Problem przy wymianie amortyzatorów

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

motorniczy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt lis 24, 2009 20:38
Lokalizacja: Białystok

Problem przy wymianie amortyzatorów

Post autor: motorniczy » wt lis 24, 2009 20:49

Wymieniałem amortyzator w swoim golfie II 1.6 benzyna, wydawało mi się, że złożyłem wszystko tak jak trzeba a tu taka niespodzianka, że wrzuciłem wsteczny i nie moglem wyjechać z garażu :chytry:
Odkręciłem koło i patrzę że półośka wyskoczyła wielowypustem z przegubu homokinetycznego. Jakim cudem ona wypadła? Posypały się kulki z przegubu...
Jak jest połączona półośka z przegubem homokinetycznym i jak trafić tak żeby naszło na wielowypust bo godzinę próbowałem i nie wychodziło.
Pomocy panowie


2320

Awatar użytkownika
marek245
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: pt maja 01, 2009 20:38
Lokalizacja: ZSW
Kontakt:

Post autor: marek245 » wt lis 24, 2009 20:52

na polosce powinien byc taki drucik zabezpieczajacy przegob



Przemek
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2348
Rejestracja: śr lut 28, 2007 20:22
Lokalizacja: CENTRUM DOWODZENIA OSSY
Kontakt:

Post autor: Przemek » wt lis 24, 2009 21:26

marek245, doładnie jak kolega mówi powinien być na wielo kliniena końcy drucik zabezpeczający przed wypadnięciem


LEŚNY PRZYTULAS

motorniczy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt lis 24, 2009 20:38
Lokalizacja: Białystok

Post autor: motorniczy » wt lis 24, 2009 21:36

No dobra. Dowiedziałem się, że spadł mi ten pierścień zabezpieczający (drucik) jeszcze przed wymontowaniem amortyzatora. Trzeba teraz wszystko to składać od strony koła?
Jakie narzędzia będą do tego potrzebne i czy da się to zrobić w przydomowym garażu wyposażonym w podstawowe narzędzia?
Proszę o przedstawienie krok po kroku jak mam to złożyć.


2320

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt lis 24, 2009 21:36

Tylko,że u kolegi chyba go nie było,dlatego jak zwrotnica odchyliła się na bok,to półoś wysunęła się.
Z drugiej jednak strony patrząc na to,to już ten przegub pewnie się prosił o wymianę skoro śruty same sobie powypadały,mimo,że półoś wysunęła się...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt lis 24, 2009 21:42

Śruty bardzo łatwo wypadną, i bardzo trudno je włożyć jeśli niema się wprawy
Ostatnio zmieniony wt lis 24, 2009 22:03 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » wt lis 24, 2009 22:07

Mnie ostatnio dostało dokładnie to samo,mimo że zawleczkę miałem w porządku :blush:
Po nabiciu przegubu auto śmiga bez problemu.



Awatar użytkownika
roger18sx
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 352
Rejestracja: ndz kwie 20, 2008 00:00
Lokalizacja: sanok
Kontakt:

Post autor: roger18sx » wt lis 24, 2009 23:57

mogły sie lekko frezy uszkodzic i przez to nie chce wejsc do przegubu


VW NA ZAWSZE

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 365 gości