Dzieki Panie kolego, zdjecia czytelne i bardzo pomocne, rozumiem ze na koniec jak sie wszystko uda trzeba wypic piwo
Zrobilem wszystko zgodnie z opisem
http://translate.google.pl/translate?hl ... 56872.aspx ale jest problem, nie dziala klakson, nie dzialają i nie podswietlaja sie przyciski w kierownicy.
Wiazke airbag mam ok -
1K0971584C rozbudowana o wtyczke multifunkcji, klakson jest podpiety pod inne piny dlatego obecnie nie dziala
Zwijak taśmy mam ok -
1K0959653C dokladnie taki jak opisuja na forum
Sterownik tez powinien byc ok -
1K0953549BC najpewniej zamienia sie na AK i BK, VAG znajduje multifunkcje jako NIEWLĄCZONĄ a VCDS wyswietla błąd OPERACJI POZA ZAKRESEM co wskazuje na niewlasciwy sterownik, który mimo zamieniajacych sie numerów na AK i BK nie obsługuje multifunkcji
Zmieniajac Vagiem lub VCDS-em kod kierownicy z 0000042 na 0002042 lub 0003042 gdzie 2lub3 to wlasnie kierownica multifunkcyjna bez tempomatu lub z tempomatem wszystko powinno zadzialac, jednak VAG nie zapisuje tych ustawien, dlaczego? Najpewniej dlatego ze modul multifunkcji w samej juz kierownicy nie dostaje zadnego sygnalu cyfrowego poprzez kabel LIN a tym samym nie moze ani podswietlic przyciskow ani tez odczytywac ich pracy. Nastepnym krokiem jest wiec wymiana sterownika pod kolumną kierownicy na
1K0953549AK co z tego wyjdzie? Zobaczymy, napewno to opisze. Moge miec problem z kalibracja czujnika kata skrętu ale mysle, że jakos temu podołam. Dla milosnikow zmian w MK5 polecam strony:
http://furmanka.blogspot.com/
http://translate.google.pl/translate?hl ... obd.org%2F
http://translate.google.pl/translate?hl ... pl%26lr%3D
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1180295.html
