Strona 1 z 1

Problemy z odpalaniem Na viepłym silniku MK2

: sob lis 21, 2009 13:03
autor: edi-31
WItam
Mam taki problem z Mk2 na zimnym silniku(1,3) pali mi na dotyk a po przejechaniu kilku kilometrów(10-12)mało nim jezdze zazwyczaj do pracy mam problemy z odpaleniem Rozrusznik kreći ale silnik nie odpala dopiero jak troszkę przestygnie Nagrzewa on sie może do 50-60 stopni nie więcej bo już dojezdzam do pracy i gasze go .

: sob lis 21, 2009 20:05
autor: Racer
Ciekawe objawy ale wyglada to na czujnik Halla albo końcówka sondy lambady :)

Re: Problemy z odpalaniem Na viepłym silniku MK2

: sob lis 21, 2009 20:11
autor: Piotrek_1979
edi-31 pisze:WItam
Mam taki problem z Mk2 na zimnym silniku(1,3) pali mi na dotyk a po przejechaniu kilku kilometrów(10-12)mało nim jezdze zazwyczaj do pracy mam problemy z odpaleniem Rozrusznik kreći ale silnik nie odpala dopiero jak troszkę przestygnie Nagrzewa on sie może do 50-60 stopni nie więcej bo już dojezdzam do pracy i gasze go .
Witam,
Proponuję zacząć od sprawdzenia czujnika temperatury płynu chłodzącego

: sob lis 21, 2009 20:14
autor: Racer
Nie wiem czy w tym przypadku czujnik temp ma aż taki wpływ na uruchamianie silnika ale warto sprawdzić :)

: sob lis 21, 2009 20:27
autor: guti
edi-31, kolgo niebieslki czujnik na węzu chłodnicy , on odpowiada za ssanie , teraz mózg silnika mysli,z e silnik jest zimny ( kidy jest gorący ) no i podlewa więcej paliwa, zeby odpalił , a ten tego nei przerabia biedny :)

sprawdz omomirzem
wartosci czujnika niebieskiego znajdziesz wpisujac na dole w wyszukiwarce., a jezeli bedzie ok , to czujnikla haala do sprawdzenia, tez na dole sprawdzisz jak, sonda nie ma tu nic do gadania :) , ale zeby ja sprawdzidz to po tym wszsytkim, odepnij sonde i zobacz co sie bedzie działo na ciepłym silniku :)

: sob lis 21, 2009 22:04
autor: Paweł Marek
Proszę nie odpowiadać na niesprecyzowane pytania! Chyba że już wiecie czym autor tematu jeździ? Tylko nie wiem skąd.

edi-31, trzeba napisać co masz pod maską, chociaż czy to wtrysk czy gaźnik.

: sob lis 21, 2009 22:15
autor: guti
Paweł Marek pisze:Proszę nie odpowiadać na niesprecyzowane pytania! Chyba że już wiecie czym autor tematu jeździ? Tylko nie wiem skąd.
jak mam szklana kule..

jak sie nie wie jaki ma silnik to sie strzela, wiemy tylko z 1,3 , wiec wszystko sie bierze pod uwage co moze byc w takich sillnikach :P a kolega niech sam sie martwi vo mu padło, jak nie powiedzial jak silnik. bo zaraz si opkaze ze bedzie szukal lamda a nie ma i bedzie pis

[ Dodano: Sob Lis 21, 2009 9:15 pm ]
Paweł Marek pisze:Proszę nie odpowiadać na niesprecyzowane pytania! Chyba że już wiecie czym autor tematu jeździ? Tylko nie wiem skąd.
jak mam szklana kule..

jak sie nie wie jaki ma silnik to sie strzela, wiemy tylko z 1,3 , wiec wszystko sie bierze pod uwage co moze byc w takich sillnikach :P a kolega niech sam sie martwi vo mu padło, jak nie powiedzial jak silnik.

: sob lis 21, 2009 22:58
autor: Paweł Marek
Dobra, to kto teraz opisze ssanie w gaźniku? Zapraszam, róbmy tak dalej

: wt lis 24, 2009 17:57
autor: edi-31
Witam ponownie i przepraszam za brak odpowiedzi z mojej strony ale miałem problemy z internetem Odrazu mówie wam że za bardzo nie znam sie na samochodach ale wiem że posiadam tą lambdę wychodzi ona z katalizatora ? Jeżeli chodzi o tą sonde to jest ona odłączona ponieważ jest niesprawna Pozostaje mi więc sprawdzenie tego czujnika temperatury ? Halla ?