Strona 1 z 1

Silnik Audi w Vw

: wt lis 17, 2009 23:01
autor: helmot
Witam, chodzi mi czy ktoś wie w jakis sposób można umieścić w golfie (najlpiej mk2) silnik typu 2.2 turbo ewentualnie jakieś nowsze jednostki 2.7 biturbo.
Gdyż ostatnio widziałem pare filmików z takimi oto silnikami.
Jakie modyfikacje trzeba by było wykonać by dokonać takiego swapu itp itd.
:goof: :food:

: wt lis 17, 2009 23:27
autor: morfeusz86r
najpierw zadaj pytanie ile to kosztuje, przemyśl i potem spytaj jeszcze raz

: wt lis 17, 2009 23:41
autor: YACHOO
bo to sporawe koszty sa chyba lepiej wychodzi 1.8 turbo a moce wiadomo inne ale silnik jak najbardziej rozwojowy

: wt lis 17, 2009 23:42
autor: helmot
morfeusz86r pisze:najpierw zadaj pytanie ile to kosztuje, przemyśl i potem spytaj jeszcze raz
Więc ile to kosztuje i jak to zrobic. Pytam z czystej ciekawosci by pogłębić swoją wiedzę a nie żeby stworzyc taki projekt skoro to takie kosztowne.

: śr lis 18, 2009 04:27
autor: pawelekk24
a ja zadam takie pytanie moze ktos zakladal turbo do mk2 1,8 rp na allegro czesto sprzedaja zaturbione 1,8 stare jednostki sprzearki wstawione od td wogule jakie sa koszta takiej zabawy i moze ma ktos opisany taki projekt z checia bym wstawil jakas turbinke zeby chociaz mial ze 150km

: śr lis 18, 2009 08:29
autor: morfeusz86r
uturbienie 1.8 to koło 20 tyś.
swap zależy kto robi. ale bez 10 tyś nawet nie masz po co sie pytać o szczegóły

: śr lis 18, 2009 09:24
autor: helmot
morfeusz86r pisze:uturbienie 1.8 to koło 20 tyś.
swap zależy kto robi. ale bez 10 tyś nawet nie masz po co sie pytać o szczegóły
No to 10 tys jeszcze nie taka duża kwota

: śr lis 18, 2009 12:12
autor: -=ren=-
helmot, generalnie to dział Speed byłby odpowiedni... jeśli z ciekawości chcesz wiedzieć to można Ci tylko ogólnie powiedzieć że będzie to kosztowało sporą kwotę pieniędzy. Nikt nie da Ci gotowego przepisu na zeswapowanie silnika z 2000 roku do auta 10 lat starszego. Koszty zakupu części będą wysokie, do tego dorobienie customowych układów - orurowanie turbo, IC, wydech, Air box, przepustnica ITP. DO tego elektryka silnika i sterownik Samego motoru, do tego zestaw wskaźników.

Zanim włożysz duży motor, trzeba auto do tego przystosować, pomijając kwestie osadzenia silnika, musisz tez zadbać o inne rzeczy. Taki silnik jest cięższy, zawieszka musi być zmodyfikowana. Zgodnie ze wzrostem masy musisz polepszyć hamulce i zadbać o trakcje.

Skrzynia biegów musi być odpowiednio wytrzymała do mocy rzędu 200-250 KM i wysokich momentów. Sprzęgło i przeguby również...

No i sama robota, bez odpowiedniej wiedzy, zdolności,p materiałów i zaplecza warsztatowego nawet nie ma co zaczynać...

Jak masz grube tysie to i tak wiele Ci to nie da jak sam nie będziesz potrafił tego zrobić. A skoro pytasz co trzeba zrobić i ile to może kosztować to niewiele wiesz na ten temat nawet teoretycznie i widać że nie odrobiłeś nawet pracy domowej... Google!