Problem z odpaleniem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

krzysiekhhns
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: wt lis 24, 2009 14:59
Lokalizacja: Wrocław/Jarosław
Kontakt:

Problem z odpaleniem

Post autor: krzysiekhhns » wt lis 24, 2009 18:09

Mam Golfa 3 1.8+LPG 95.r i na trasie zaczeło mi pipczeć, że brak oleju - przejechałem 2 km, zaparkowałem, kupiłem olej dolałem i dojechałem do domu 2 km już bez migającego oleju,
Od dnia kolejnego nie mogłem już zapalić aż rozładowałem akumulator....

Po perypetiach z prostownikiem w końcu udało mi się naładować akumulator ale auto nie odpala dalej. [zapłon normalnie, odpala się auto po czym momentalnie gaśnie nie łapiąc obrotów,,,,] gazu prawie nie ma w aucie, a benz dolałem 3L ale nie pomogło....

Rozrusznik obraca normalnie ale auto nie łapiąc obrotów nawet 10.000 gaśnie zaraz po odapleniu....

Słabo się znam i proszę o opinię jakie podjąć kroki zanim pojadę na warsztat... - auto stoi już tydzień i mnie *#cenzura#*.... ,

opinie:
1. dolej benzyny i próbuj odpalać
2 niech cię koledzy popchają do stacji benzynowej i tanguj gaz i benz i próbuj odpac
3. próbuj na popych zapalać - inna osoba mówi że tak to się odpala graty typu maluch, polonez, i żebym ja na popych nie odpalał auta bo moge zjebac
4. mechanik

ale zanim skorzystam z ostatniej wydającej się jako najrozsądniejsza to chciałbym obadać co wymaga naprawy, ponieważ mechanik będzie mnie musiał cholować do warsztatu a w gre wchodzi mechanik tylko w okolicy zamieszkania [koszty holowania] i niechiałbym zostać naciągniety na niepotrzebne koszty przez nieuczciwego mechanika

proszę o pomoc za co z góry dziękuje.....



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » wt lis 24, 2009 21:33

Widzisz nie sprawdziłeś oleju,aż kontrolka ciśnienia ci o tym przypomiała,nie masz gazu w aucie,brak paliwa,a chcesz odpalic.Autko się pogniewało bo o nie nie dbasz . [-X
Pewnie pompka paliwa się zatarła jak jeżdzisz bez paliwa.



krzysiekhhns
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: wt lis 24, 2009 14:59
Lokalizacja: Wrocław/Jarosław
Kontakt:

Post autor: krzysiekhhns » śr lis 25, 2009 00:00

koledzy pomogli mi zapchac na stacje benz., zatankowałem gazu za 20pln, zapaliłem auto, to dolałem jeszcze gazu za kolejne 20 pln, pojechałem 1 km i jakoś nie zredukowałem z 3 biegu przy wolniejszej jeździe i mi auto gasło przy zwalnianiu, niepotrzebnie wciskałem sprzęgło to mi gasł samochód w trasie i zapalał się zapłon, spuszczałem sprzęgło i dodawłem gazu [jak bym palił na pych] i się zapalało [na 3 bieg!!] aż mi zgasło gdy zatrzymałem się na światłach i z powrotem musiałem zapcha na podwórko..... :( nie chciał już zapalic....

Paliwa jest ok. 7L i było cały czas

ktoś mi mówił że mogłem go zagazowac podczas katowania na powolnej jeździe na 3 + wciskanie sprzęgła.... i że jutyro prubowa odpalic jak wywietrzeje.... ???

ps. swoją drogą to dziwne że nie chiał zapalic, na benz. a jak dolałem gazu to zapalił ??
na przełączniku LPG po lewej stronie mam lampka z literka B [swieci na zielono, czasem na czerwono - nie wiem od czego to zależy], a po prawej lampke z literka G na górze i R na dole [także czasem świeci na zielono, czasem na czerwono - LPG STAKO 40L]
Ostatnio zmieniony śr lis 25, 2009 00:03 przez krzysiekhhns, łącznie zmieniany 1 raz.



Vii
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 978
Rejestracja: śr paź 21, 2009 13:54
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: Vii » śr lis 25, 2009 12:14

Mimo wszystko najpierw na Twoim miejscu sprawdziłbym iskre, być moze swiece sie zajebutały.. Sprawdz jak wygladaja swiece i czy jest iskra. Mam rowniez inna opcje, ale to pozniej ..



