Strona 1 z 1

OPIS ŁĄCZA ZEGAROWEGO DO MKII

: pt lis 25, 2005 07:04
autor: ajro
Witam !
poszukuję opisu łącza zegarowego do golfa z 1990r 1,3
a konkretnie styku na którym powinny być impulsy ster. orotomierza
o ile są , bo jak wiadomo model ten nie był w niego wyposarzany ,
co zamierzam uczynić stosując obrot z poldka po wcześniejszym
skorygowaniu jego wymiarów.

dzięki z góry !

: pt lis 25, 2005 09:14
autor: JD
prosze bardzo tu masz caly pinout wtyczki z tego forum link:
http://www.vwgolf.pl/ szukajw poradach
a Tu masz juz opis:

1. Czujnik temperatury zewnetrznej - przewod masowy (jesli auto jest w niego wyposazone)

2. Czujnik braku plynu chlodzacego w zbiorniczku wyrownawczym w komorze silnika.

3. Masa ze styku 31 przelacznika swiatel

4. Reset wskazan MFA - prawdopodobnie MFA 1 (jesli auto jest w niego wyposazone)

5. Masa - jak w pinie 3

6. Reset wskazan MFA - prawdopodobnie MFA 2 (jesli auto jest w niego wyposazone)

7. Sygnal predkosci auta z impulsatora umieszczonego w skrzyni biegow - wyjscie (brak jesli jest linka)

8. Czujnik cisnienia oleju 1.8 bara

9. Czujnik cisnienia oleju 0.3 bara

10.Syngal obrotomierza - z cewki (benzyna) lub z wyjscia W alternatora (diesel)

11.+12V - zacisk 30 - plus z akumulatora.

12.+12V - zacisk 58b z wylacznika swiatel - do podswietlania zegarow po wlaczeniu swiatel.

13.+12V - zacisk 15 - plus pojawiajacy sie po przekreceniu stacyjki w pozycje wlacz.

14. pusty

15.Do przelacznika wskazan MFA (jesli auto jest w niego wypozazone)

16.Lampka kontrolna ladowania alternatora - zacisk d+ altetnatora lub pin 61 w panelu sterowania.

17.Czujnik temperatury oleju (jesli auto jest w niego wyposazone)

18.Wskaznik hamulca recznego lub pasow bezpieczenstwa (o ile auto jest w nie wyposazone)

19.Czujnik temperatury zewnetrznej - przewod sygnalowy (jesli auto jest w niego wyposazone)

20.Wskaznik nagrzania swiec zarowych (tylko w przypadku diesla)

21.Wskaznik poziomu paliwa w baku

22.Kierunkowskaz lewy

23.Wskaznik temperatury cieczy chlodzacej

24.Kierunkowskaz prawy

25.Kontrolka swiatel drogowych (dlugich)

26.Wskaznik spalania sredniego (jesli auto jest w niego wyposazone)

27.Sygnal predkosci auta z impulsatora umieszczonego w skrzyni biegow - wejscie (brak jesli jest linka)

28.pusty

: pt lis 25, 2005 09:32
autor: tauka
ajro pisze:Witam !
poszukuję opisu łącza zegarowego do golfa z 1990r 1,3
a konkretnie styku na którym powinny być impulsy ster. orotomierza
o ile są , bo jak wiadomo model ten nie był w niego wyposarzany ,
co zamierzam uczynić stosując obrot z poldka po wcześniejszym
skorygowaniu jego wymiarów.
A nie pisałeś już kiedyś pod innym nickiem. Bo był już temat o tej samej terści. I w nim też napisałem, że po co bawić się w obrotomierze z poldka, jak mozna wyciągnąć obrotomierz z golfa i wstawić go do naszych zegarów. I nie masz problemów w wielkością i z wyglądem. I napewnio łatwiej go podłączyć :P Po co sobie życie utrudniać.

: pt lis 25, 2005 10:23
autor: KRIS1375
witam
czy dużo roboty jest jeśli chce włożyć licznik z obrotomierzem
i co musze przerobić i gdzie podłączyć
i czy dam rade jestem lajkiem jeżeli chodzi o kable
poprosze o kilka wskazówek
kogoś kto to robił lub ma pojęcie
dzięki

: pt lis 25, 2005 10:49
autor: JD
Kris pamietaj aby:
chcesz wymienic licznik musisz miec taka sama liczbe kostek do podlaczenia licznika gdyz do roku 1989badajze robili liczniki na 2 wtyczki po wrzesniu 1989 byl juz na jedna wtykcze nalezy pamietac by przelozenie bylo takie samo jak w poprzednim liczniku czyli 935 950 glownie takie choc byly jeszcze 1035 choc nie jestem pewien jesli obrotomierz Tobie by nie chodzil (bo nie zawsze musi ) musialbys ciagnac od cewki kabel by obrotek chodzil najwazniejsze by licznik mial to same przelozenie i aby liczba wtyczek byla taka sama

: pt lis 25, 2005 10:52
autor: B_O_N_K
KRIS1375 pisze:witam
czy dużo roboty jest jeśli chce włożyć licznik z obrotomierzem
i co musze przerobić i gdzie podłączyć
i czy dam rade jestem lajkiem jeżeli chodzi o kable
poprosze o kilka wskazówek
kogoś kto to robił lub ma pojęcie
dzięki
U brata w 1.6 (PN) wystarczyło jedynie zmienić zegary na takie z obrotkiem, podpiąć wtyczkę i wszystko trybi ;)
Jak będziesz zmieniał zegary poszukaj z takim samym indeksem prędkości i zobacz na ile są wtyczek ;)

PozdróVWka ;)