[mk II] problem z odpaleniem 1.6D

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

beret
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: wt maja 24, 2005 16:06
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

[mk II] problem z odpaleniem 1.6D

Post autor: beret » sob lis 26, 2005 14:13

Witam wszystkich bardzo serdecznie mam taki duży problem a mianowicie nie umię odpalic golfa II '87r 1,6 D na minusie niewiem co jest wymienilem filter paliwa, świece i akumulator jest sprawny bo sprawdzałem wszystko wiec w czym jest problem ?? czy moze to byc zwiazane z rozrzadem cos?? czy sie mysle dzieki za pomoc


pozdrawiam Beret

fibolek

Post autor: fibolek » sob lis 26, 2005 14:24

a opisz dokładniej co się dzieje.Może kable wysokiego napięcia.Jakie masz ssanie w tym Dieselu?



beret
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: wt maja 24, 2005 16:06
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

re

Post autor: beret » sob lis 26, 2005 14:37

no wiec niewiem jakie mam sanie wyciagam i drazek i wiecej niewiem :) no przewody sa ok bo swiece grzeja sprawdzalem po kolei wszystko i niewiem z czym to moze byc zwaizane


no a opis tu wkladam kluczyk grzeje swiece wyciagam ssanie jak gasnie to przekrecam kluczyk i obraca silnikiem a z ruły leci dym biały nie ma tego takiego wystzrału ale kompresja nie jest zla bo pozniej juz pali normalnie tylko z rana najgorzej jest


pozdrawiam Beret

barca90
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 242
Rejestracja: sob lis 26, 2005 11:46
Lokalizacja: Beskidy
Kontakt:

Post autor: barca90 » sob lis 26, 2005 14:58

Miałem podobny problem ze swoim Dieslem. Jak dłużej stał to paliwo mi schodziło i się zapowietrzał i nie mógł odpalić.Wymieniłem zaworek na filtrze paliwa i problem znikł.



-one-
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: ndz paź 23, 2005 22:12
Lokalizacja: W-wa

Re: re

Post autor: -one- » sob lis 26, 2005 15:21

beret pisze:no wiec niewiem jakie mam sanie wyciagam i drazek i wiecej niewiem :) no przewody sa ok bo swiece grzeja sprawdzalem po kolei wszystko i niewiem z czym to moze byc zwaizane


no a opis tu wkladam kluczyk grzeje swiece wyciagam ssanie jak gasnie to przekrecam kluczyk i obraca silnikiem a z ruły leci dym biały nie ma tego takiego wystzrału ale kompresja nie jest zla bo pozniej juz pali normalnie tylko z rana najgorzej jest
myślę że to jest agonia silnika :bajer: a konkretnie słabe ciśnienie sprężania (objaw wzorcowy).
spróbuj pomierzyć ciśnienie w cylindrach(czyli udaj się do dobrego doświdczonego mechanika to pomoże Ci zmniejszyć koszty naprawy)
Pozdro.......



beret
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: wt maja 24, 2005 16:06
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

re

Post autor: beret » wt lis 29, 2005 13:45

no mnie sie też tak wydaje ze autko już ma swoje lata i musi miec poblemy z odpalaniem na mroziebęde musiał się udać do mechanika w celu pomieżenia kompresji :(


pozdrawiam Beret

Brzoza Krk
Turbo Inside
Turbo Inside
Posty: 119
Rejestracja: śr lut 16, 2005 15:26
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Nim się udasz na kompresję....

Post autor: Brzoza Krk » wt lis 29, 2005 13:50

Czy miałeś takie problemy w zeszłym roku na mrozach?

Ja miałem golfa TD i tez dwa razy zastrajkował w zimie.Powodami były:
spalony bezpiecznik świec żarowych i
zaśniedziały styk prądu do pompy paliwa.

Spróbuj może to to co napisałem
Powodzenia


T o M

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Re: re

Post autor: Krzylu » wt lis 29, 2005 15:10

beret pisze:no wiec niewiem jakie mam sanie wyciagam i drazek i wiecej niewiem :) no przewody sa ok bo swiece grzeja sprawdzalem po kolei wszystko i niewiem z czym to moze byc zwaizane


no a opis tu wkladam kluczyk grzeje swiece wyciagam ssanie jak gasnie to przekrecam kluczyk i obraca silnikiem a z ruły leci dym biały nie ma tego takiego wystzrału ale kompresja nie jest zla bo pozniej juz pali normalnie tylko z rana najgorzej jest
skor pozniej odpala od kopa jak jest rozgrzany to niebedzie kompresja bo jezeli bylby wychchlany silnik caly czas by go krecil
jaki masz aku??
jezeli mniejszy niz 65A to wymien go
ja mialem mniejszy aku i tez ciezko krecil wymienilem na wiekszy i kreci sie jak Vtec :hmm:



beret
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: wt maja 24, 2005 16:06
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

re

Post autor: beret » wt lis 29, 2005 16:31

no wiec tak w zeszłym roku ni emaiłem takich problemów bo nie miałem golfa II tylko fiata 126p , akumulator mam 65Ah sprobuje poczyscic te styki koło pompy ale ciagle czekamna pomoc jak cos pozdrawiam


pozdrawiam Beret

Awatar użytkownika
mnich
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: wt lis 30, 2004 22:14
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: mnich » wt lis 29, 2005 17:48

a moze aparat zaplonowy jest zasyfiony albo do wymiany.



Brzoza Krk
Turbo Inside
Turbo Inside
Posty: 119
Rejestracja: śr lut 16, 2005 15:26
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Brzoza Krk » wt lis 29, 2005 18:41

sam żeś jest aparat zapłonowy :hehe:

przeciez to diesel!!!


T o M

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » wt lis 29, 2005 23:37

to jest wlasnie na faze :hehe:
goscie nieczytaj od poczatku tylko wala zeby tylko posta napisac
:panna:

jezeli masz dobry aku to tylko i wylaznie cisnienie w garach trzbea sprawdzic
koszt okolo 100zł w warsztacie
torche roboty bedzie bo wszytskie wtryski trza wykrecic



Awatar użytkownika
FosGate
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: ndz sty 16, 2005 04:53
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: FosGate » wt lis 29, 2005 23:40

mnich pisze:a moze aparat zaplonowy jest zasyfiony albo do wymiany.
fibolek pisze:Może kable wysokiego napięcia.Jakie masz ssanie w tym Dieselu?

normalnie tacy ludzie mnie dobijaja jak w dieslu moze bys takie cos :| :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:


_______________________________
www.stylepoznan.com

Awatar użytkownika
TaOa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: wt sie 09, 2005 23:41
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: TaOa » wt lis 29, 2005 23:56

Na pewno Ci swiece grzeja ? Sprawdz bezpiecznik i czujnik temperatury, ja mialem taki sam problem z moim mk3 idealnie taki sam na poczatku nie chcial palic a potem przez caly ddzien lux bylo i sie okazalo ze bezpiecznik padl...



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 303 gości