VW 1,9 SDI zimny pracuje równo, na ciepło nierówno i dymi!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

auto-master1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pt lis 20, 2009 13:59
Lokalizacja: LBN

VW 1,9 SDI zimny pracuje równo, na ciepło nierówno i dymi!!

Post autor: auto-master1 » pt lis 20, 2009 14:03

witam.jestem nowy i mam pytanko chce sie upewnić co do silnika.posiadam diesla 1,9 sdi silniczek na zimno dobrze rowno pracuje,gdy sie rozgrzeje po 10 min dymi na niebiesko i nierówno pracuje.prosze o jaka opinie.pozdrawiam



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » pt lis 20, 2009 14:10

jakie błędy sterownik silnika zapisuje ?


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

auto-master1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pt lis 20, 2009 13:59
Lokalizacja: LBN

Post autor: auto-master1 » pt lis 20, 2009 17:23

norek111 pisze:jakie błędy sterownik silnika zapisuje ?

no własnie błędów nie wyrzuca.brak.niby przedbieg 250000,czy to już może być koniec silnika??



Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » pt lis 20, 2009 22:04

Może usterka niejako standardowa, choć w drugą stronę niż najczęściej bywa: czujnik temperatury płynu ma przerwę (może dokładniej: niewłaściwe wskazania, bo przerwę wykryła by diagnostyka) a nie zwarcie jak często się zdarza. Przerwa a więc wielka oporność to dla ECU sygnał o niskiej temperaturze, przy starcie jest O.K. ale później dawka jest za duża!
Ostatnio zmieniony pt lis 20, 2009 22:08 przez Zico63b, łącznie zmieniany 1 raz.



Vii
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 978
Rejestracja: śr paź 21, 2009 13:54
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: Vii » pt lis 20, 2009 22:10

Kolego jesli autko dymi Ci na niebiesko to jest objaw spalania oleju być moze pierscienie nie daja szczelnośći badz uszczelniacze do wymiany i dostaje sie do komory spalania. Druga opcja być moze kąt wtrysku uległ zmianie.. Stawiam na pierwsze !
Ostatnio zmieniony pt lis 20, 2009 22:13 przez Vii, łącznie zmieniany 3 razy.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 102 gości