Strona 1 z 3

zapytanko

: śr lis 18, 2009 11:52
autor: makx
Hej witam mam takie pytanko , a mianowicie z kolektora ssacego wychodzi taki przewpdzik o przekroju przynajmniej 3 mm od czego on moze byc drugie pytanie to poniżej chyba przy kolektorze wydechowym wychodzi taka rurka na końcu ma taki niebieski kapselek mój silnik to 1.6 benzyna Golf 2

[ Dodano: 18 Lis 2009 10:54 ]
to z tym kabelkiem to chyba juz wiem to chyba jest podgrzewacz kolektora ssacego

: śr lis 18, 2009 11:56
autor: -=ren=-
makx, dokładnie to jest podgrzewanie tzw jeża w kolektorze ssącym, aby polepszyć możliwości mieszania się paliwa z powietrzem i żeby nic się nie skraplało...

: śr lis 18, 2009 11:59
autor: makx
a w którym miejscu jest oznaczenie silnika

: śr lis 18, 2009 12:02
autor: MaRo1705
makx, ponizej 3i 4 swiecy liczac od paska rozrzadu :P masz taki wygladzony paseczek szmateczka czyszczenie i bedzie git

Re: zapytanko

: śr lis 18, 2009 12:06
autor: Kriscc
makx pisze:... drugie pytanie to poniżej chyba przy kolektorze wydechowym wychodzi taka rurka na końcu ma taki niebieski kapselek mój silnik to 1.6 benzyna Golf 2
To jest chyba do podłączania analizatora spalin ale mogę się mylić

: śr lis 18, 2009 12:16
autor: mosiek2206
Z tego co wiem to analizator spalin podłącza sie do rury wydechowej. :grin: :grin:

: śr lis 18, 2009 12:21
autor: makx
to teraz powiedzcie mi czemu tak nagle zaczął duzo palic 20 na setke gzanik wymienilem i dalej to samo a u mnie nie widac tej sondy lambda

[ Dodano: 18 Lis 2009 11:22 ]
mosiek2206 to co z tą rurka od czego ona moze byc

[ Dodano: 18 Lis 2009 11:31 ]
a może jakies foto tego oznaczenia silnika bo ja tam nigdzie nie widze w ktorym miejscu sie dokladnie miesci

: śr lis 18, 2009 12:32
autor: mate64
Jeśli dobrze cie rozumiem to mówisz o rurce do podłączenia analizatora spalin przed katalizatorem. Nic z tym nei robisz. :grin:

: śr lis 18, 2009 12:35
autor: Kriscc
Obrazek


chodzi ci chyba o ten przewód (15) i zaślepke (9)
tak więc analizator CO chyba jednak można podłączyć do tej rurki

: śr lis 18, 2009 12:50
autor: makx
tak dzieki juz wszystko wiem a do czego jest podłączona sonda lamdba u mnie jej nie ma bo bym ja widzial muj gażnik to pierburg 2e i co sie stalo ze tak duzo zaczął palic

: śr lis 18, 2009 13:11
autor: MaRo1705
makx, gazniki pierburga maja to do siebie ze lubia chlac ostro paliwo , najprostrzy i najtanszy sposob to
a zmienic na webera dostaje kopa , trochu problem ze ssaniem ale jest o przeróbce caly temat
albo kupic inny gaznik 2e niema gwarancji nato bo wiadomo one maja 20 lat
albo zalozyc monowtrysk wieksza zezba

: śr lis 18, 2009 13:20
autor: Paweł Marek
makx, doczytaj sobie o rodzajach gaźników. Pierburg 2E2 niema sondy , a 2EE ma. Jak sie dowiesz - pytaj dalej bo nie dostaniesz szczegółowych informacji. Kolektor jest napewno od 2EE. Poniewaz w autach z katalizatorem pomiaru spalin dokonuje sie własnie w rurkach pomiarowych bo w rurze z tyłu sa dopalone przez kat i niemioarodajne

: śr lis 18, 2009 15:43
autor: -=ren=-
jeśli się potwierdzi to co napisał Paweł Marek, a raczej tak będzie to masz Silniczek PN i gaźnik 2EE system ecotronic, czyli gaźnik z katalizatorem i sondą lambda... A na ten temat jest mnóstwo postów. Długa lektura ale interesująca.

: śr lis 18, 2009 18:28
autor: guti
mosiek2206 pisze:Z tego co wiem to analizator spalin podłącza sie do rury wydechowej. :grin: :grin:
no to mało jeszcze wies :) zeby badanie było jak najbardziej dokladne, pomijajac dziurawe tłumiki,katalizator itd jakis przdmuchy zdejmuje sie ten kaprurek gumowy i wsuwa w rurke sonde analizatora i badanie jest najdokladniejsze :)