Bąbelek powietrza w przewodzie za filtrem paliwa
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Forum Master
- Posty: 1649
- Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
- Lokalizacja: Poznań/Toruń
Bąbelek powietrza w przewodzie za filtrem paliwa
Mam taki problem bo dziś zauważyłem mały bąbel powietrza w wężu za filtrem paliwa. Czy może on wpływać znacząco na rozruch silnika przy odpalaniu ?? Samochód stał jakieś 2 dni a bąbel mały powiedzmy długi na około 7mm ale on był u góry i od dołu w węzu normalnie paliwo było ... po odpaleniu tego bąbla już nie było ... Co może dolegać że taki bąbel się tworzy źle skręcone dociski węży przy filtrze czy jeszcze coś innego ?? Filtr wymieniany jakieś 3 miechy temu (sam go wymieniałem bo wiadomo co dzieje się w serwisach i innych warsztatach). Samochód chodzi ładnie ale ciężko ma odpalić jak jest zimny jak trochę pochodzi to czasami ładnie zaskoczy a czasami też problem ...
Re: Bąbelek powietrza w przewodzie za filtrem paliwa
Jak odpalisz silnik jak chodzi na jałowym stuknij filtr i zobacz czy idzie powietrze,otówrz maske i przez szczeline jak dodasz mocno gazu zobacz czy idzie pwoietrze. ma to duzy wpływ na odpalanie, chocoaz na poczatek sprawdz kąt wtrysku połaczenia masowe, prąd rozruchowy i rozrusznik - ma chodzic jak szlifierka a nie tak wolno ze możesz policzyc suwy jego pracy. A jakie jest oznaczenie silnika?poolak2006 pisze:Mam taki problem bo dziś zauważyłem mały bąbel powietrza w wężu za filtrem paliwa. Czy może on wpływać znacząco na rozruch silnika przy odpalaniu ?? Samochód stał jakieś 2 dni a bąbel mały powiedzmy długi na około 7mm ale on był u góry i od dołu w węzu normalnie paliwo było ... po odpaleniu tego bąbla już nie było ... Co może dolegać że taki bąbel się tworzy źle skręcone dociski węży przy filtrze czy jeszcze coś innego ?? Filtr wymieniany jakieś 3 miechy temu (sam go wymieniałem bo wiadomo co dzieje się w serwisach i innych warsztatach). Samochód chodzi ładnie ale ciężko ma odpalić jak jest zimny jak trochę pochodzi to czasami ładnie zaskoczy a czasami też problem ...
Ostatnio zmieniony śr lis 18, 2009 13:48 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: śr lis 04, 2009 08:32
- Lokalizacja: Koszalin
-
- Forum Master
- Posty: 1649
- Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
- Lokalizacja: Poznań/Toruń
mój silnik to ASV ... tak sobie usiłuje przypomnieć od kiedy mam taki problem z paleniem ... i wydaje mi się że może to zaczęło się po wymianie filtrów ale na 100% nie jestem pewne bo jak wspomniałem było to jakieś 3 miechy temu ... no jak będzie dużo powietrza to wiem że ciężko odpalić ... tylko miałem taki nie za duży bąbel i ciężko odpalił i dlatego pytałem czy taki mały też może tak wpływać ... teraz fura stała ze 30min sprawdziłem czy jest bąbel i nie było odpaliłem i zaskoczył ładnie ...
[ Dodano: 18 Lis 2009 15:33 ]
PinkFloyd, tak przy okazji widzę że w podpisie masz o diagnostyce możesz mi poradzić jaki kabelek mogę kupić, żeby był dobry, za rozsądne pieniądze i żeby można nim zrobić takie potrzebne rzeczy potrzebne zwykłemu użytkownikowi TDI'ka
[ Dodano: 18 Lis 2009 15:33 ]
PinkFloyd, tak przy okazji widzę że w podpisie masz o diagnostyce możesz mi poradzić jaki kabelek mogę kupić, żeby był dobry, za rozsądne pieniądze i żeby można nim zrobić takie potrzebne rzeczy potrzebne zwykłemu użytkownikowi TDI'ka
Ostatnio zmieniony śr lis 18, 2009 16:33 przez poolak2006, łącznie zmieniany 2 razy.
poolak2006, te bąble to pipa
W ASV masz koło na pompie z regulacją,reguluje się tym kąt wtrysku-podepnij pod vag i najpierw zobacz jaki masz kąt a potem bedziemy myśleć...
wczoraj poprawiałem AGR-a bo też cięzko palił i po odpaleniu trzasł się
-fabrycznie jest taka mała wada w tych silnikach ze śruby po pierwszysm odkreceniu przy wymianie rozrządu luzują sie same podczas normalnej pracy silnika
i trzeba je wkręcac na paste do gwintów-taka farbka --->przy montazu
W ASV masz koło na pompie z regulacją,reguluje się tym kąt wtrysku-podepnij pod vag i najpierw zobacz jaki masz kąt a potem bedziemy myśleć...
