Obrotomierz po swapie z 1.8 rp na 2.0 2E
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- LeszczVW
- Użytkownik
- Posty: 376
- Rejestracja: pn lis 03, 2008 23:35
- Lokalizacja: Z nad morza :)
- Kontakt:
Obrotomierz po swapie z 1.8 rp na 2.0 2E
witam problem z obrotomierzem po swapie
wie ktoś jak go podlączyc?????
wie ktoś jak go podlączyc?????
MK2 PaSaDeNa viewtopic.php?f=87&t=589841
Było Jetta mkI coupe
Było mk2 F&I
Było mk3 Vr6
Bylo MkIV 1.9 Tdi
Jest Bora 1.9 Tdi i Mk2 1.6
Było Jetta mkI coupe
Było mk2 F&I
Było mk3 Vr6
Bylo MkIV 1.9 Tdi
Jest Bora 1.9 Tdi i Mk2 1.6
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
jak masz cewkę jak do mk3 to na niej jest taka wąska plastykowa pokrywka, podważasz ją. Pod nią są dwie nakrętki. Do jednej z nich (niestety zapomniałem której chyba 15 jst oznaczona) podpinasz kabel od obrotomierza z mk2 i ma działać.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- LeszczVW
- Użytkownik
- Posty: 376
- Rejestracja: pn lis 03, 2008 23:35
- Lokalizacja: Z nad morza :)
- Kontakt:
No cewke mam juz jak w mk3 chyba zwana modułem ma ten plastik wszystko sie zgadzaPaweł Marek pisze:jak masz cewkę jak do mk3 to na niej jest taka wąska plastykowa pokrywka, podważasz ją. Pod nią są dwie nakrętki. Do jednej z nich (niestety zapomniałem której chyba 15 jst oznaczona) podpinasz kabel od obrotomierza z mk2 i ma działać.
tylko teraz znalesc kable od obrotka bo chyba ida od licznika do skrzynki no nie??
MK2 PaSaDeNa viewtopic.php?f=87&t=589841
Było Jetta mkI coupe
Było mk2 F&I
Było mk3 Vr6
Bylo MkIV 1.9 Tdi
Jest Bora 1.9 Tdi i Mk2 1.6
Było Jetta mkI coupe
Było mk2 F&I
Było mk3 Vr6
Bylo MkIV 1.9 Tdi
Jest Bora 1.9 Tdi i Mk2 1.6
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
A ja nie wiem jak instalację robiłeś, ale w mk2 kabelek do obrotka szedł do cewki do styku 1 (nie 15 pomyliłem) i miał kolor jak mnie pamięć nie myli czarno czerwony, to go wykorzystujesz. A jak go nie masz wpisz w szukajkę na dole pinout licznika mk2 dowiesz się który to styk w liczniku
Ostatnio zmieniony czw lis 26, 2009 23:11 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- LeszczVW
- Użytkownik
- Posty: 376
- Rejestracja: pn lis 03, 2008 23:35
- Lokalizacja: Z nad morza :)
- Kontakt:
wszystko ladnie pieknie tylko ze stara wiazka co szla do cewki zostala zmieniona w tym problem i teraz musze wlasnie albo leciec od skrzynki albo od licznika.Paweł Marek pisze:A ja nie wiem jak instalację robiłeś, ale w mk2 kabelek do obrotka szedł do cewki do styku 1 (nie 15 pomyliłem) i miał kolor jak mnie pamięć nie myli czarno czerwony, to go wykorzystujesz. A jak go nie masz wpisz w szukajkę na dole pinout licznika mk2 dowiesz się który to styk w liczniku
dzieki za info bedzie trzeba "rzeźbić" co zrobić
MK2 PaSaDeNa viewtopic.php?f=87&t=589841
Było Jetta mkI coupe
Było mk2 F&I
Było mk3 Vr6
Bylo MkIV 1.9 Tdi
Jest Bora 1.9 Tdi i Mk2 1.6
Było Jetta mkI coupe
Było mk2 F&I
Było mk3 Vr6
Bylo MkIV 1.9 Tdi
Jest Bora 1.9 Tdi i Mk2 1.6
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
prościej z licznika, a jak chcesz mieć po oryginalnemu to znajdziesz szukajką również schemat do samej skrzynki, do nowej napewno, do starej sprzed sierpnia 89 może być problem
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: wt gru 08, 2009 11:26
- Lokalizacja: Wieliczka
- LeszczVW
- Użytkownik
- Posty: 376
- Rejestracja: pn lis 03, 2008 23:35
- Lokalizacja: Z nad morza :)
- Kontakt:
a wiec pomogł schemat skrzynki bezpiecznikowej NOWY typ, sygnał idzie z modułu zapłonowego u mnie zielony kabelek podłączony i wszystko ryraSecuritate pisze:No i co , zadziałało? Mam podobny problem. Zamieniłem w mk2 silnik z 1.6 PN na 2E i obrotomierz "umarł". Podłączali mi elektrycy według Waszych porad, ale nic nie pomogło. Tłumaczą mi, że poprzedni dostawał sygnał analogowy 12V, a teraz ma cyfrowy 5V i muszę zrobić (?!) modulator.
MK2 PaSaDeNa viewtopic.php?f=87&t=589841
Było Jetta mkI coupe
Było mk2 F&I
Było mk3 Vr6
Bylo MkIV 1.9 Tdi
Jest Bora 1.9 Tdi i Mk2 1.6
Było Jetta mkI coupe
Było mk2 F&I
Było mk3 Vr6
Bylo MkIV 1.9 Tdi
Jest Bora 1.9 Tdi i Mk2 1.6
- wasiak
- Gadatliwa bestia
- Posty: 734
- Rejestracja: sob lis 24, 2007 12:18
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
ja u siebie robiłem to "na krotko"
ciecie kabla co idzie od skrzynki do zegarów odpowiadającego za sygnał obrotka
potem wsuwka do cewki jak już pisał Paweł Marek, pod klapka są 2 piny [ nie zawsze nakrętki w mojej bosch-owskiej cewce są wsuwki] podpinasz kabel pod ta wsuwkę która nie ma połączenia z żadnym z pinów w cewce, najłatwiej miernikiem sprawdzić
działa prawidłowo,
ciecie kabla co idzie od skrzynki do zegarów odpowiadającego za sygnał obrotka
potem wsuwka do cewki jak już pisał Paweł Marek, pod klapka są 2 piny [ nie zawsze nakrętki w mojej bosch-owskiej cewce są wsuwki] podpinasz kabel pod ta wsuwkę która nie ma połączenia z żadnym z pinów w cewce, najłatwiej miernikiem sprawdzić
działa prawidłowo,
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=190127 MOJE MK2 2E ZAPRASZAM
-
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: wt gru 08, 2009 11:26
- Lokalizacja: Wieliczka
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 268 gości