Szarpie, strzela i gaśnie 2.0 2E + gaz

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

hubson77
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: śr lis 25, 2009 22:53
Lokalizacja: POLSKA

Szarpie, strzela i gaśnie 2.0 2E + gaz

Post autor: hubson77 » czw lis 26, 2009 20:43

Witam wszystkich,
jestem tu nowy i nie woem co i jak wiec stworzylem wlasny temat. problem jest nastepujacy:
silnik byl u mechanika, wymienione zostaly pierscienie, uszczelniacze zaworów, rozrzad, uszczelki itp... problem jest taki ze samochod na gazie czasem zaczyna szarbac i strzela w "gaźnik" rozsadza przewody od powietrza i gasnie.. potem strasznie ciezko go odpalic.. na benzynie jest podobnie, zaczyna mocno szarbac, jakby brokowalo mu pradu lub paliwa, wymienilem swiece, przewody, kopulke i paluch... ustawilem gazi zaplon.. zgadnijcie... nadal to samo.. przewaznie dzieje sie tak jak jade powoli i delikatnie traktuje pedal gazu.. czasem zdarza sie ze gdy chodzi na wolnych obrotach to tez gasnie, jakby wylaczyl mu zaplon z kluczyka... co dalej? cewka? przeplywomierz? dodam jeszcze ze po podlaczeniu do komp. nie wykrywa zadnych bledow..


...

Awatar użytkownika
bombel-g2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 360
Rejestracja: śr gru 12, 2007 14:26
Lokalizacja: SŁOKÓW/OPOLE
Kontakt:

Post autor: bombel-g2 » czw lis 26, 2009 21:04

jezeli ci strzelał-sprawdz przepływke- moze byc juz wlnieta. lub jakiś przewód podcisnieniowy nie szczelny i łapie ci lewe powietrze i na gazie nie bedzie chodził. doprowadz najpierw do ładu i składu silnik na benzynie- .sprawdz sonde- podmień cewke- z kims znajomym- . moze dojdziesz - - jesli łapie gdzies lewe powietrze.-sprawdzisz to nawet zwykłym dezodorantem -na wolnych obrotach psiknij mu do okoła dolotu i jak wzrosną obroty mozna twierdzic ze łapie lewe powietrze. -przepływka -bardzo wrazliwe urządzenie.


Kamil
tel.792310032 kupię katalizatory wszystkie
Monowtrysk w PN-nce już śmiga... aż miło

hubson77
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: śr lis 25, 2009 22:53
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: hubson77 » ndz lis 29, 2009 18:04

przewody podcisnieniowe sprawdzalem juz kilkukrotnie, wyeliminowalem tez cewke bo podmienilem od innego VW, do tego wszystkiego jeszcze mi sie lozysko od pompy wspomagania zatarlo i jak probowalem je wymienic to cos mi nie wyszlo i pekla mi taka tulejka w srodku i pompa na zlom... ale mniejsza o to... jezeli sam nie dojde co jest grane to odstawie go do warsztatu.. jak mi powiedza co bylo to sie odezwe, ale jeszcze sam powalcze :) nie dam sie tak latwo.. oczywiscie bede wdzieczny za pomoc... a z tym dezodorantem to sprobuje.. dzieki.


...

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 155 gości