Dziwne zachowanie silnika ADD
: wt lis 24, 2009 20:02
Golf w wersji USA dojechał kiedyś do polski z niby niemcowni tu miał ze 4 właścicieli i trafił do mnie... Jest tam szalony 90 Konny silniczek ADD. Pełen wtrysk i instalacja LPG złożona na Bingo-S4.
Problem polega na tym, że po uszczelnieniu węża odmy ze skrzynki korbowej, pokrywy i węża do dolotu (był popękany w każdą stronę i zalepiony izolacją) auto przestało równo pracować... Tzn obroty po dodaniu gazu spadają zatrzymują się na chwilę na 1200 i po kilku sekundach spadają.,.. kręci się na 800 obr potem spada na 600 przygasa i znów w górę... troszkę faluje, troszkę chodzi normalnie... potrafi zgasnąć na wolnych obrotach na krzyżówce.
nie ma znaczenia czy to praca na benzynie czy na gazie...
na odpięcie krokowca reaguje - obroty rosną i wtedy nie faluje.
Gdzie szukać??
Problem polega na tym, że po uszczelnieniu węża odmy ze skrzynki korbowej, pokrywy i węża do dolotu (był popękany w każdą stronę i zalepiony izolacją) auto przestało równo pracować... Tzn obroty po dodaniu gazu spadają zatrzymują się na chwilę na 1200 i po kilku sekundach spadają.,.. kręci się na 800 obr potem spada na 600 przygasa i znów w górę... troszkę faluje, troszkę chodzi normalnie... potrafi zgasnąć na wolnych obrotach na krzyżówce.
nie ma znaczenia czy to praca na benzynie czy na gazie...
na odpięcie krokowca reaguje - obroty rosną i wtedy nie faluje.
Gdzie szukać??