kierunki nie dzialaja

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
jarekkoval
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
Lokalizacja: Żarnów (EOP)
Kontakt:

kierunki nie dzialaja

Post autor: jarekkoval » ndz lis 22, 2009 15:55

Witam
Mam problem
Gdy wlacze kierunkowskaz obojetnie ktory lub awaryjne, pojawia sie kontrolka na desce(nie mruga), kierunki w lampach i z przodu wogole nie chodza i nie slychac przerywacza
Co robic ?



Awatar użytkownika
FIRERS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 432
Rejestracja: czw lis 22, 2007 10:47
Lokalizacja: BYTOM
Kontakt:

Post autor: FIRERS » ndz lis 22, 2009 16:08

mialem taki objaw w transicie auto stanelo na trasie powodem byl spalony styk przy kostce. a jakis mechanik co na drodze po ciemku w tym aucie kopal zamienil przekaziki przypadkiem i taki byl efekt ze kontrolka migaczy swiecila i nie sie nie dzialo dalej. a u ciebie jesli dzialalo a teraz nie dziala to sadze ze przekaznik lub brak zasilania na niego



Marian_NOL
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: czw paź 15, 2009 20:51
Lokalizacja: Olsztynek

Post autor: Marian_NOL » ndz lis 22, 2009 16:12

A nie odpiłeś przypadkiem włącznika od awaryjnych ? bo ja tak mam jak odepnę to kontrola świeci się cały czas i nie ma kierunku



Awatar użytkownika
jarekkoval
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
Lokalizacja: Żarnów (EOP)
Kontakt:

Post autor: jarekkoval » ndz lis 22, 2009 16:17

juz zrobilem
wina byl odpiety wlacznik od awaryjnych
Punkicki leca i DZIEKUJE


Pozdrawiam :pub:



Jarowo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 759
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 12:08
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Jarowo » ndz lis 22, 2009 16:31

Na początek wyciąg przerywacz, włącz zapłon i połącz otwory po stykach 49 i 49a ze sobą i zobacz czy kierunki będą świecić ciągłym światłem. Później wyłącz zapłon i włącz awaryjne i powinny się ciągłym światłem świecić cztery kierunki. Jak tak to znaczy, że jest uszkodzony przerywacz, lub nie dostaje masy na nóżkę 31. Jak nie trzeba zmierzyć napięcie pomiędzy 49, a 31 z wł. zapłonem, oraz z wył. zapłonem i włączony awaryjnymi, w skrzynce bezp, oraz napięcia pomiędzy masą a 15, 30, 49 przy przełączniku awaryjnych. Możliwe usterki jak brak awaryjnych i kierunków to przerwa w instalacji (nie łączą złącza np. przy bezp. lub uszkodzony włącznik awaryjnych


JaroW

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 253 gości