Strona 1 z 2

problem z mk2 pali na 3 gary mimo ze ma nowe swiece i kable

: czw gru 02, 2004 22:17
autor: malutki gti
:grin: siemka mam problemka moze mi ktos powiedziec czemu mi golfik 2 gt pali na 3 gary mimo ze swiece sa nowe i daja iskre mysle ze moze jeden wtrysk nie podaje ale nie jestem pewien na stowke bo nie wiem czy wtryski maja cos do tego z gory dziekuje za odpowiedzi

: czw gru 02, 2004 23:18
autor: MAREK 74
troche mają
to sprawdż

: pt gru 03, 2004 03:47
autor: Krzylu
a suche masz swiece jak sa mokre to niedadza ci odpowiedniej iskry i masz 3 garowego Gti'ka jak nie to to mozesz miec zaplon przestawiony nie telepie silnika na prawo i lewo??

: pt gru 03, 2004 19:24
autor: cobra333
Kolega miał taki przypadek ze nie palił na 1 gar wynienił wszystko swiece kable, kopułkę, diagnostyka elektroniczna i nic A to po zciągnięciu pokrywy zaworów okazało sie ze wałek rozrządu ma wytarty krzywik i zawór nie działał tak jak powinien DOBRE CO? napawanie wałka kosztowało 100zł Powiedzieli ze to wada zadka lecz spotykana

: ndz gru 05, 2004 14:09
autor: Egon PŃ
Mogą być wytarte, ale to by musiały być moco.
U matki w Bravo 1.4 12V (3 na cyl) też były dwie albo trzy zjechane o 2 milimetry, ale jeździł prawie tak samo :]

: pn gru 06, 2004 00:57
autor: MAREK 74
w fiatach no norma z tym wałkiem

: pn gru 06, 2004 02:03
autor: froggy
zostaw jak jest! bedzie mniej palił!

: pn gru 06, 2004 08:25
autor: malutki gti
nie nie nie nie moge tak zostawic bo mnie to wkurza nie ma kopa i wogule a co to moze byc ze na 4 garze swieca jest cala czarna on chodzi na 3 gary jak ma mniejsze obroty dam mu wiecej gazu i wejdzie na obroty to lapie na 4 juz mnie to powoli wpienia :) hehe narazko

: pn gru 06, 2004 16:22
autor: Wuzel
u mnie jest podobnie :/
tylko ze nie ciagle tylko od czasu do czasu cos mu do lba (silnika) strzeli i kopci tylko na 3 swiece, jak dam mu w pi.....e to zaskakuje na 4 i ciagnie, a le po chwili znowu 3.
no i po chwili takich wariacji powraca do normy, pali na 4 swieczki i ciagnie jak wariat.

: pn gru 06, 2004 22:56
autor: 79Adam79
w moim volvo też przy którejś jesieni zaczął palić na 3 gary i po przegazówce łapał 4 gar i juz na wszystkie 4 ładnie palił-wymiana przewodów wys. napięcia załatwiła sprawę

: pn gru 06, 2004 23:54
autor: GUCCIO
No niestety ja tez mam ten problem w moim golfie mk2 1,6 mono wtrysk. wymieniłem juz swiece i przewody. I dalej to samo. Tyle ze to mi sie dzieje po dłuzszej jezdzie po okolo 50 km. ale jak wylacze silnik i odpale silnik to jest okej. :(

: wt gru 07, 2004 22:36
autor: red46
Witam
Podobnie jest u mnie, tzn szarpie silnikiem na zimnych obrotach, ale niezawsze jak przygazuje to chwilkę chodzi równo i znowu traci stabilność. Efekt ten chyba troche bardziej widać na zimnym silniku, al ena bardzo gorącym też trzęsie. Analiza spalin wychodzi dobrze i na wolnych (mimo że szarpie) i na około 3000obr. Lambda wychodzi około 1.030 - 1.080 , HC około 15 - 30. Nie widać żeby kopcił, spalanie około 10l w mieście. Świece były NGK i były mocno okopcone na czarno, raczej suche. Teraz kupiłem nowe świece, kable i filtr powietrza (CHAMPION) a kopułkę i palec mam idealne (niema śladów śniedzi czy podmaleń, rys czy brudu)
A wciąż szarpie. Olał bym temat ale postawiłem auto do zagazowania i gaziarz nie potrafo ustawić wolnych obrotóe na gazie bo niestabilność wolnych obrotów na gazie jest dużo większa.
Proszę o pomoc, wszelkie sugestie i rady, będę sprawdzał wszystko bo zależy mi na czasie ( jutro muszę znaleźć rozwiązanie do auto stoi u gaziarza.
Auto : Golf 2 GTI 1.8 16V silnik PL wtrysk KE-Jetronic. 95kW(129koni- katalizator)

: sob gru 11, 2004 15:09
autor: Wuzel
proponowalbym sprawdzic kopulke rozdzielacza i palec rozdzielacza. u mnie wygladalu strasznie - nie wymieniane od nowosci, popalone i wilgotne w srodku. mechanik twierdzil ze to moglo byc przyczyna takich dziwnych zachowan silnika.
wymienilem i na razie (odpukac PUK PUK ) jest dobrze.

Pozdrawiam

: czw gru 16, 2004 20:18
autor: czyś
sprawdziłbym kopułkę i palec rozdzielacza (jeśli któreś jest do wymiany, wymień od razu komplet). Nie pomoże - spróbowałbym zmierzyć kompresję (jak będą spadki ciśnienia na 4 garze, to jeszcze raz "na mokro" - próba olejowa)
Przed dalszym grzebaniem i wymianą dalszych elementów lepiej byłoby wiedzieć, czy nie dolega mu coś poważniejszego, na co grzebanie przy zapłonie nie pomoże, a tylko wpadniesz w koszty.
Ostatnio kumpel mnie nie posłuchał, wydał ze 350 zyla na "speców" od zapłonu, a okazało się że silnik najnormalniej jest do d... (sprawdzenie kompresji ok. 50 zł max, czujnik można kupić za 35 zł i zrobić to samemu - a to urządzonko wbrew pozorom sie przydaje, mój zwrócił się już kilka(naście) razy...)