marzne
wyglada na walniety termostat, tzn ze jest caly czas otwarty i nie ma malego obiegu takie rzeczy sie zdarzaja takze na nowych termostatach, wyjmij termostat zaloz sznureczek i wrzuc do czajnika z gotujaca woda i sprawdz czy bedzie reagowac na zmiane temperatury, zreszta po wyjeciu zobaczysz czy jest otwarty czy nie.
-
Adamtd
- VW Baron

- Posty: 3346
- Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
- Lokalizacja: okolice Krakowa
Post
autor: Adamtd » sob lis 26, 2005 23:37
Mnie też to wygląda na walnięty termostat - były już tu opisane przypadki jak nowy termostat okazuje sie wadliwym
-
Kiler
- Forum Master

- Posty: 1240
- Rejestracja: ndz lip 17, 2005 19:55
- Lokalizacja: SMI
Post
autor: Kiler » sob lis 26, 2005 23:43
Tak jak mówią koledzy

- zdarzają się przypadki fabrycznie wadliwych termostatów

... Wymień i obserwuj co się będzie działo

.
Pozdr

.
:bylo: :bajer:
-
Paweł Marek
- V.I.P.

- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Post
autor: Paweł Marek » ndz lis 27, 2005 00:08
Ja sprawdzałem termostat w ciepłej wodzie i otwierał się jak należy. A po założeniu nie działał. Pewnie krzywo zrobiony był i o coś sie blokował
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
Janosik
- Mały gagatek

- Posty: 71
- Rejestracja: śr lut 02, 2005 01:21
- Lokalizacja: Obecnie Norwegia
-
Kontakt:
Post
autor: Janosik » ndz lis 27, 2005 00:56
Paweł Marek, calkiem mozliwe najlepiej kupic jakejs porzadnej firmy choc i tu sie moze zdarzyc jakas wada. A co do tematu to jak mowili koledzy
POZDRO 4 ALL
A-point Audi Service Amsterdam
-
Kiler
- Forum Master

- Posty: 1240
- Rejestracja: ndz lip 17, 2005 19:55
- Lokalizacja: SMI
Post
autor: Kiler » ndz lis 27, 2005 14:26
lesio69 - a ten Twój termostat to
WAHLER czy jakiś innych

? Bo WAHLER najpewniejszy jest...

.
Pozdr

.
:bylo: :bajer:
-
lesio69
Post
autor: lesio69 » ndz lis 27, 2005 15:56
panowie problem wtym ze termostat jest dobry bo po nocce odpalalem go i czekalem jak sie zagrzeje dopiero gdy byl cieply to weze zaczely robic sie cieple i wszystko pracuje ok ale gdy jade przy -5 srednio 100-130 km/h to dopiero po 10 km temperatura zaczyna rosnac i niejest to wskaznik bo jest poprostu zimno w aucie
-
Adamtd
- VW Baron

- Posty: 3346
- Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
- Lokalizacja: okolice Krakowa
Post
autor: Adamtd » ndz lis 27, 2005 16:03
lesio69 pisze:panowie problem wtym ze termostat jest dobry bo po nocce odpalalem go i czekalem jak sie zagrzeje dopiero gdy byl cieply to weze zaczely robic sie cieple i wszystko pracuje ok ale gdy jade przy -5 srednio 100-130 km/h to dopiero po 10 km temperatura zaczyna rosnac i niejest to wskaznik bo jest poprostu zimno w aucie
hmmm jak jedziesz (rozumiem na zimnym silniku) 100-130 km/h przy mrozie to robisz takie spore chłodzenie silniczka powietrzem i może być że masz wszystko ok. Przejedź z prędkością około 50 km/h jakies 5 km i jeżeli wtedy się już nagrzeje to wydaje mi się że problemu nie bylo i nie ma
-
Kiler
- Forum Master

- Posty: 1240
- Rejestracja: ndz lip 17, 2005 19:55
- Lokalizacja: SMI
Post
autor: Kiler » ndz lis 27, 2005 16:24
To co
Adamtd ma sens

... Spróbuj nagrzać go tak jak Ci poradził

...
Pozdr

.
:bylo: :bajer:
-
lesio69
Post
autor: lesio69 » ndz lis 27, 2005 16:57
tak tesz jusz prubowalem to przy predkosci 70 km/h przeiade 20km i dopiero cos tam wskazowka dygnie
-
Adamtd
- VW Baron

- Posty: 3346
- Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
- Lokalizacja: okolice Krakowa
Post
autor: Adamtd » ndz lis 27, 2005 17:04
lesio69 pisze:tak tesz jusz prubowalem to przy predkosci 70 km/h przeiade 20km i dopiero cos tam wskazowka dygnie
więc wracamy do termostatu i owszem nie jest otwarty cały czas ale sie otwiera za wczas, bo innej koncepcji już nie mam
-
lesio69
Post
autor: lesio69 » ndz lis 27, 2005 17:24
orginalny vw otwieral sie przy 87 a ten nowy przy 88 testowalem w garnku z wodom jedyne co mi przyhodzi namysl to zabudowac go od spodu caly silnik czy to ma sens
-
cosmaty1986
- Mały gagatek

- Posty: 113
- Rejestracja: ndz paź 16, 2005 23:31
- Lokalizacja: Olsztyn
-
Kontakt:
Post
autor: cosmaty1986 » ndz lis 27, 2005 17:46
Zabudowa silnika ma sens poszukaj oslon na Allegro. Ale problem na 99% tkwi w termostacie a moze uszczelki od termostatu sa zle zalozone???? Wydaje mi sie ze wymiana termostatu zalatwi sprawe. Pozdrawiam...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 76 gości