[Mk2] Spaliny

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

jusci
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: czw paź 07, 2004 18:25
Lokalizacja: Zamość LZ
Kontakt:

[Mk2] Spaliny

Post autor: jusci » sob lis 26, 2005 09:50

Co powiecie o takich spalinach?
Miałem problemy z dużym spalaniem. Fachman pogrzebał przy kablach, wyregulował i wyszło coś takiego.
NIe znam sięm na tym stąd moje pytanie.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


pozdro!

Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » sob lis 26, 2005 10:24

jak dla mnie to zadużo ci toksyn w spalinach gazu wyszło, powinno bać w zasadzie wszystkiego mniej niż na benzynie, prewaznie tak jest, niejestem fachmanem ale zawsze jak takie wykjresy widziałem to na gazie były czystsze dużo spaliny.
a sama lambda chyba ok.


Mk3 GTI 16V ABF

Awatar użytkownika
neo25-pk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 01:46
Lokalizacja: LESZNO...WLKP
Kontakt:

Post autor: neo25-pk » sob lis 26, 2005 12:51

No własnie mi sie coś nie podoba sonda Lambda. Zauwaz, że przy dużej różnicy obrotów i pracy czy na benzynie cz na LPG różnica napięcia na sondzie jest bardzo mała. Powiedziałbym znikoma. A przecież to bardzo ważny czynnik (napiecie z sondy), który własnie gwarantuje odpowiedni dobór mieszanki przez komputer. A jeżeli ta różnica bedzie bardzo mała to skład mieszanki niewiele sie będzie różnił na wolnych jak i wysokich obrotach. Wiec radze sie przyjrzeć sondzie.
Pozdrawiam


Pilnie kupię osłone rozrządu (górną boczna pokrywę, plastik) !!!

endriu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: ndz lis 07, 2004 14:57
Lokalizacja: bogatynia
Kontakt:

Post autor: endriu » sob lis 26, 2005 19:41