Strona 1 z 2
Silnik wariuje !!
: sob lis 21, 2009 15:25
autor: tom623
Witam mam problem z silnikiem 1.3 w Golfie MK2. Silnik jak zimny to chodzi idealnie ale jak trochę pochodzi zaczyna skakać na obrotach. Podczas jazdy w pewnych momentach traci moc i przerywa nieraz strzela z tłumika. Proszę o rade

: sob lis 21, 2009 15:33
autor: mosiek2206
Jak strzela z tłumika to w pierwszej kolejności trzeba by sprawdzić ustawienie zapłonu
: sob lis 21, 2009 15:48
autor: tom623
ale jak zimny to na maksymalnych obrotach nie strzela tylko jak się nagrzeje i wtedy traci moc na jakiś czas i strzela z tłumika i później wraca ma już moc i tak co jakiś czas
: sob lis 21, 2009 19:59
autor: Racer
Jak dobrze odpala i chodzi ok do ok 60-70* a potem sie pitoli to sonde trzeba zmierzyć bo pewnie pada.
: sob lis 21, 2009 20:08
autor: Damian3942
1,3 ale który? na wtrysku na gaźniku kat to oznaczenie w dowodzie rejestracyjnym pewnie pisze ale to nie to samo, który rok golfa? skoro pisze kat to pewnie z katalizatorem wiec 89-? jeżeli bez to niekoniecznie ma sondę...
: sob lis 21, 2009 20:09
autor: Racer
Damian3942, masz racje

: ndz lis 22, 2009 12:04
autor: tom623
to jest na pełnym wtrysku
[ Dodano: 22 Lis 2009 11:11 ]
rok 91.
: ndz lis 22, 2009 12:21
autor: edzio
tom623 pisze:Podczas jazdy w pewnych momentach traci moc i przerywa nieraz strzela z tłumika. Proszę o rade
świece ,kable ,kopułeczkę też można.
[ Dodano: 22 Lis 2009 11:22 ]
sprawdzic oczywiście
: ndz lis 22, 2009 12:51
autor: tom623
sprawdziłem i są w porządku
: ndz lis 22, 2009 12:53
autor: edzio
no to przepływomierz
: ndz lis 22, 2009 15:09
autor: tom623
słabe ciśnienie ma na 2 zaworach
: pn lis 23, 2009 00:31
autor: mosiek2206
tom623 pisze:słabe ciśnienie ma na 2 zaworach
chciałeś powiedzieć chyba 2 cylindrach. Jak na cylindrach sąsiadujących ze sobą to ja bym postawił na jakiś przedmuch na uszczelce pod głowicą.
: pn lis 23, 2009 18:22
autor: tom623
1 ma 6.2
2ma 8.4
3 ma 6.3
4 ma 11,3
: pn lis 23, 2009 20:47
autor: mosiek2206
Spadek ciśnienia sprężania nie może być większy niż 30% od wartości nominalnej i wartość ciśnienia w poszczególnych cylindrach nie może różnić się więcej niż 7% więc jak wartość nominalna dla twojego silnika jest minimum 10 atm to najmniejsze powinieneś mieć 7 atm tobie to przekracza nie mówiąc już o różnicy w poszczególnych cylindrach zrób próbę olejową i podaj wyniki będziemy mogli ocenić co będziesz miał do roboty.