Strona 1 z 2

Ciężko pali i coś jeszcze...

: czw lis 26, 2009 21:47
autor: ufol1209
Witam.
Mam problem z rozruchem silnika 1.6 AFT, niezależnie od tego czy jest zimny czy ciepły.
Wymieniłem kable, świece, kopułke i palec i dalej to samo. Potrzebuje pokręcić 2-3 sek. zanim załapie, Vag nie widzi błędów.
Sprawdzałem też czujnik cieczy i ma prawidłową rezystencję, już nie wiem czego szukać.
Co może byc przyczyną?

Jeszcze jedno pytanko co to jest to na czerwono zaznaczone na zdjęciu?

Obrazek

Dziwi mnie to, iż po odłączeniu tego Vag nie widzi błędu, a jak odłącze cokolwiek innego to zaraz Vag wyłapuje, a tego nie-CZEMU?
pozdro

: pt lis 27, 2009 14:58
autor: jackyz
Jak dla mnie to trzeba minimalnie przyśpieszyć zapłon.

: pt lis 27, 2009 16:12
autor: Cyku
Mi to wyglada na to co wlasnie walkuje, czyli czujnik temperatury zasysanego powietrza, chociaz chyba powinno pokazywac na komputerze jak sie go odlaczy ;/

: pt lis 27, 2009 18:06
autor: jackyz
Pokazywało by ci na VAG-u.

: pt lis 27, 2009 23:58
autor: BRZOZA
sprawdz uklad zapłonowy i zapłon

: sob lis 28, 2009 00:06
autor: evil666
zmien cewke, ja wymieniłem i auto odpala ledwo co przekręce kluczyk, aż się samo rwie xD

: sob lis 28, 2009 00:31
autor: ufol1209
Jak sprawdzić układ zapłonowy i zapłon?
Jest jakiś sposób na sprawdzenie cewki?

: sob lis 28, 2009 08:30
autor: Vii
ufol1209 pisze:Jak sprawdzić układ zapłonowy i zapłon?
Jest jakiś sposób na sprawdzenie cewki?
Wykrecić cewke i mieć jakaś dobra w 100% i sprawdzić czy jest roznica miedzy nowa a stara. Cewki lubia dlugo padać i po cichu.

: sob lis 28, 2009 10:21
autor: evil666
Vii pisze:
ufol1209 pisze:Jak sprawdzić układ zapłonowy i zapłon?
Jest jakiś sposób na sprawdzenie cewki?
Wykrecić cewke i mieć jakaś dobra w 100% i sprawdzić czy jest roznica miedzy nowa a stara. Cewki lubia dlugo padać i po cichu.
dokładnie, u mnie była duża różnica i wkręciłem używaną ale w 100% dobrą i różnica jest bardzo duża

: sob lis 28, 2009 11:06
autor: ufol1209
Sprawdzałem też na VAG-u bloki pomiarowe -blok 007
i norma to chyba 57-60 wyszło 59 a kąt norma 5-8 a mam 6, więc zapłon w normie chyba że się myle co do wartości norm.
Zastanawia mnie też czemu odłączając to zaznaczone na zdjęciu VAG nie wykrywa błędu :crazy:
A jest jakiś indiański sposób na sprawdzenie cewki bez podmianki? :grin:

: sob lis 28, 2009 12:11
autor: Paweł Marek
pewnego niema, ,można tylko sprawdzić opory uzwojeń ale nie sprawdzisz czy podczas pracy nie będzie przebić.

: sob lis 28, 2009 13:52
autor: ufol1209
A jakie powinny być wartości na uzwojeniach?

: sob lis 28, 2009 14:37
autor: Paweł Marek
ok 0.6 oma pierwotne ( 1 i 15 pod pokrywką) i 3-4 komy wtórne (15 pod pokrywką i wyjście kabla zapłonowego)

: sob lis 28, 2009 15:18
autor: Jesionvr6
ja bym jeszcze podmienił czujnik halla bo bardzo czesto pada w tym silniku