Chyba już ostatni problem a moim GTI...
: czw lis 26, 2009 17:31
A więc, iskra jest, i to mocna, świece nawet moczą się, więc paliwo dociera, układ paliwowy szczelny, wszystko powinno być cacy, a kręcę i nic, totalnie nic...
Porównywałem z innym 1,6, gaźnikowcem na pierburgu 2 ee czy czasami kabli zapłonowych nie pomyliłem, teoretycznie w tym 1,6 na gaźniku kabel wn pierwszego garu jest w kopułce odwrócony o 180 stopni, czyli zamiast z przodu to z tyłu, podłączyłem kable (wydaje mi się) tak jak były, w kolejności 1-3-4-2, zaczynając od strony przeciwnej do głowicy, bo jestem wręcz przekonany, że tak było, nie wiem co dalej xDD Wiem, że może głupie to pytanie, ale proszę o pomoc, może ktoś mi wyjaśni co zrobić z tym silnikiem, jest to EG.
Porównywałem z innym 1,6, gaźnikowcem na pierburgu 2 ee czy czasami kabli zapłonowych nie pomyliłem, teoretycznie w tym 1,6 na gaźniku kabel wn pierwszego garu jest w kopułce odwrócony o 180 stopni, czyli zamiast z przodu to z tyłu, podłączyłem kable (wydaje mi się) tak jak były, w kolejności 1-3-4-2, zaczynając od strony przeciwnej do głowicy, bo jestem wręcz przekonany, że tak było, nie wiem co dalej xDD Wiem, że może głupie to pytanie, ale proszę o pomoc, może ktoś mi wyjaśni co zrobić z tym silnikiem, jest to EG.