Strona 1 z 1
SWAP ? :]
: czw lis 24, 2005 14:30
autor: silent_rob
mam okazje kupic kompletny silnik ABF , rocznik 94 na swapa , tyle ze brakuje do niego chlodnicy , przeplywomierza razem z obudowa filtra powietrza i alternatora . Mialby ktos cos takiego na zbyciu albo ewentualnie wie co by podeszlo zamiast serii ?? :]
piszczcie piszcie bo w sobote zapada decyzja czy go biore czy nie :]
: czw lis 24, 2005 14:54
autor: 2RaZ
niestety ja nie mam czesci, które mogłyby Ci się przydać, ale też bede wykonywal SWAP
Nie wiem tylko co trzeba przerobić oprócz rzeczy oczywistych aby zainstalować G60 do MK2 1,3, a w warsztatach które odwiedziłem powiedziano mi że jest to niemożliwe - kupa prawda, wszystko jest możliwe tylko trza mieć hajsik...
Pozdro!
: czw lis 24, 2005 15:01
autor: silent_rob
2RaZ pisze:niestety ja nie mam czesci, które mogłyby Ci się przydać, ale też bede wykonywal SWAP
Nie wiem tylko co trzeba przerobić oprócz rzeczy oczywistych aby zainstalować G60 do MK2 1,3, a w warsztatach które odwiedziłem powiedziano mi że jest to niemożliwe - kupa prawda, wszystko jest możliwe tylko trza mieć hajsik...
Pozdro!
bzdury gadaja :] przeciez MkII tez mialy g60 , a produkja masowa ulatwia swap
: czw lis 24, 2005 21:46
autor: NEMESIS
kupa prawda, wszystko jest możliwe tylko trza mieć hajsik...
,,,tys prowda !!!!!!!!!!!
: pt lis 25, 2005 09:59
autor: 1 6 D
Z ETKI patrząc to przednia belka silnika z poduszką od tego Passata będzie pasować bez spawania. Z tylną podporą będzie więcej problemów, ale może od Seata Toledo uda się spasować.
: pt lis 25, 2005 10:11
autor: Andrzej32
Kolego ABF niema przeplywomierza wcale.Chlodnice musisz zapakowac jakas najwieksza oczywiscie.Ja tak zrobilem.Jezeli chodzi o obudowe filtra to mozesz zalozyc stozek i dorobic tylko kawalek rury z wyjsciem na czujnik zasysanego powietrza.Kupuj silnik a pozniej sie bedziesz zastanawial nad bzdurami
: pt lis 25, 2005 11:21
autor: Borys
1 6 D pisze:Z ETKI patrząc to przednia belka silnika z poduszką od tego Passata będzie pasować bez spawania. Z tylną podporą będzie więcej problemów, ale może od Seata Toledo uda się spasować.
to jak zapniesz belke pod silnik od passata to powiedz
, jest za duza tak samo jak z MKIII
przy swapowaniu 2.0 16V do MKII 1.3 wystarczy zapiac belke ze zwykłego MKII nawet 1.6, od tego tez motoru wystarczy zapodac tylna łape silnika i przednią i to wszystko,
po co wydziwiac i komedie jakies tworzyc
: pt lis 25, 2005 17:26
autor: 1 6 D
http://img34.imageshack.us/img34/6556/15av1.jpg
http://img270.imageshack.us/img270/5886/29bc.jpg
Na jednym print screenie widać belkę o numerze 2, ona ma numer 191... Skoro tak jest to oznacza, że ta od ABF-a pasuje w mocowania z mk2.
: pt lis 25, 2005 18:48
autor: silent_rob
Andrzej32 pisze:Kolego ABF niema przeplywomierza wcale.Chlodnice musisz zapakowac jakas najwieksza oczywiscie.Ja tak zrobilem.Jezeli chodzi o obudowe filtra to mozesz zalozyc stozek i dorobic tylko kawalek rury z wyjsciem na czujnik zasysanego powietrza.Kupuj silnik a pozniej sie bedziesz zastanawial nad bzdurami
o braku przeplywomierza juz wiem :] a co do belek to nowe info sie przyda
dzieki ludzie
:D:D
a belka w 1.3 od 1.6 nie rozni sie tylko tym ze poduszka jest gumowo olejowa a nie gumowo metalowa ?
: pn lis 28, 2005 08:19
autor: silent_rob
Andrzej32 pisze:Kolego ABF niema przeplywomierza wcale.Chlodnice musisz zapakowac jakas najwieksza oczywiscie.Ja tak zrobilem.Jezeli chodzi o obudowe filtra to mozesz zalozyc stozek i dorobic tylko kawalek rury z wyjsciem na czujnik zasysanego powietrza.Kupuj silnik a pozniej sie bedziesz zastanawial nad bzdurami
no dobra silnik jest
a teraz spojrzcie na to i
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... hlight=abf i HELP :]