Strona 1 z 1

Obrotomierz po swapie z 1.8 rp na 2.0 2E

: czw lis 26, 2009 22:54
autor: LeszczVW
witam problem z obrotomierzem po swapie

wie ktoś jak go podlączyc?????

: czw lis 26, 2009 23:00
autor: Paweł Marek
jak masz cewkę jak do mk3 to na niej jest taka wąska plastykowa pokrywka, podważasz ją. Pod nią są dwie nakrętki. Do jednej z nich (niestety zapomniałem której chyba 15 jst oznaczona) podpinasz kabel od obrotomierza z mk2 i ma działać.

: czw lis 26, 2009 23:04
autor: LeszczVW
Paweł Marek pisze:jak masz cewkę jak do mk3 to na niej jest taka wąska plastykowa pokrywka, podważasz ją. Pod nią są dwie nakrętki. Do jednej z nich (niestety zapomniałem której chyba 15 jst oznaczona) podpinasz kabel od obrotomierza z mk2 i ma działać.
No cewke mam juz jak w mk3 chyba zwana modułem ma ten plastik wszystko sie zgadza
tylko teraz znalesc kable od obrotka bo chyba ida od licznika do skrzynki no nie??

: czw lis 26, 2009 23:10
autor: Paweł Marek
A ja nie wiem jak instalację robiłeś, ale w mk2 kabelek do obrotka szedł do cewki do styku 1 (nie 15 pomyliłem) i miał kolor jak mnie pamięć nie myli czarno czerwony, to go wykorzystujesz. A jak go nie masz wpisz w szukajkę na dole pinout licznika mk2 dowiesz się który to styk w liczniku

: czw lis 26, 2009 23:18
autor: LeszczVW
Paweł Marek pisze:A ja nie wiem jak instalację robiłeś, ale w mk2 kabelek do obrotka szedł do cewki do styku 1 (nie 15 pomyliłem) i miał kolor jak mnie pamięć nie myli czarno czerwony, to go wykorzystujesz. A jak go nie masz wpisz w szukajkę na dole pinout licznika mk2 dowiesz się który to styk w liczniku
wszystko ladnie pieknie tylko ze stara wiazka co szla do cewki zostala zmieniona w tym problem i teraz musze wlasnie albo leciec od skrzynki albo od licznika.

dzieki za info bedzie trzeba "rzeźbić" co zrobić

: czw lis 26, 2009 23:36
autor: Paweł Marek
prościej z licznika, a jak chcesz mieć po oryginalnemu to znajdziesz szukajką również schemat do samej skrzynki, do nowej napewno, do starej sprzed sierpnia 89 może być problem

: sob kwie 03, 2010 00:18
autor: Securitate
No i co , zadziałało? Mam podobny problem. Zamieniłem w mk2 silnik z 1.6 PN na 2E i obrotomierz "umarł". Podłączali mi elektrycy według Waszych porad, ale nic nie pomogło. Tłumaczą mi, że poprzedni dostawał sygnał analogowy 12V, a teraz ma cyfrowy 5V i muszę zrobić (?!) modulator.

: sob kwie 03, 2010 08:54
autor: LeszczVW
Securitate pisze:No i co , zadziałało? Mam podobny problem. Zamieniłem w mk2 silnik z 1.6 PN na 2E i obrotomierz "umarł". Podłączali mi elektrycy według Waszych porad, ale nic nie pomogło. Tłumaczą mi, że poprzedni dostawał sygnał analogowy 12V, a teraz ma cyfrowy 5V i muszę zrobić (?!) modulator.
a wiec pomogł schemat skrzynki bezpiecznikowej NOWY typ, sygnał idzie z modułu zapłonowego u mnie zielony kabelek ;) podłączony i wszystko ryra :grin:

: sob kwie 03, 2010 17:30
autor: wasiak
ja u siebie robiłem to "na krotko"
ciecie kabla co idzie od skrzynki do zegarów odpowiadającego za sygnał obrotka
potem wsuwka do cewki jak już pisał Paweł Marek, pod klapka są 2 piny [ nie zawsze nakrętki w mojej bosch-owskiej cewce są wsuwki] podpinasz kabel pod ta wsuwkę która nie ma połączenia z żadnym z pinów w cewce, najłatwiej miernikiem sprawdzić
działa prawidłowo,

: sob kwie 10, 2010 01:31
autor: Securitate
Podłączyłem według zaleceń i działa! Dzięki.