wczoraj poprawiałem AGR-a bo też cięzko palił i po odpaleniu trzasł się
-fabrycznie jest taka mała wada w tych silnikach ze śruby po pierwszysm odkreceniu przy wymianie rozrządu luzują sie same podczas normalnej pracy silnika
i trzeba je wkręcac na paste do gwintów-taka farbka --->przy montazu
Ostatnio zmieniony śr lis 18, 2009 16:58 przez Fahoo, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forum Master
- Posty: 1649
- Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
- Lokalizacja: Poznań/Toruń
-
- Forum Master
- Posty: 1649
- Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
- Lokalizacja: Poznań/Toruń
poolak2006, no ja za ASO nie odpowiadam i nie wiem co ci tam powymieniali
pompa wymieniana na gwarancji czy prywatnie?
i z jakiego powodu?
ja składam na farbr zabezpieczającą i działa
pompa wymieniana na gwarancji czy prywatnie?
i z jakiego powodu?
ja składam na farbr zabezpieczającą i działa
Ostatnio zmieniony śr lis 18, 2009 22:16 przez Fahoo, łącznie zmieniany 1 raz.
Mam ten sam problem, gdy zimny dłużej kreci a potem juz od strzała łapie. w wężu dokładnie mam taki sam pęcherz powietrza! Kat wtrysku miałem 38 poprawiłem na 51 i zmieniło sie tylko to że silnik spokojniej odpala jak zimny, nie szarpie nim tak bardzo jak to sie działo wcześniej ale dalej musi dłużej zakręcić. kabelek kupiłem niedawno dokładnie ten http://www.allegro.pl/show_item.php?item=797349005 i dostajesz do niego płytke z programem vag tylko że ja miałem maly problem bo nie umiałem wejść w grupe 000 ale juz go rozwiązalem( jak coś to pw).
-
- Forum Master
- Posty: 1649
- Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
- Lokalizacja: Poznań/Toruń
no wiem że nie odpowiadaszFahoo pisze:poolak2006, no ja za ASO nie odpowiadam i nie wiem co ci tam powymieniali
pompa wymieniana na gwarancji czy prywatnie?
i z jakiego powodu?
ja składam na farbr zabezpieczającą i działa
no pompę trzeba co 2 wymiany rozrządu robić ;p zresztą to nie ja wymieniałem tylko poprzednia właścicielka ... wiem że była wymieniona bo jest książka serwisowa i wiele innych papierów a poza tym przed kupnem podjechałem z nią do ASO i sprawdziłem czy czasami książka nie jest lewa. Wszystko się zgadzało ... tylko chodzi mi o to czy trzeba samemu powiedzieć że chcesz to wymienić czy w ASO sami to proponują ?
[ Dodano: 19 Lis 2009 11:16 ]
A co do tego kabla to za 40 zł kabel VAG kupiłeś ?? i on coś na nim można zrobić ?? Może ktoś powiedzieć czy nadaje się ten kabel ??
[ Dodano: 19 Lis 2009 11:16 ]
A co do tego kabla to za 40 zł kabel VAG kupiłeś ?? i on coś na nim można zrobić ?? Może ktoś powiedzieć czy nadaje się ten kabel ??[/quote]
na tym kabelku podłączałem już kilka samochodów i w każdym błędy skasowałem, logi zrobiłem i sprawdziłem kat wtrysku i nie było problemów z komunikacja.
A co do tego kabla to za 40 zł kabel VAG kupiłeś ?? i on coś na nim można zrobić ?? Może ktoś powiedzieć czy nadaje się ten kabel ??[/quote]
na tym kabelku podłączałem już kilka samochodów i w każdym błędy skasowałem, logi zrobiłem i sprawdziłem kat wtrysku i nie było problemów z komunikacja.
-
- Forum Master
- Posty: 1649
- Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
- Lokalizacja: Poznań/Toruń
Może ktoś to potwierdzić jeszcze bo jeśli to prawda to jeszcze dziś go biorę ...mateo86 pisze:[ Dodano: 19 Lis 2009 11:16 ]
A co do tego kabla to za 40 zł kabel VAG kupiłeś ?? i on coś na nim można zrobić ?? Może ktoś powiedzieć czy nadaje się ten kabel ??
na tym kabelku podłączałem już kilka samochodów i w każdym błędy skasowałem, logi zrobiłem i sprawdziłem kat wtrysku i nie było problemów z komunikacja.
Ostatnio zmieniony czw lis 19, 2009 19:36 przez poolak2006, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 26
- Rejestracja: pt paź 12, 2007 19:54
- Lokalizacja: dęblin
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 116 gości