mam problem z wolnymi obrotami 2E

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

darek i jadzka
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 136
Rejestracja: pt lis 04, 2005 21:24
Lokalizacja: jadowniki

mam problem z wolnymi obrotami 2E

Post autor: darek i jadzka » pt lis 25, 2005 21:13

Witam wszystkich.....moj problem to obroty ....odpalam silnik i auto chodzi super , obroty ma w porzadku i nic sie nie dzieje ALE jak zlapie jakoms temperature to po przygazowaniu nie chce schodzic z obrotow i utrzymuje sie kolo 1500 i wtedy gdy wypne wtyczke od silniczka krokowego to silnik ladnie schodzi z obrotow i nie gasnie , chodzi rowno ....... silniczek krokowy juz mylem w benzynie ekstrakcyjnej ale to raczej nie pomoglo CO MU JEST ......pozdrawiam i dzieki......



wojteks
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 701
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 18:24

Post autor: wojteks » pt lis 25, 2005 21:24

a przepustnicę myłeś???



darek i jadzka
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 136
Rejestracja: pt lis 04, 2005 21:24
Lokalizacja: jadowniki

Post autor: darek i jadzka » pt lis 25, 2005 21:28

witam jezeli pisales czy przepustnice mylem to o ktora czesc Ci chodzilo bo jezeli o klapke to ona jest czysta juz potrzylem tam nie ma co myc .......



wojteks
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 701
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 18:24

Post autor: wojteks » pt lis 25, 2005 23:13

przepustnica to to co jak naciskasz gaz się uchyla za pomocą linki, koło niej w kanale kolektora ssącego powinno być czysto (w miarę), co się dzieje jak odłączysz przepływomierz (rozepniesz kostkę)



darek i jadzka
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 136
Rejestracja: pt lis 04, 2005 21:24
Lokalizacja: jadowniki

Post autor: darek i jadzka » sob lis 26, 2005 22:40

witam... jak odepne przeplywomierz to auto gasnie od razu ......



wojteks
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 701
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 18:24

Post autor: wojteks » sob lis 26, 2005 22:51

może zamiana regulatora wolnych obrotów z innego silnika 2E (mycie nie zawsze pomaga, czasami trzeba wymienić)



darek i jadzka
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 136
Rejestracja: pt lis 04, 2005 21:24
Lokalizacja: jadowniki

Post autor: darek i jadzka » sob lis 26, 2005 22:59

jezeli pisales zmiana regulatora wolnych obrotow to miales na mysli silniczek krokowy? a jeszcze co to kupilem inna przepustnice i listwe wtryskowa i bede wymienial bo moja listwa ladnie sobie cyka i klekota . Czy moze wiesz jak ja wymienic i czy trzeba sciagac kolektor czy nie.....



wojteks
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 701
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 18:24

Post autor: wojteks » sob lis 26, 2005 23:15

jak go zwał tak go zwał chodzi o to samo. tych części jeszcze nie rozbierałem więc nie wiem jak to powymieniać

P.S. czyżbyś zaopatrywał się na szrocie w Brzesku?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob lis 26, 2005 23:32

Spróbuj jeszcze stuknąć porządnie w ten regulator co go myłeś w benzynie jak trzyma wysokie obroty. Może się zawiesza. Po wypięciu z niego wtyczki normalnie silnik nie gaśnie, ale obroty sa mocno poniżej normy: jakieś 400-500. Jeśli po wypięciu wtyczki są wyższe to coś innego. Może faktycznie przepustnica.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » ndz lis 27, 2005 01:13

regulatory wolnych obrotów lubią padać w tym wieku i są cyrki wtedy
a czemu wtryski chcesz wymienić to nie mam pojęcia ,no ale jak chcesz to wymieniaj sobie


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

darek i jadzka
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 136
Rejestracja: pt lis 04, 2005 21:24
Lokalizacja: jadowniki

Post autor: darek i jadzka » ndz lis 27, 2005 13:04

witam...nie zaopatruje sie na szrocie w Brzesku tylko kupuje przez alegro a wymieniam gdyz jak jest zimny to klekotaja a jak sie rozgrzeje to ladnie sobie cykaja i raz ne jakis czas slychac dziwne pykniecie jakby sie zawieszal ktorys.Jezeli chodzi o ten silniczek to jak wypne wtyczke to obroty spadaja ale nie gasnie .A co do stukania w ten silniczek to na jego obudowie widac slady uderzania przez wczesniejszego wlasciciela bo ja to auto nie posiadam dlugo . P.S a skad ty znasz szrot w JADOWNIKACH bo chodzi Ci pewnie o ten przy glownej drodze ........przepustnice tez wymienie .......



wojteks
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 701
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 18:24

Post autor: wojteks » ndz lis 27, 2005 13:52

darek i jadzka pisze:P.S a skad ty znasz szrot w JADOWNIKACH bo chodzi Ci pewnie o ten przy glownej drodze ........

przejeżdzam tamtędy przynajmniej raz w tygodniu, to faktycznie jeszcze Jadowniki, Brzesko zaczyna sie kawałek dalej



darek i jadzka
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 136
Rejestracja: pt lis 04, 2005 21:24
Lokalizacja: jadowniki

Post autor: darek i jadzka » ndz lis 27, 2005 14:26

witam...tak Brzesko zaczyna sie od CPNu ale na tym szroci to sa straszne zdzircy i sie tam nie oplaca kupowac pozdrawiam....



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 99 gości