Strona 1 z 1
Jak wymienić simering na wale silnika od strony rozrządu MK3
: sob lis 26, 2005 17:23
autor: Paweł Marek
Pytanie jak w temacie. Rozbiórka taka jak do wymiany paska rozrządu jest dla mnie prosta. TYlko co dalej. Jak odkręcić koło zębate paska od wału, wystarczy zablokować silnik na biegu czy jakoś inaczej, czy trzeba dla wymiany siemeringu odkręcić pokrywę przednią czy się obejdzie. Dzięki za ew. odpowiedzi.
[ Dodano: Sob Lis 26, 2005 5:14 pm ]
pozwolę sobie odnowić temat, może ktoś mio pomoże. Sorki.
: sob lis 26, 2005 23:55
autor: Tomasz Żaguń
Ha ta śruba jest tak a raczej powinna byc tak doje...na że trzeba sposobem.Ja zawsze robiłem to tak:zwalałem miskę olejową i blokowałem wał korbowy opierając jego przeciw wagę o blok silnika porostu wkładałem pomiędzy te elementy klocek drewniany.NIEMA CHAKA klucze giołem i łamałem ale śruba zawsze puszczała a potem dalej dasz radę Pozdrawiam.PS dokręcasz tak samo.
: ndz lis 27, 2005 00:03
autor: Paweł Marek
Dzieki serdeczne. Własnie tej śróby sie bałem.
: ndz lis 27, 2005 00:36
autor: gigi
heheh, dobre
nie prościej odkręcić kluczem pneumatycznym?
A takie walenie młotkiem to raczej niezdrowe dla panewek ...
: ndz lis 27, 2005 01:02
autor: Corvax
niektórzy uzywają do tego rozrusznika
, ale tylko do odkrecania - przykręcić bez blokady się nie da
: ndz lis 27, 2005 12:35
autor: Tomasz Żaguń
Nikt tu niemówi o waleniu młotkiem
: ndz lis 27, 2005 14:20
autor: malolat
eee, panowie, idie spokojnie, zblokowac mozna wkrecajac 2 sruby w kolo, i wsadzic 3 srobe w ucho silnika, przy misce olejowej... nie trzeba odkrecac miski, potem klucz zakladasz, rurke metrowa i odkrecone, w druga strone tak samo, tylko kluczem dynamometrycznym sie powinno dokrecac niby ...
i jeszcze kolo pasowe z pompy wody...
: ndz lis 27, 2005 15:18
autor: Paweł Marek
Dzięki za odpowiedzi. Pewnie potem muszę pokrywę z simeringiem ścignąć. Jak ona jest uszczelniona? Papierowa uszczelka czy coś specjalnego?
: ndz lis 27, 2005 18:11
autor: malolat
uszczelka cos w stylu papieru - 6 czy 8 zlotych