Odpalanie golf III 1,9 D - zima

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

ryba_71
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 343
Rejestracja: pt paź 14, 2005 14:01
Lokalizacja: Podkarpacie

Odpalanie golf III 1,9 D - zima

Post autor: ryba_71 » pt lis 25, 2005 14:28

Mam problem z odpaleniem przy temperaturze -10 golfa III 1,9 D z 1996 r. Kontrolka świec żarowych pali się około 8 sekund, gaśnie a golf odpala za 4 lub 5 razem. Myślałem, że to filtr paliwa, ale pomimo wymiany dalej jest tak samo. W książce wyczytałem, że kontrolka świec żarowych powinna połowicznie przygasnąć i wtedy powinno się przekręcić kluczyk, nie trzymając go w tym położeniu dłużej niż 30 sekund, jeżeli nie odpali to po 30 s powtórzyć, jeżeli i to nie pomoże to oznacza że obwód świec żarowych jest uszkodzony. W moim golfie kontrolka świec nie przygasa częściowo lecz gaśnie i wtedy go odpalam czy wynika z tego zeobwód świec jest uszkodzony? Czy książkowy czas działania rozrusznika nie jest za długi (może to pomyłka jest 30 sekund a powinno być 3 s). Dodam, że przy temperaturach -1 do -3 odpala bez problemu (samochód stoii pod chmurką).
Może ktoś mi poradzi co jest z moją maszyną. Dzięki.



Awatar użytkownika
DJ Tomekk
Born for Diesel
Born for Diesel
Posty: 206
Rejestracja: sob lut 12, 2005 18:00
Lokalizacja: RZEszów Estates
Kontakt:

Post autor: DJ Tomekk » pt lis 25, 2005 14:32

ja mialem to samo, wymien swiece zarowe i bedziesz mial spokoj :bigok:


[url=http://imageshack.us][img]http://img92.imageshack.us/img92/4581/3jx4.gif[/img][/url]

JESTEŚ Z PODKARPACIA??? ZAPRASZAMY NA WWW.VAG-PODKARPACIE.PL

Ksys
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 23:14
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: Ksys » pt lis 25, 2005 14:35

sprawdź za pomoca żarówki kontrolki czy jest napiecie na świecach żarowych,jak jest to może swiece sa do wymiany, sprawdź akumulator,czy nie jest zużyty. u mnie nie dogrzewało świec bo miałem akumulator do wyrzucemia. pozatym przy -10 ropa zaczyna gestniec więc co za tym idzie trudniej odpalić. podobno dobre sa ogrzewacze elektryczne na paliwo.nie wiem,jescze nie zakładałem. co do akumulatora to sprawdx od razu miernikiem jakie masz ładowanie,odpal auto i zmierz,potem włacz światła,nadmuch,i sprawdx jeszce raz,powinno byc w granicach 14.4Vjak bedzie ok.13.8 przy bciążeniu to nie bedzie najgorzej,może miec wpływ na to tez akumulator jak bedzie już wykończony to ładowanie może byc 12.5V. no i sprawdź gestość elektrolitu w akumulatorze,w miejscu gdzie wymieniają powinni toza darmo zrobić. jak równiez powinni Ci zmierzyć ładowanie. ja rano jak jest tak zimno w nocy to grzeje ze 3razy świece i dopiero odpalam,i tez musi zachłeptać ze 3-4razy zanim odpali.chociaż po wymiani akumulatora jest o wiele lepiej.


Jest: Passat B4 1.8 +lpg '94
było: MB W124 300E
golf 2 gtd JR '90
sierra 2.9 24V6 cosworth
golf 2 D JP '86
[url=http://lilypie.com][img]http://lb2f.lilypie.com/26W5p1.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Arcturus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 473
Rejestracja: śr sie 03, 2005 14:06
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: Arcturus » pt lis 25, 2005 14:55

Jak jest napięcie na zasilaniu to odkrec szyne zasilającą i za pomocą miernika sprawdz opornosc kazdej ze swiec zarowych - powinna miec 0,9-1,2 ohm!
Jka ktoras wogole nie przewodzi pradu to do wymiany!



skow
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37

Post autor: skow » pn gru 05, 2005 00:09

jeśli to świeca to wymień wszystkie, bo jak wymienisz 1 lub 2 na nowe to reszta tych starych spali się odrazu.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 196 gości