Strona 1 z 1

SWAP ? :]

: czw lis 24, 2005 14:30
autor: silent_rob
mam okazje kupic kompletny silnik ABF , rocznik 94 na swapa , tyle ze brakuje do niego chlodnicy , przeplywomierza razem z obudowa filtra powietrza i alternatora . Mialby ktos cos takiego na zbyciu albo ewentualnie wie co by podeszlo zamiast serii ?? :] :food: piszczcie piszcie bo w sobote zapada decyzja czy go biore czy nie :]

: czw lis 24, 2005 14:54
autor: 2RaZ
niestety ja nie mam czesci, które mogłyby Ci się przydać, ale też bede wykonywal SWAP :) Nie wiem tylko co trzeba przerobić oprócz rzeczy oczywistych aby zainstalować G60 do MK2 1,3, a w warsztatach które odwiedziłem powiedziano mi że jest to niemożliwe - kupa prawda, wszystko jest możliwe tylko trza mieć hajsik...
Pozdro! :-P

: czw lis 24, 2005 15:01
autor: silent_rob
2RaZ pisze:niestety ja nie mam czesci, które mogłyby Ci się przydać, ale też bede wykonywal SWAP :) Nie wiem tylko co trzeba przerobić oprócz rzeczy oczywistych aby zainstalować G60 do MK2 1,3, a w warsztatach które odwiedziłem powiedziano mi że jest to niemożliwe - kupa prawda, wszystko jest możliwe tylko trza mieć hajsik...
Pozdro! :-P
bzdury gadaja :] przeciez MkII tez mialy g60 , a produkja masowa ulatwia swap :D

: czw lis 24, 2005 21:46
autor: NEMESIS
kupa prawda, wszystko jest możliwe tylko trza mieć hajsik...


,,,tys prowda !!!!!!!!!!! :okej: :okej:

: pt lis 25, 2005 09:59
autor: 1 6 D
Z ETKI patrząc to przednia belka silnika z poduszką od tego Passata będzie pasować bez spawania. Z tylną podporą będzie więcej problemów, ale może od Seata Toledo uda się spasować.

: pt lis 25, 2005 10:11
autor: Andrzej32
Kolego ABF niema przeplywomierza wcale.Chlodnice musisz zapakowac jakas najwieksza oczywiscie.Ja tak zrobilem.Jezeli chodzi o obudowe filtra to mozesz zalozyc stozek i dorobic tylko kawalek rury z wyjsciem na czujnik zasysanego powietrza.Kupuj silnik a pozniej sie bedziesz zastanawial nad bzdurami :okej:

: pt lis 25, 2005 11:21
autor: Borys
1 6 D pisze:Z ETKI patrząc to przednia belka silnika z poduszką od tego Passata będzie pasować bez spawania. Z tylną podporą będzie więcej problemów, ale może od Seata Toledo uda się spasować.
to jak zapniesz belke pod silnik od passata to powiedz :grin: , jest za duza tak samo jak z MKIII

przy swapowaniu 2.0 16V do MKII 1.3 wystarczy zapiac belke ze zwykłego MKII nawet 1.6, od tego tez motoru wystarczy zapodac tylna łape silnika i przednią i to wszystko,

po co wydziwiac i komedie jakies tworzyc

: pt lis 25, 2005 17:26
autor: 1 6 D
http://img34.imageshack.us/img34/6556/15av1.jpg
http://img270.imageshack.us/img270/5886/29bc.jpg
Na jednym print screenie widać belkę o numerze 2, ona ma numer 191... Skoro tak jest to oznacza, że ta od ABF-a pasuje w mocowania z mk2.

: pt lis 25, 2005 18:48
autor: silent_rob
Andrzej32 pisze:Kolego ABF niema przeplywomierza wcale.Chlodnice musisz zapakowac jakas najwieksza oczywiscie.Ja tak zrobilem.Jezeli chodzi o obudowe filtra to mozesz zalozyc stozek i dorobic tylko kawalek rury z wyjsciem na czujnik zasysanego powietrza.Kupuj silnik a pozniej sie bedziesz zastanawial nad bzdurami :okej:

o braku przeplywomierza juz wiem :] a co do belek to nowe info sie przyda :D dzieki ludzie :D :food: :D :D:D:D

a belka w 1.3 od 1.6 nie rozni sie tylko tym ze poduszka jest gumowo olejowa a nie gumowo metalowa ?

: pn lis 28, 2005 08:19
autor: silent_rob
Andrzej32 pisze:Kolego ABF niema przeplywomierza wcale.Chlodnice musisz zapakowac jakas najwieksza oczywiscie.Ja tak zrobilem.Jezeli chodzi o obudowe filtra to mozesz zalozyc stozek i dorobic tylko kawalek rury z wyjsciem na czujnik zasysanego powietrza.Kupuj silnik a pozniej sie bedziesz zastanawial nad bzdurami :okej:


no dobra silnik jest :D a teraz spojrzcie na to i http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... hlight=abf i HELP :]