Strona 1 z 1
Jaka powinna byc temperatura zasysanego powietrza?
: czw lis 26, 2009 20:59
autor: Cyku
I od czego to zalezy jezeli jest za wysoka? (70-80C)
: czw lis 26, 2009 21:12
autor: bongo
Jak najniższa,choć jest jeszcze coś takiego ja intercooler.
Cyku pisze:I od czego to zalezy jezeli jest za wysoka? (70-80C)
W czym?
: czw lis 26, 2009 21:17
autor: Cyku
W ukladzie dolotowym, taka temperature mialem wykazana w blokach pomiarowych na komputerze. Pozatym jak sie silnik nagrzeje to o kolektor ssacy mozna sie oparzyc.
Silnik mam bez turbiny, wiec chyba IC odpada ;P
Nie wiesz od czego to zalezy ze ta temperatura jest tak wysoka?
: czw lis 26, 2009 21:33
autor: bongo
Cyku pisze:W ukladzie dolotowym,
Domyślam się
Chodziło mi raczej o typ silnika...
: czw lis 26, 2009 21:37
autor: Cyku
ABA
: pt lis 27, 2009 08:37
autor: T.O.B.I.
masz silnik 1,6 na jednopunkcie jeśli tak to ABU, ta wysoka temperatura w układzie dolotowym jest spowodowana zablokowaniem się klapki ciepłe/zimne powietrze w puszce filtra powietrza
: pt lis 27, 2009 10:50
autor: Paweł Marek
T.O.B.I. pisze: jeśli tak to ABU
przeciez napisał ABA nie widzisz?
Cyku, zorientowany jesteś gdzie w tym amerykańcu jest czujnik temperatury powietrza zasysanego? Jesli w okoliocy filtra powietrza i pomiary robiłeś na rozgrzanym silniku to winna bedzie klapka jak
T.O.B.I., napisał, a jesli gdzieś w samym zespole wtryskowym to może być taka wysoka bo czujnik się ogrzewa od metalu wokół. Mało kto coś wie konkretnie o tym amerykańskim wtrysku.
: pt lis 27, 2009 14:08
autor: Cyku
Jesli sie dobrze orientuje to jest z lewej strony u gory na kolektorze
Wkrecony z boku na wysokosci znaczka VW... chociaz gdzies czytalem ze w MAP sensorze tez wystepuje pomiar temperatury zasysanego powietrza...
Sprawdzalem klapke pod filtrem (ustami ;P) i dziala prawidlowo, przy okazji pociagnalem tez wezyk od EGR i w srodku tykala membrana, wiec te podzespoly chyba pracuja prawidlowo...
Jest jeszcze opcja elektrozaworu sterujacego EGR (zauwazylem ze przewody podcisnienia sa polaczone bezposrednio z tymi od klapki pod filtrem).
Moze wiecie jak go sprawdzic zeby nie popsuc? Planowalem podlaczyc go pod prostownik, ale nie chce zepsuc przypadkiem...