Strona 1 z 1

Immo + odcięcie zapłonu

: wt lis 24, 2009 18:08
autor: DariuszK
Wziąłem sie za dobranie do zlacza od cewki immo bo juz mial zagrania ze nie chcial odpalic, a gdy poruszalem kierownica gora dol to odpalil, czy ta zlaczka to chodzi o tą przy samej cewce, czy jest gdzies inna jakaś? psiuknalem w nia kontaktem i tyle, a druga sprawa to w aucie zalozone jest odciecie zaplonu, guziczek pod wykladzinka, dioda w desce dostalem sie do wnetrznosci tego ustrojstwa ;) i tak sie przedstawia sprawa: jest jakby przekaźnik, z niego wychodzi kilka kabli, 2 do diody, 2 do przelacznika, 4 do skrzynki bezpieczników i dwa ida gdzieś w słupek do gory, czy moge to swobodnie odlaczyc bez zadnych problemow potem?

: wt lis 24, 2009 18:35
autor: wojtas46
Jezeli chcesz odłaczyc odcięcie to musisz wiedziec na którym kablu zostało zrobione. Trzeba go połaczyc zeby wszystko bylo ok

: wt lis 24, 2009 18:37
autor: DariuszK
no to pewnie ktores 2 kable sa wpiete w jeden oryginalny rozciety w instalacji, tak? a te w slupku do czego moga dochodzic?

: wt lis 24, 2009 19:12
autor: wojtas46
Prawdopodobnie do tego rozciętego kabla no ale musisz to sprawdzic , roznie to montuja .Jezeli odcięcie masz sprawne to ja bym zostawil zawsze to jakies zabezpieczenie , tylko pochowałbym po swojemu kabelki i wyłącznik

: wt lis 24, 2009 19:22
autor: DariuszK
wlasnie nie jest sprawne z tego co widze, przycisk jest wcisniety na stale, dioda mruga jakos nieregularnie, nie mam pojecia czy kontrolka ktora sie zapalala od immo to wina tego badziewia czy poprostu wina zlaczki, raczej zlacza bo jak poruszalem kierakiem gora-dol to zaczal palic, te dwa kabelki ida w slupku kolo szyby, gdzies pod dach

: wt lis 24, 2009 19:38
autor: wojtas46
Sa różne możliwości odcięcia i dlatego sam musisz wykumac na czym jest odcięcie , możliwe że jakiś elektrozawó na zasilaniu ale musisz dojśc po kabelkach

: wt lis 24, 2009 20:29
autor: Kamel
Dokładnie tak jak piszą koledzy..
Poleć po kablach od puszki odcięcia i zlokalizuj wpinkę w dwa kable fabrycznej instalacji o tym samym kolorze.
Wywalasz odcięcie i łączysz fabryczną instalację lub też wpinasz w tym miejscu swoje odcięcie.

A te kable idące w słupek to może być jakiś czytnik odblokowujący odcięcie.
Np. jakiś odbiornik pestki czy coś w tym stylu, więc myślę, że możesz je wywalić bez żadnych obaw.

Co do immo to być może któraś kostka przy kierownicy Ci się poluzowała.
Zdejmij osłonę i posprawdzaj kostki..