Obrotomierz i kontrolka ciśnienia oleju
: czw lis 26, 2009 14:38
Witam,
Ostatnio w swoim Vento 1,9TD '92 mialem dosyc nieprzyjemna sytuacje - strzelil mi pasek wielorowkowy w czasie jazdy (wlasciwie swiezo po zakupie, nie zdazylem jeszcze wszystkiego sprawdzic). Do tej pory wszystko chodzilo jak talala. Po strzale przestal mi dzialac obrotomierz, i zapalila sie kontrolka cisnienia oleju (no i oczywiscie ladowanie). Po zalozeniu nowego paska (odrazu wymienilem pasek od wspomagania), niestety, ale obrotomierz wraz z kontrolka cisnienia nie zatrybil. Jako ze rozbebeszalem troche autko, wymienilem alternator na inny - na pewno sprawny, oryginalny - nie naprawilo to problemu, obrotomierz nie dziala nadal, wiec poniekad wykluczam ze to to. Auto jezdzi jak nalezy.
Temat napisalem, bo z reguly wszystko zwala sie na ten alternator.. A tu chyba chodzi o cos innego.
Prosze o pomoc.
Pozdrawiam
Ostatnio w swoim Vento 1,9TD '92 mialem dosyc nieprzyjemna sytuacje - strzelil mi pasek wielorowkowy w czasie jazdy (wlasciwie swiezo po zakupie, nie zdazylem jeszcze wszystkiego sprawdzic). Do tej pory wszystko chodzilo jak talala. Po strzale przestal mi dzialac obrotomierz, i zapalila sie kontrolka cisnienia oleju (no i oczywiscie ladowanie). Po zalozeniu nowego paska (odrazu wymienilem pasek od wspomagania), niestety, ale obrotomierz wraz z kontrolka cisnienia nie zatrybil. Jako ze rozbebeszalem troche autko, wymienilem alternator na inny - na pewno sprawny, oryginalny - nie naprawilo to problemu, obrotomierz nie dziala nadal, wiec poniekad wykluczam ze to to. Auto jezdzi jak nalezy.
Temat napisalem, bo z reguly wszystko zwala sie na ten alternator.. A tu chyba chodzi o cos innego.
Prosze o pomoc.
Pozdrawiam