Regulacja gaźnika golf MK2 1,6RF

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

bartekch2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: sob kwie 05, 2008 09:54
Lokalizacja: JawVWorzno
Kontakt:

Regulacja gaźnika golf MK2 1,6RF

Post autor: bartekch2 » wt lis 17, 2009 21:49

Siema
mam pytanie odnośnie regulacji dawki paliwa i dawki powietrza w gaźniku pierburg 2e2
jeżeli ktoś by mi mógł podać jakiś rysunek w których miejscach się znajduje śrubka od tej
regulacji był bym wdzięczny
pozdro



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt lis 17, 2009 21:52

od góry w pionowej rurce na mały sróbokręcik, nad nia jest korek w obudowie filtra więc go wyjmujesz i przez niego wkładasz sróbokrecik

[ Dodano: Wto Lis 17, 2009 8:55 pm ]
pionowy kominek na prawo od 22 http://www.ruddies.business.t-online.de ... rkung1.gif


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

bartekch2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: sob kwie 05, 2008 09:54
Lokalizacja: JawVWorzno
Kontakt:

Post autor: bartekch2 » wt lis 17, 2009 21:55

Paweł Marek, dobra ale to jest regulacja czego powietrza czy paliwa?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt lis 17, 2009 22:01

paliwa niczym nie regulujesz, to jest dysza w której jest wkręt regulujący ilość powietrza. Im więcej powietrza tym mieszanka uboższa. I na odwrót. Ma to znaczenie głównie na jałowych obrotach i przy małyb obciążeniu silnika. Przy dużym - niema możkliwości regulacji, możesz najwyżej dysze zmieniać ale tego sie nie robi. Masz problem to opisz go w całości bo na ogół akurat co innego w gaźniku wysiada i nie wystarcza taka regulacja. Chyba że silnik pracuje poprawnie tylko spaliny wyszły poza norme to wtedy owszem.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

bartekch2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: sob kwie 05, 2008 09:54
Lokalizacja: JawVWorzno
Kontakt:

Post autor: bartekch2 » wt lis 17, 2009 22:05

Paweł Marek, sprawa wygląda tak przy odpaleniu zimengo silnika zalewa świece świeca koloru czarnego i mokra od benzyny spalanie w granicach od 13 w górę ogólnie dostaje za dużo paliwa ssanie chyba oki początkowo przy zimnym silniku 2000obr. po zagrzaniu spada na 900-1000obr. nie gaśnie nic się z nim nie dzieje tylko spalanie i zalewanie świec to tyle
pozdro



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt lis 17, 2009 22:09

Proponuję: wykręć tą dysze do regulacji, wyczyść jej koniec, następnie wkręcaj aż obroty jałowe zaczną spadać, doregulujesz na analizatorze. jesli nie pomoże to gaxnik pewnie przelewa. Szukaj pod hasłem membrana zaworu wzbogacania (35 na rysunku), pływak, zawór iglicowy.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

bartekch2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: sob kwie 05, 2008 09:54
Lokalizacja: JawVWorzno
Kontakt:

Post autor: bartekch2 » wt lis 17, 2009 22:16

Paweł Marek, ale nie ma osobnej dyszy od regulacji podawania paliwa



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt lis 17, 2009 22:28

nie, paliwo leci dyszami o stałej srednicy, jedną lub dwoma głównymi i kilkoma dodatkowymi w zależności od sytuacji


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

bartekch2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: sob kwie 05, 2008 09:54
Lokalizacja: JawVWorzno
Kontakt:

Post autor: bartekch2 » śr lis 18, 2009 17:45

Paweł Marek, ale jeżeli ma za mało powietrza podawanego widac to po świecy to przy rozkręceniu na większą dawkę paliwa to powinien mniej benzyny dostawać czy nie jest tak



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 191 gości