Problemy z odpalaniem Na viepłym silniku MK2

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

edi-31
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: wt lut 20, 2007 17:29
Lokalizacja: Bydgoszcz

Problemy z odpalaniem Na viepłym silniku MK2

Post autor: edi-31 » sob lis 21, 2009 13:03

WItam
Mam taki problem z Mk2 na zimnym silniku(1,3) pali mi na dotyk a po przejechaniu kilku kilometrów(10-12)mało nim jezdze zazwyczaj do pracy mam problemy z odpaleniem Rozrusznik kreći ale silnik nie odpala dopiero jak troszkę przestygnie Nagrzewa on sie może do 50-60 stopni nie więcej bo już dojezdzam do pracy i gasze go .



Awatar użytkownika
Racer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: śr mar 12, 2008 21:35
Lokalizacja: WR RACER
Auto: Golf MK2 GTi, Passat B4 GL
Silnik: PF

Post autor: Racer » sob lis 21, 2009 20:05

Ciekawe objawy ale wyglada to na czujnik Halla albo końcówka sondy lambady :)


Serwis, sprzedaż skuterów, motocykli, kładów... TRANSPORT aut, motocykli, quadów i innych.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.

Piotrek_1979
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: sob lis 21, 2009 20:09
Lokalizacja: Marki /k.Warszawy
Kontakt:

Re: Problemy z odpalaniem Na viepłym silniku MK2

Post autor: Piotrek_1979 » sob lis 21, 2009 20:11

edi-31 pisze:WItam
Mam taki problem z Mk2 na zimnym silniku(1,3) pali mi na dotyk a po przejechaniu kilku kilometrów(10-12)mało nim jezdze zazwyczaj do pracy mam problemy z odpaleniem Rozrusznik kreći ale silnik nie odpala dopiero jak troszkę przestygnie Nagrzewa on sie może do 50-60 stopni nie więcej bo już dojezdzam do pracy i gasze go .
Witam,
Proponuję zacząć od sprawdzenia czujnika temperatury płynu chłodzącego



Awatar użytkownika
Racer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: śr mar 12, 2008 21:35
Lokalizacja: WR RACER
Auto: Golf MK2 GTi, Passat B4 GL
Silnik: PF

Post autor: Racer » sob lis 21, 2009 20:14

Nie wiem czy w tym przypadku czujnik temp ma aż taki wpływ na uruchamianie silnika ale warto sprawdzić :)


Serwis, sprzedaż skuterów, motocykli, kładów... TRANSPORT aut, motocykli, quadów i innych.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » sob lis 21, 2009 20:27

edi-31, kolgo niebieslki czujnik na węzu chłodnicy , on odpowiada za ssanie , teraz mózg silnika mysli,z e silnik jest zimny ( kidy jest gorący ) no i podlewa więcej paliwa, zeby odpalił , a ten tego nei przerabia biedny :)

sprawdz omomirzem
wartosci czujnika niebieskiego znajdziesz wpisujac na dole w wyszukiwarce., a jezeli bedzie ok , to czujnikla haala do sprawdzenia, tez na dole sprawdzisz jak, sonda nie ma tu nic do gadania :) , ale zeby ja sprawdzidz to po tym wszsytkim, odepnij sonde i zobacz co sie bedzie działo na ciepłym silniku :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob lis 21, 2009 22:04

Proszę nie odpowiadać na niesprecyzowane pytania! Chyba że już wiecie czym autor tematu jeździ? Tylko nie wiem skąd.

edi-31, trzeba napisać co masz pod maską, chociaż czy to wtrysk czy gaźnik.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » sob lis 21, 2009 22:15

Paweł Marek pisze:Proszę nie odpowiadać na niesprecyzowane pytania! Chyba że już wiecie czym autor tematu jeździ? Tylko nie wiem skąd.
jak mam szklana kule..

jak sie nie wie jaki ma silnik to sie strzela, wiemy tylko z 1,3 , wiec wszystko sie bierze pod uwage co moze byc w takich sillnikach :P a kolega niech sam sie martwi vo mu padło, jak nie powiedzial jak silnik. bo zaraz si opkaze ze bedzie szukal lamda a nie ma i bedzie pis

[ Dodano: Sob Lis 21, 2009 9:15 pm ]
Paweł Marek pisze:Proszę nie odpowiadać na niesprecyzowane pytania! Chyba że już wiecie czym autor tematu jeździ? Tylko nie wiem skąd.
jak mam szklana kule..

jak sie nie wie jaki ma silnik to sie strzela, wiemy tylko z 1,3 , wiec wszystko sie bierze pod uwage co moze byc w takich sillnikach :P a kolega niech sam sie martwi vo mu padło, jak nie powiedzial jak silnik.


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob lis 21, 2009 22:58

Dobra, to kto teraz opisze ssanie w gaźniku? Zapraszam, róbmy tak dalej


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

edi-31
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: wt lut 20, 2007 17:29
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: edi-31 » wt lis 24, 2009 17:57

Witam ponownie i przepraszam za brak odpowiedzi z mojej strony ale miałem problemy z internetem Odrazu mówie wam że za bardzo nie znam sie na samochodach ale wiem że posiadam tą lambdę wychodzi ona z katalizatora ? Jeżeli chodzi o tą sonde to jest ona odłączona ponieważ jest niesprawna Pozostaje mi więc sprawdzenie tego czujnika temperatury ? Halla ?
Ostatnio zmieniony wt lis 24, 2009 18:47 przez edi-31, łącznie zmieniany 3 razy.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 445 gości