Od wczoraj mam taki objaw. Po odpaleniu na zimnym silniku coś rzęzi z pod pokrywy zaworów. Dodając lekko gazu i puszczając wyraźnie takie metaliczne rzęzenie ale nie stuki. Jak silnik złapie temp 90 to przechodzi i jest w miare cicho jak wcześniej.
Objawu tego nie miałem do wczoraj.
Wymienie jeszcze olej ( jeżdzi na Castrolu Sport Edge 10w60) zobaczę czy się coś zmieni bo zbliżała się już wymiana powoli.
Co tam się może tłuc??? obstawiacie coś bo nie będę tak jeździł.
Jakieś inne propozycje???? czy zostaje mi głowica już tylko obstawiana przez jednego ziomka.
Podobno jakaś wada fabryczna i trzeba kapitalke robić głowicy.
podobno ABFy tak maja ze po 200tyś głowica do kapitalki. Szybciej jak za 2 tygodnie się za to nie wezmę więc wolę jeszcze zapytać.
Remont głowicy to:
nowe prowadnice, uszczelniacze, szlif gniazd( tylko broń Boże nie frezować) popychacze, rozrząd dojdzie,uszczelka pod głowice( metalowa chyba idzie?) docieranie zaworów
Koszt części jakieś 500zł
robota z 400zł pewnie.
2.0 16v coś się tłucze na zimnym silniku
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- -pawlo111
- Gadatliwa bestia
- Posty: 902
- Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
- Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
- Kontakt:
2.0 16v coś się tłucze na zimnym silniku
mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
- -pawlo111
- Gadatliwa bestia
- Posty: 902
- Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
- Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
- Kontakt:
no włąśnie jak już to bez różnicy czy ciepły czy zimny. A tu ewidentnie jak złapie temp to jest cicho. A na zimnym jak sie dodaje lekko gazu to rzęzi. Jak spada z obrotów to tak jak by coś metalicznie jeszcze ale nie rownomiernie.duber pisze:dziwne ze po nagrzaniu przechodzi,zezic moze tez lanczuszek walków ale ze przechodzi...
Już mnie jeden ziom przestraszył że głowica do kapitalki i że jak będe tak jezdzil to zawory mi popadają a 1 szt koszt ok 90zł. I narazie autko postawiłem.
na 1 rzut zmienie olej na nowy i zobacze co potem.
jeszcze jakieś sugestie do sprawdzenia?
mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 93 gości