Problem z przegubem wewnętrznym
: ndz lis 22, 2009 13:00
Witam!!!
Bardzo proszę o pomoc, pojawił się dosyć duży problem z przegubem wewnętrznym w Golfie IV 1,6.
2 tygodnie temu pojawiły się drgania na kierownicy podczas skrętu w prawo oraz przy dodawaniu gazu np: pod górę. Po wizycie u mechanika okazało się że to przegub wewnętrzny od strony kierowcy, wymiana rzeczywiście potwierdziła to ponieważ koszyk praktycznie rozsypał mu się w rękach. Mechanik wymienił część i wszystkie objawy ustąpiły. Niestety to był tylko początek. Minęło 2 tygodnie od naprawy i po przejechaniu około 2000 km na środku drogi rozsypał się kolejny raz ten sam przegub, dodam że dzień wcześniej przed awarią pokonałem trasę Sosnowiec-Warszawa i z powrotem nie było żadnych objawów zbliżającej się awarii (żadnych drgań zupełna cisza), dodam że podczas wymiany okazało się że koszyk pękł na 2 równe części po całym obwodzie a bieżnia była zupełnie nie zniszczona, sprawa jest bardzo dziwna bo z tego co się orientuję ta część nie jest zbyt awaryjna.
Bardzo proszę o porady co może być przyczyną niszczącą przegub wewnętrzny w tak krótkim czasie. Co warto sprawdzić i w jaki sposób żeby można było wyeliminować przyczynę.
Bardzo proszę o pomoc, pojawił się dosyć duży problem z przegubem wewnętrznym w Golfie IV 1,6.
2 tygodnie temu pojawiły się drgania na kierownicy podczas skrętu w prawo oraz przy dodawaniu gazu np: pod górę. Po wizycie u mechanika okazało się że to przegub wewnętrzny od strony kierowcy, wymiana rzeczywiście potwierdziła to ponieważ koszyk praktycznie rozsypał mu się w rękach. Mechanik wymienił część i wszystkie objawy ustąpiły. Niestety to był tylko początek. Minęło 2 tygodnie od naprawy i po przejechaniu około 2000 km na środku drogi rozsypał się kolejny raz ten sam przegub, dodam że dzień wcześniej przed awarią pokonałem trasę Sosnowiec-Warszawa i z powrotem nie było żadnych objawów zbliżającej się awarii (żadnych drgań zupełna cisza), dodam że podczas wymiany okazało się że koszyk pękł na 2 równe części po całym obwodzie a bieżnia była zupełnie nie zniszczona, sprawa jest bardzo dziwna bo z tego co się orientuję ta część nie jest zbyt awaryjna.
Bardzo proszę o porady co może być przyczyną niszczącą przegub wewnętrzny w tak krótkim czasie. Co warto sprawdzić i w jaki sposób żeby można było wyeliminować przyczynę.