Strona 1 z 1
mam problem z wolnymi obrotami 2E
: pt lis 25, 2005 21:13
autor: darek i jadzka
Witam wszystkich.....moj problem to obroty ....odpalam silnik i auto chodzi super , obroty ma w porzadku i nic sie nie dzieje ALE jak zlapie jakoms temperature to po przygazowaniu nie chce schodzic z obrotow i utrzymuje sie kolo 1500 i wtedy gdy wypne wtyczke od silniczka krokowego to silnik ladnie schodzi z obrotow i nie gasnie , chodzi rowno ....... silniczek krokowy juz mylem w benzynie ekstrakcyjnej ale to raczej nie pomoglo CO MU JEST ......pozdrawiam i dzieki......
: pt lis 25, 2005 21:24
autor: wojteks
a przepustnicę myłeś???
: pt lis 25, 2005 21:28
autor: darek i jadzka
witam jezeli pisales czy przepustnice mylem to o ktora czesc Ci chodzilo bo jezeli o klapke to ona jest czysta juz potrzylem tam nie ma co myc .......
: pt lis 25, 2005 23:13
autor: wojteks
przepustnica to to co jak naciskasz gaz się uchyla za pomocą linki, koło niej w kanale kolektora ssącego powinno być czysto (w miarę), co się dzieje jak odłączysz przepływomierz (rozepniesz kostkę)
: sob lis 26, 2005 22:40
autor: darek i jadzka
witam... jak odepne przeplywomierz to auto gasnie od razu ......
: sob lis 26, 2005 22:51
autor: wojteks
może zamiana regulatora wolnych obrotów z innego silnika 2E (mycie nie zawsze pomaga, czasami trzeba wymienić)
: sob lis 26, 2005 22:59
autor: darek i jadzka
jezeli pisales zmiana regulatora wolnych obrotow to miales na mysli silniczek krokowy? a jeszcze co to kupilem inna przepustnice i listwe wtryskowa i bede wymienial bo moja listwa ladnie sobie cyka i klekota . Czy moze wiesz jak ja wymienic i czy trzeba sciagac kolektor czy nie.....
: sob lis 26, 2005 23:15
autor: wojteks
jak go zwał tak go zwał chodzi o to samo. tych części jeszcze nie rozbierałem więc nie wiem jak to powymieniać
P.S. czyżbyś zaopatrywał się na szrocie w Brzesku?
: sob lis 26, 2005 23:32
autor: Paweł Marek
Spróbuj jeszcze stuknąć porządnie w ten regulator co go myłeś w benzynie jak trzyma wysokie obroty. Może się zawiesza. Po wypięciu z niego wtyczki normalnie silnik nie gaśnie, ale obroty sa mocno poniżej normy: jakieś 400-500. Jeśli po wypięciu wtyczki są wyższe to coś innego. Może faktycznie przepustnica.
: ndz lis 27, 2005 01:13
autor: MAREK 74
regulatory wolnych obrotów lubią padać w tym wieku i są cyrki wtedy
a czemu wtryski chcesz wymienić to nie mam pojęcia ,no ale jak chcesz to wymieniaj sobie
: ndz lis 27, 2005 13:04
autor: darek i jadzka
witam...nie zaopatruje sie na szrocie w Brzesku tylko kupuje przez alegro a wymieniam gdyz jak jest zimny to klekotaja a jak sie rozgrzeje to ladnie sobie cykaja i raz ne jakis czas slychac dziwne pykniecie jakby sie zawieszal ktorys.Jezeli chodzi o ten silniczek to jak wypne wtyczke to obroty spadaja ale nie gasnie .A co do stukania w ten silniczek to na jego obudowie widac slady uderzania przez wczesniejszego wlasciciela bo ja to auto nie posiadam dlugo . P.S a skad ty znasz szrot w JADOWNIKACH bo chodzi Ci pewnie o ten przy glownej drodze ........przepustnice tez wymienie .......
: ndz lis 27, 2005 13:52
autor: wojteks
darek i jadzka pisze:P.S a skad ty znasz szrot w JADOWNIKACH bo chodzi Ci pewnie o ten przy glownej drodze ........
przejeżdzam tamtędy przynajmniej raz w tygodniu, to faktycznie jeszcze Jadowniki, Brzesko zaczyna sie kawałek dalej
: ndz lis 27, 2005 14:26
autor: darek i jadzka
witam...tak Brzesko zaczyna sie od CPNu ale na tym szroci to sa straszne zdzircy i sie tam nie oplaca kupowac pozdrawiam....