Awatar użytkownika
mecik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 772
Rejestracja: śr maja 13, 2009 09:55
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: mecik » śr lis 25, 2009 12:22

krzysiekhhns pisze:na przełączniku LPG po lewej stronie mam lampka z literka B [swieci na zielono, czasem na czerwono - nie wiem od czego to zależy], a po prawej lampke z literka G na górze i R na dole [także czasem świeci na zielono, czasem na czerwono - LPG STAKO 40L]
Czerwony kolr oznacza rezerwe a zielony ze jest nalane ponad rezerwe :) Bardzo Proste :) A jak masz malo nalane gazu lub benzyny to na zakretach albo wzniesieniach auto sie przechyla dlatego mozliwe ze moze czasem mrugac ta kontrolka.


Były kiedyś sobie:
Audi 80B4 2.0ABT
Golf MKII 1.6PN CL==>GT
Golf MKII 1.8RP GL
Golf MKII 1.3MH CL

krzysiekhhns
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: wt lis 24, 2009 14:59
Lokalizacja: Wrocław/Jarosław
Kontakt:

Post autor: krzysiekhhns » wt gru 01, 2009 16:53

podładowałem dalej akumulator bo mi padł, auto zapaliło bez problemu [2 dni stał nie ruszany] to zostawiłem na luzie i dałem mu 2x w gaz aby obroty podnieść a potem zostawiłem na 10 min niech sobie "pochodzi". Z wydechu leciało dużo dymu [a wiec boje sie że może brać olej] i po 5 min auto samo zgasło gdy byłem za murkiem się "załatwić".

Wycieraczki chodzą dziwnie jakby elektryka była zjechana i prawy kierunek lampka miga jak zwariowana jak włączam prawy kierunek, poza tym w aucie u poprzedniego właściciela była tuba i wzmacniacz a teraz nie ma i pod maską są kable pourywane luzem [około 10]

Wkurza mnie i jutro jestem umówiony do mechanika z samego rana na diagnostykę ponieważ nie ogarniam....


Proszę o poradę co jeszcze mogę zrobić lub sprawdzić co boli mojego golfa, mechanik jak to mechanik z pewnością będzie się starał zedrzeć ode mnie pieniążki

a za tydzień czeka mnie trasa przez całą Polskę do domu na święta Wrocław-Kraków-Rzeszów i boje się żeby się auto nie "rozjechało" na trasie bo w tedy już kompletnie nie będę wiedział co zrobić, rozłożyć chyba tylko ręce i płakać proszę o pomoc....

gg6835941



Awatar użytkownika
mecik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 772
Rejestracja: śr maja 13, 2009 09:55
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: mecik » wt gru 01, 2009 16:59

krzysiekhhns pisze:pod maską są kable pourywane luzem [około 10]
One sa zaizolowane??
Może lewe powietrze gdzies lapie??
Ostatnio zmieniony wt gru 01, 2009 17:03 przez mecik, łącznie zmieniany 1 raz.


Były kiedyś sobie:
Audi 80B4 2.0ABT
Golf MKII 1.6PN CL==>GT
Golf MKII 1.8RP GL
Golf MKII 1.3MH CL

krzysiekhhns
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: wt lis 24, 2009 14:59
Lokalizacja: Wrocław/Jarosław
Kontakt:

Post autor: krzysiekhhns » śr gru 02, 2009 19:33

1. sprawdzenie układu zapłonowego
2. sprawdzenie wtryskiwania paliwa
+ lutowanie przewodu złącza
3. wymiana krućca wody przy bloku silnika
4. Wymiana uszczelki pokrywy zaworów
5. Wymiana czujnika wentylatora chłodnicy

- uszczelka pokr. zaworów
- kruciec wody
- czujnik wentylatora chłodnicy

robocizna 182zł materiały 51zł

powiedział że winna jest tego że dolewałem oleju [gdy mi migał wskaźnik że trzeba uzupełnić ] i wylewało bo uszczelka padła

troche zapłaciłem i boli mnie przez to portfel, ale ważne że jeździ w końcu, wrzuce to jeszcze na forum może komuś to pomoże

+coś jeszcze niby przestawił że teraz auto zapala wreszcie na benzynie i potem przełącza się na gaz [do tej pory odpalałem odrazu z gazu]
kwit

od mechanika

ps. Uwaga na kompleks mechaników na ul. Hubskiej 24-26 we Wrocławiu - kantują !!!
//wo gule proponuje osobny temat aby wpisywać mechaników lubiących kantować, tak
aby łatwo było znaleźć w opcji "szukaj" np. Miasto, Ulica, Na czym próbował okantować
- ale to już robota dla admina



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 91 gości